سفر اپ: با Simple Habit Meditation به آرامش برسید

سعید میرزاپور
سعید میرزاپور یکشنبه، ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۰
سفر اپ: با Simple Habit Meditation به آرامش برسید

Simple Habit Meditation نام اپلیکیشنی برای دستیابی به آرامش در طول روز است. این برنامه با آموزش مدیتیشن به کاربران کمک می‌کند تا استرسشان را کمتر کنند. همراه کجارو باشید تا با اپلیکیشن مذکور بیشتر آشنا شویم.

امروز اغلب افراد زندگی پراسترسی دارند؛ زندگی در شهر‌های بزرگ، ترافیک، مشکلات محیط کار و موارد این چنینی باعث می‌شوند که استرس بگیریم. سفر کردن، تفریح با خانواده و این گونه تفریحات باعث می‌شوند که سطح استرس کاهش یابد. اما راهکار‌های دیگری نیز برای به آرامش رسیدن وجود دارد. از جمله این راهکار‌ها می‌توان به ورزش‌هایی در خصوص تمرکز و بهبود اعصاب نظیر مدیتیشن اشاره کرد. مدیتیشن یک ورزش بسیار خوب برای تمدد اعصاب است اما اغلب باید در محیطی بسیار آرام و بدون دغدغه انجام شود. در این مقاله از کجارو قصد داریم تا با اپلیکیشنی در این خصوص آشنا شویم که از طریق آن می‌توان در عرض چند دقیقه حتی در محل کار، مدیتیشن کرد.

Simple Habit Meditation

Simple Habit Meditation نام اپلیکیشنی است که برای تلفن‌های هوشمند عرضه شده است. این اپلیکیشن عادت‌هایی را در افراد جهت دستیابی به آرامش در طول روز ایجاد می‌کند. البته تمام فعالیت‌هایی که توسط این اپلیکیشن انجام خواهید داد تنها چند دقیقه به طول خواهند انجامید. پس بهتر است که این اپلیکیشن را امتحان کنید. باید بدین نکته توجه داشت که طرح‌های ماهانه و سالانه این سرویس پولی هستند ولی استفاده از طرح رایگان برنامه نیز می‌تواند کاربردی باشد. برای دانلود اپلیکیشن Simple Habit Meditation می‌توانید از طریق لینک‌های زیر اقدام کنید.

دانلود

دانلود

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه