برای تجربه سفری گران قیمت و هیجان انگیز کجا برویم؟

کسری مجیدی
کسری مجیدی جمعه، ۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰
برای تجربه سفری گران قیمت و هیجان انگیز  کجا برویم؟

برای سفر کردن راه‌های گوناگونی وجود دارد. برای پول خرج کردن هم همین‌طور. حالا تصور کنید ادغام این دو با یکدیگر چه سفرهای گران قیمتی را در پی خوهد داشت. با کجارو همراه باشید.

مسافرت همواره به خودی خود جذاب است، چه رسد به آنکه با بهترین‌ها همراه شود. گاهی اوقات مسیر سفر هم می‌تواند به اندازه‌ی مقصدش لذت‌بخش باشد. فکرش را بکنید با جت یا قایق شخصی به زیباترین و هیجان‌انگیزترین مناطق دنیا بروید.

چه شانس داشتن چنین امکاناتی را داشته باشید، چه نه، در اینجا لیستی از گران‌قیمت‌ترین سفرها و مقصدهای گردشگری را برای شما تهیه کرده‌ایم. پس برای شروع آماده شوید.

جنوب آفریقا با جت شخصی

سفری ۱۵ روزه به کشورهای آفریقایی مانند زیمباوه، نامیبیا و آفریقای جنوبی، بسیار هیجان‌انگیز است. تصور کنید پس از پرواز بر فراز این قاره و مستقر شدن در اقامتگاه‌های این نواحی، سافاری می‌تواند بسیار سرحالتان بیاورد.

غواصی در سواحل کیپ تاون یا پرواز با بالن بر فراز کویر «سوسوسلی» (Sossusvlei Desert) در صدر کارهایی که باید امتحان کنید، جای دارند.

  • هزینه: از ۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

جنوب آفریقا

سواحل «همپتون» با جت آبی

در شرقی‌ترین قسمت جزیره‌ی «لانگ آیلند» (Long Islasnd) در نیویورک، نواحی ساحلی شگفت‌انگیزی به‌نام «همپتون» (Hamptons) قرار دارد که از اصلی‌ترین مقاصد گردشگری است.

با یک پرواز ۴۵ دقیقه‌ای می‌توانید از شلوغی‌های نیویورک رها شوید و به این منطقه برسید.

شهرت اصلی این شهر هتل‌هایی است که با فراهم کردن بهترین امکانات، پذیرای شما است. از رستوران‌ها و کافه‌های بی‌نظیر گرفته تا مجموعه‌های ورزشی و تفریحی منحصربه‌فرد، همگی آماده‌ی خدمت‌رسانی هستند.

از دیگر جاذبه‌های این منطقه می‌توان به آکواریوم‌ها و اسکله‌های تفریحی اشاره کرد.

  • هزینه: از شبی ۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

همپتون آمریکا

«بیمینی» با قایق شخصی

«بیمینی» (Bimini) که در غربی‌ترین قسمت کشور «باهاما» (Bahamas) قرار دارد، از مقاصد گران‌قیمت برای گردشگران است.

شما می‌توانید از باهاما با قایقی مجهز با بهترین امکانات که گنجایشی ۱۱ نفره دارد، به این سفر دو روزه بروید.

ورزش‌ها و بازی‌های آبی از اصلی‌ترین تفریحات این منطقه به‌شمار می‌آیند.

  • هزینه: از ۲۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان

بیمینی در باهاما

دور دنیا با جت شخصی

با یک سفر ۲۵ روزه به دور دنیا با جت شخصی چطورید؟ سفری که کشورهایی مانند کاستاریکا، استرالیا، تانزانیا، مراکش و پرتغال را در بر دارد.

در این سفر شما می‌توانید در بهترین هتل‌ها‌ اقامت کنید و از سفرتان لذت ببرید.

این سفر مطمئنا می‌تواند هزینه‌ی ‌بالایش را توجیه کند.

هزینه: اگر یک همراه داشته باشید نفری ۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان در غیر این صورت ۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان برای هر نفر

کاستاریکا

قطب شمال با کشتی

سفر به دوردست‌ترین نقطه‌ی جهان می‌تواند تجربه‌ای شگرف را برای شما رقم بزند؛ با کشتی مجهزی که قادر است کیلومترها را بپیماید و از سد یخ‌های قطب بگذرد.

این کشتی با تجهیزات کاملش گنجایش ۱۶ نفری دارد و با توجه به ساختارش می‌تواند از مسیرهای گوناگون قطب شمال گذر کند؛ پس به یاد داشته باشید اگر به دنبال ماجراجویی اساسی هستید، این گوی و میدان.

  • هزینه: از ۳۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان

قطب شمال

«وینترلیک» با هواپیمای ملخی

در کشور آمریکا، در نقطه‌ای بکر از آلاسکا، منطقه‌ای به‌نام «وینترلیک» (Winterlake) قرار دارد که از طبیعتی زیبا بهره می‌برد. این منطقه جاذبه‌های بسیاری را برای دوستداران اسکی، قایق‌سواری و ماهیگیری فراهم می‌کند.

تابستان و زمستان فرقی نمی‌کند، این منطقه جاذبه‌های بسیاری در هر فصل دارد و تجربه کردنشان خالی از لطف نیست.

  • هزینه: از ۱۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان

آلاسکا

جزیره‌ی «هایرس» با قایق

«هایرس» (Îles d'Hyères) مجموعه‌ای است از چهار جزیره در جنوب شرقی فرانسه. جایی که هیچ اثری از عناصر شهری مثل ماشین و هواپیما نیست.

با قایقی مجهز که گنجایش ۳۰ نفر را دارد، می‌توانید سفر خود را در آب‌های فرانسه شروع کنید. قایقی که امکاناتی مانند استخر و سونا را در خود جای داده است. حتما دوچرخه‌سواری را در ساحل‌های بی‌نظیر این منطقه از دست ندهید.

  • هزینه: از ۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰ برای هر روز

فرانسه

خاور دور با جت شخصی

سفری بر فراز کشورهایی مثل هند و چین با جت شخصی به اندازه‌ای هیجان‌انگیز است که در این لیست جای گیرد. هواپیمای جتی که ۱۶ نفر گنجایش دارد.

اقامت در هتل‌های شگفت‌انگیز، گشت و گذار در جنگل‌ها برای دیدن ببر بنگال و سافاری تنها بخشی از تفریحاتی است که برای شما فراهم است.

  • هزینه: از ۱۱۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

هند

همان‌طور که ملاحظه کردید هزینه‌های این سفرها هوش را از سر می‌پرانند؛ اما داشتن چنین لیستی برای روز مبادا خالی از لطف نخواهد بود.

مطالب مرتبط:

منبع Marieclaire

دیدگاه