ورود گردشگران سوییسی به ایران با ۴۰ درصد رشد

تیم  کجارو
تیم کجارو شنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۵
ورود گردشگران سوییسی  به ایران با ۴۰ درصد رشد

در ۶ ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، شاهد افزایش حدودا ۴۰ درصدی گردشگران سوییسی بوده‌ایم.

«علی‌باقر نعمتی‌زرگران» مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی در دیدار با هیئت سوییسی که در حاشیه آخرین روز نمایشگاه بین‌المللی گردشگری صورت گرفت، افزود که همکاری مشترک در زمینه تبادل دانشجو و کارآموز، به‌ویژه برای شاغلان ایرانی، مراکز اقامتی و پذیرایی می‌تواند برای آشنایی با شیوه‌های نوین خدمات گردشگری مفید باشد.

او افزود که سوییس می‌تواند با اعطای بورسیه‌هایی به دانشجویان ایرانی یا با فراهم کردن زمینه آموزش ضمن‌خدمت و کاربردی برای گروهی از شاغلان و مدیران مربوط، گام مثبتی برای تبادل تجارب بردارد.

نعمتی همچنین از آمادگی ایران برای برگزاری تور آشناسازی خبرنگاران و تورگردانان موثر سوییسی برای بازدید از ایران و تنوع گردشگری کشور خبر داد.

مدیر بخش بازارهای نوظهور سازمان گردشگری سوییس هم با تاکید بر افزایش تعداد گردشگران سوییسی در ایران گفت که استقرار صدور ویزای بدو ورود و بهبود چهره بین‌المللی ایران در سه سال اخیر در این رویداد موثر بوده است.

فدریکو سوماروگا ضمن اعلام آمادگی برای انتقال تجارب گردشگری به ایران در زمینه بازاریابی افزود که ما به شما می‌آموزیم که سوییس شما را چگونه می‌بیند و چگونه باید دیده شوید تا ایران را به‌عنوان مقصد سفرها انتخاب کنند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه