تجهیزات سفر: بطری آب تاشو

سارا کرایی
سارا کرایی دوشنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰
تجهیزات سفر: بطری آب تاشو

در این مقاله از تجهیزات سفر با بطری آبی آشنا می‌شوید که تنها با چرخاندن می‌توانید سایز آن را به اندازه دلخواه کاهش دهید.

همه ما ترجیح می‌دهیم در هر نقطه و در هر زمان دسترسی آسان به آب آشامیدنی داشته باشیم، با این حال هیچ کس دوست ندارد یک بطری آب بزرگ و دست و پا گیر همیشه همراه خود داشته باشد؛ بطری که هم سنگین است و هم مناسب هیچ جایی نیست. بطری‌های آب پلاستیکی مناسب به نظر می‌رسند اما متاسفانه آسیب‌های جبران ناپذیری به سیاره ما وارد می‌کنند.

بطری آب تاشو

بنابراین ما به شما یکی از خاص‌ترین بطری‌ها دنیا را معرفی می‌کنیم. این بطری را می‌توانید در سفر همراه داشته باشید و مطمئنا کاملا رضایت شما را جلب خواهد کرد. طراحی مارپیچی منحصربه‌فرد این بطری حجم آن را به نصف اندازه واقعی آن کاهش می‌دهد بدون اینکه ظاهر شیک آن از بین برود.

مشخصه‌‌ها و مزایا

  • این بطری از سیلیکون ۱۰۰ درصد عاری از BPA و پلاستیک ساخته شده است.
  • کم حجم و جمع و جور و بدون بو است.
  • مقاوم در برابر باکتری است.
  • قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارد.
  • برای استفاده برای هر دو نوع نوشیدنی‌های داغ و سرد مناسب است.
  • به علاوه، در دو اندازه کوچک و بزرگ عرضه می‌شود: یکی برای استفاده روزمره و دیگری برای مسافران و کودکان. 

بطری آب تاشو

سیلیکون به کار رفته در بطری مورد آزمایش قرار گرفته تا از کیفیت بالای آن اطمینان حاصل شود؛ چرا که ظرفی که برای نگهداری آب استفاده می‌کنید باید ایمن باشد. بر خلاف ظروف فلزی یا پلاستیکی، سیلیکون طعم و مزه آب درون خود را تغییر نمی‌دهد. این بطری آب کیفیتی در حد بطری‌های شیشه‌ای دارد. اما ویژگی برتر این بطری خاصیت انعطاف‌پذیری و مقاومت در برابر نور و شکستگی است.

بطری آب تاشو

 برای مشاهده سایر مقالات این مجموعه به صفحه اختصاصی تجهیزات سفر در کجارو مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه