اطلاعیه فرودگاه مهرآباد در مورد پروازهای امروز

تیم  کجارو
تیم کجارو پنجشنبه، ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۰
اطلاعیه فرودگاه مهرآباد در مورد پروازهای امروز

به اطلاع شهروندان عزیز می‌رساند با بهبود شرایط جوی و افزایش میزان دید افقی، پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه مهرآباد از سر گرفته شده است.

امروز صبح به دلیل بارش برف و نزولات جوی پروازهای مهرآباد با تاخیر انجام شد. اما در حال حاضر دید در فرودگاه مهرآباد افزایش یافته و سطوح پروازی در فرودگاه مهرآباد آماده پذیرش پروازها طبق برنامه‌های زمانبندی شده است. دقایقی پیش اولین پرواز در فرودگاه مهرآباد نشست.

اطلاعیه فرودگاه مهرآباد:

به اطلاع مسافران گرامى می رساند با بهبود شرایط جوی و افزایش میزان دید افقی؛ پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه مهرآباد از سر گرفته شده است.

از جمله الزامات این گونه شرایط جوی انجام عملیات دی آیس (یخ زدایی) از بدنه هواپیما پس از اتمام بوردینگ (مسافرگیری هواپیما) است، انجام این کار از الزامات عملیات هوانوردی است که کمی زمان‌گیر بوده و حتما می‌بایست قبل از هر پروازهای صورت پذیرد.

لذا از صبر و حوصله شما مسافران ارجمند کمال تشکر و امتنان را داشته و تاکید دارد رعایت این الزامات و استانداردها با هدف افزایش ضریب ایمنی پروازها صورت می‌پذیرد.

دی آیس

عمليات De-iceing

شایان ذکر است این الزام مرتبط به شرکت‌های هواپیمایی بوده و توسط شرکت‌های ارائه کننده خدمات زمینی به پروازها ارائه می‌شود و اکنون بدون عملیات دی آیس پروازها به موقع و بر اساس زمانبندی از پیش تعیین شده انجام‌ می‌شود و هیچ پروازی در مهرآباد به دلیل شرایط بدی جوی هوای تهران تاخیر ندارد مگر اینکه فرودگاه‌های مبدا شرایط مساعد نشست و برخاست را نداشته باشند.

مطالب مرتبط:

منبع مهرآباد

دیدگاه