هتل های قشم

مرتب سازی بر اساس :
clear

اولین نفری باشید که برای این مکان عکس آپلود می کنید

بهترین هتل‌های قشم

جزیره قشم با مساحت ۱۴۹۱ کیلومتر مربع در نزدیکی بندرعباس در جنوب کشور، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ایران است. دیدنیهای قشم از دره ستارگان، جنگل حرا، تنگه چاهکوه، جزایر ناز و ژئوپارک قشم گرفته تا قلعه پرتغالی‌ها، گنبد نمکی، سد گوران و خانه اربابی لافت و همچنین مراکز خرید و پاساژهای متعدد هر سال، هزاران گردشگران داخلی و خارجی را به‌سمت خود می‌کشانند؛ جاذبه‌های منحصربه‌فردی که در هیچ جای جهان پیدا نمی‌شوند.

برای اقامت در قشم، گزینه‌های مختلفی از جمله کمپینگ در طبیعت یا اجاره خانه و ویلا وجود دارد؛ البته این جزیره دارای هتل‌های متعدد، مدرن و نوساز بسیاری نیز است که اقامتی دلچسب و آرامش‌بخش را برای شما تضمین می‌کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا ضمن آشنایی با بهترین هتل‌های قشم، برنامه‌ریزی بهتری برای سفر به این جزیره انجام دهید.

جزیره قشم

منبع عکس: اقتصاد آنلاین

با بهترین هتل‌های قشم آشنا شوید:

هتل ارم قشم

منبع عکس‌ها: eramhotelqeshm.com

هتل چهار ستاره ارم قشم در فضایی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع با زیربنای بیش از ۸۰۰۰ متر مربع، از نظر بیشتر مسافران به‌عنوان بهترین هتل‌ این جزیره شناخته می‌شود. این هتل پنج طبقه لوکس و لاکچری، ۱۰۰ اتاق و سوئیت دارد که بر اساس استانداردهای روز هتلداری طراحی شده‌اند. هتل ارم قشم در سال ۱۳۹۵ افتتاح شده است و یکی از نوسازترین هتل‌های این جزیره به شمار می‌آید. این هتل ظرفیت پذیرش ۳۰۰ مهمان را دارد و به‌علت تمیز و آراسته بودن هتل و اتاق‌ها و همچنین برخورد محترمانه مدیریت و پرسنل، از محبوبیت بالا در میان گردشگران برخوردار است.

دسترسی مناسب به بازارهای قشم و وسایل حمل‌ونقل عمومی و تاکسی‌های شهری و همچنین رستوران دو طبقه با ویوی دریا با سرو انواع غذاهای دریایی، فرنگی و ایرانی در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام، کافی‌شاپ لاکچری با ویوی دریا با سرو انواع قهوه، کوکتل، کیک و دسر، شیک و گلاسه، سفره خانه سنتی هتل ارم در فضای باز و مناسب فصول پاییز و زمستان به‌همراه سرو چای و سایر امکانات، سالن صبحانه‌خوری از جمله امتیازات هتل ارم قشم هستند. اتاق‌های هتل ارم قشم دارای چهار کلاس ویو دریا، A، B و C هستند و امکاناتی چون خدمات روزانه خانه‌داری، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام مجزا، چای‌ساز در اتاق و اینترنت رایگان پرسرعت در آن‌ها وجود دارد.

منبع عکس‌ها: eramhotelqeshm.com

از دیگر امکانات هتل ارم قشم می‌توان به سالن کنفرانس ۲۷ نفره مجهز به ویدیو پروژکشن و پرده و دارای سالن پذیرایی، سالن آمفی‌تئاتر ۱۸۰ نفره با امکانات صوتی و تصویری مدرن شامل ویدیو پروژکشن، پرده سفید سه متری، میکسر دایناکو، پنج دستگاه باند بزرگ، میکروفون بی‌سیم و تقویت کننده‌های حرفه‌ای، سالن بازی‌های رایانه‌ای و گیم‌نت، سالن بیلیارد دارای دو میز ایت‌بال و استاندارد در محیطی آرام، سالن بدن‌سازی، اتاق ماساژ مجهز به دو دستگاه ماساژور حرفه‌ای، اتاق بازی کودک، فضای سبز، آب‌نما و فواره موزیکال، آلاچیق، فضای ویژه بازی کودکان در حیاط، مسیر پیاده‌روی اختصاصی زیبا و آرامش‌بخش در فضای باز درون محوطه هتل، زمین تنیس، کانتر اختصاصی گردشگری و صنایع دستی جهت سهولت خرید و تهیه صنایع دستی قشم، تاکسی سرویس اختصاصی، پارکینگ مجهز به سایه‌بان، صندوق امانات و دستگاه خودپرداز اشاره کرد.

هتل سینگو

هتل سه ستاره سینگو در قلب مراکز تجاری درگهان (طبقه دوم مرکز تجاری دریا) و در فاصله ۱۷ کیلومتری مرکز قشم (۲۰ دقیقه) در سال ۱۳۹۳ افتتاح شد. این هتل یک طبقه دارای ۶۴ باب اتاق مجهز به امکانات رفاهی مناسب از جمله سیستم تهویه مطبوع هوا، میز تحریر، کمد لباس، خدمات روزانه اتاق، تلویزیون مسطح با امکان پخش کانال‌های تلویزیونی داخلی، اینترنت پرسرعت رایگان، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام است؛ اتاق‌هایی که با ادغام مدرنیته و سنت در عین زیبایی، راحتی را هم برای شما به ارمغان می‌آورند.

منبع عکس‌ها: singohotel.com

نزدیکی به مراکز خرید درگهان و قرارگیری در کنار ساحل نیلگون خلیج فارس از جمله مزایای هتل سینگو هستند

نزدیکی به مراکز خرید درگهان و قرارگیری در کنار ساحل نیلگون خلیج فارس از جمله مزایای هتل سینگو هستند. مجموعه گردشگری سینگو دارای سه رستوران دریا با تخصص در طبخ غذاهای دریایی محلی، عربی و ایرانی، فست فود سینگو با محوریت غذاهای فست فودی، غذاهای دریایی، پاستا، پیتزا و استیک و رستوران ساحلی سینگو واقع در ساحل جنوبی قشم با تمرکز بر غذاهای سنتی جزیره قشم است. پارکینگ روباز، سوئیت‌های لوکس اختصاصی ماه عسل، اتاق بازی کودک، سالن جلسات، کافی‌شاپ و فضای عمومی دلنشین از جمله امکانات مدرن این هتل با معماری جذاب هستند.

ساحل سينگو در لبه جنوبی جزیره قشم واقع شده و کاملا شنی است. فاصله این مجموعه از فرودگاه بین‌المللی قشم و اسکله دلفین‌نگری کندالو کمتر از پنج کیلومتر است و تاب‌های لب ساحل از امکانات موجود در این مجموعه به شمار می‌آیند. از آنجا که متوسط دمای جزیره قشم ۲۷ درجه سانتی‌گراد است در بیشتر روزهای سال می‌توان از ساحل شنی و دریای زیبای این مجموعه استفاده کرد. یک کافه شناور نیز در این مجموعه وجود دارد که در نوع خود برای اولین بار در کشور مورد استفاده قرار گرفت. کافه‌های شناور سینگو دارای نورپردازی، سیستم صوتی، جعبه سردنگهدار و قلاب‌های ماهیگیری هستند و به‌آرامی در جنگل حرا حرکت می‌کنند تا افراد بتوانند به‌راحتی در آن قدم بزنند. هر کافه شناور دارای ظرفیتی بیش از ۱۰ نفر است و انواع غذا و نوشیدنی روی آن سرو می‌شود؛ به همین دلیل، مکانی مناسب برای خانواده‌ها و گروه دوستان یا برگزاری جشن‌ها و مراسم‌ها به حساب می‌آید.

هتل خلیج فارس قشم

هتل خلیج فارس قشم

منبع عکس: samtik.com

هتل سه ستاره ساحلی خلیج فارس با چشم‌اندازی بی‌نظیر از کرانه نقره‌فام و خیره‌کننده بندر عباس، یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌ها در مرکز جزیره قشم به شمار می‌آید که در مساحت ۹,۹۷۲ متر مربع در سال ۱۳۹۰ ساخته شد و جهت بهبود و ارتقای سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۸ مورد بازسازی قرار گرفت.

این هتل دو طبقه، ۱۲۳ اتاق و سوئیت آپارتمان مجهز به کلیه امکانات رفاهی و اقامتی دارد و با وجود دو رستوران در دو ساختمان متفاوت با سرو غذاهای لذیذ و با کیفیت همراه با منظره‌ای زیبا و با ظرفیت بالای ۳۵۰ نفر، کافی‌شاپ و چایخانه ساحلی، کافی‌شاپ داخل هتل، پارکینگ با ظرفیت ۲۰ دستگاه خودرو، چایخانه سنتی، اینترنت رایگان در لابی، اتاق بازی، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، تالار پذیرایی، تلویزیون LED در لابی، ایستگاه گردشگری جزیره، کافی‌نت، پارکینگ مسقف، فضای مناسب پیاده‌روی و فضای زیبا برای نشستن در نزدیکی ساحل، اقامتی به‌یادماندنی را به شما پیشنهاد می‌کند.

غذا خوردن در رستوران هتل ساحلی خلیج فارس قشم، یکی از تجریباتی است که به‌هیچ‌وجه نباید آن را از دست داد. جالب است بدانید که مسافران، کیفیت غذای این هتل را  با رستوران «خاور خانم» چابکسر مقایسه می‌کنند. این هتل همچنین دارای امکانات تفریحی بسیاری از جمله فضای باز به‌همراه آلاچیق، زمین تنیس، سالن بیلیارد، امکانات ویژه ورزش و نرمش صبحگاهی، محوطه و میز مخصوص پینگ پنگ، قایق سواری، والیبال ساحلی و بسیاری از دیگر امکانات تفریحی و ورزشی در کلوب تفریحات دریایی است. گردشگران با چند قدم پیاده‌روی از هتل خلیج فارس می‌توانند خود را به ساحل برسانند و این یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این هتل به شمار می‌آید.

هتل ساحل طلایی قشم

هتل ساحل طلایی قشم

منبع عکس: goldenbeachhotel.ir

هتل سه ستاره ساحل طلایی در ۱۵ کیلومتری قشم (۲۰ دقیقه) قرار دارد و در گذشته به ساحل سیمین یا پلاژ سیمین معروف بوده است. این هتل  بی‌نظیر در فضایی وسیع و بزرگ دارای ۵۸ باب اتاق دو تخته، سه تخته و چهار تخته، انواع سوئیت (سوئیت معمولی، سوئیت‌های وی‌آی‌پی، سوئیت‌های دوبلکس) با پارکینگ مجزا است که همگی در یک راستا و در کنار ساحل زیبای دریا قرار گرفته‌اند. هتل ساحل طلایی که در سال ۱۳۸۷ افتتاح شد و جهت ارتقای سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت، طیف گسترده‌ای از خدمات و امکانات را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد و به همین دلیل در میان گردشگران، بسیار محبوب است.

هتل ساحل طلایی قشم از هیاهوی شهر و مراکز خرید فاصله دارد و به همین دلیل، مکانی مناسب برای استراحت و ریلکسیشن است. ساحل اختصاصی تمیز و خلوت برای شنا و تفريحات آبی، قایق پدالی و تفریحی، جت اسکی، اسکی روی آب، امکان ماهیگیری در اسکله تفریحی، استخر، رستوران ساحلی دوطبقه با نمای رو به دریا در جاده‌ ساحلی جنوبی و در کنار زیارتگاه شاه شهید و آلاچیق‌های چوبی کنار ساحل از جمله امکاناتی هستند که این هتل را بیشتر شبیه به یک تفریحگاه کرده‌اند تا یک اقامتگاه. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به پارکینگ، تاکسی سرویس، استخر، پارک بازی کودکان و اینترنت در لابی اشاره کرد.

هتل ژئو پارک قشم

هتل ژئو پارک قشم

منبع عکس: hotelyar.com

هتل سه ستاره ژئوپارک قشم در سال ۱۳۸۱ افتتاح و جهت ارتقای کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۴ بازسازی شد. این هتل دو طبقه دارای ۳۰ اتاق و سوئیت است. از مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان به ساحل زیبای خلیج فارس و اسکله ذاکری، موزه ژئو پارک، قلعه پرتقالی، غار خربس اشاره کرد. رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، اینترنت، کافی‌نت، نمازخانه، لاندری، فضای سبز، تاکسی سرویس، آسانسور و لابی از امکانات هتل ژئوپارک قشم هستند.

بوتیک هتل فولتون قشم

شرکت کشتی‌سازی «فولتون یاتز» (Fulton Yachts International) در سال ۱۳۸۲ کار خود را در زمینه طراحی و تولید کشتی‌های تفریحی در منطقه آزاد قشم آغاز کرد. این گروه در سال ۱۳۹۳، مجتمع تفریحی، گردشگری و اقامتی فولتون یا همان بوتیک هتل فولتون را در منطقه حوضچه هامون قشم تاسیس کردند که در حد یک هتل چهار ستاره است و در سه تیپ ساختمانی ویلا، هتل، آپارتمان از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. این هتل در فاصله نزدیکی از جاذبه‌های قشم قرار دارد.

بوتیک هتل فولتون قشم

منبع عکس: hotelfulton.com

بوتیک هتل فولتون دارای یک ویلای ۴۸۰ متری با هفت اتاق خواب (با سرویس)، سالن ناهارخوری و نشیمن در مجاورت دریا است

بوتیک هتل فولتون دارای ۱۶واحد اتاق، ۶ واحد سوئیت مجهز به سیستم کامل گرمایشی و سرمایشی، سرویس فرنگی و اینترنت رایگان، دو هتل آپارتمان دو و چهار خوابه با امکاناتی نظیر یخچال، گاز، تلویزیون، چایی ساز، میز ناهارخوری و سرویس‌های مستقل بهداشتی و همچنین یک ویلای ۴۸۰ متری با هفت اتاق خواب (با سرویس)، سالن ناهارخوری و نشیمن در مجاورت دریا است. 

از امکانات بوتیک هتل فولتون می‌توان به تالاری لوکس با ظرفیت ۳۰۰ نفر در دو سالن مجزا برای برگزاری مراسم عروسی، تولد، نامزدی، سمینار یا همایش، استخر روباز، سونا، سالن اختصاصی ماساژ و اسپا در فضایی بهداشتی با یک کادر مجرب متشکل از ماساژورهای حرفه‌ای و همچنین حوضچه ماهی‌ها، رستوران با سرو غذای تازه با مواد درجه‌یک و ارگانیک، کافی‌شاپ با امکان سرو انواع نوشیدنی گرم و سرد، دسر، شیرینی و بستنی، فضای سبز با آلاچیق‌های سنتی و اجرای موسیقی زنده سنتی و اصیل جنوبی، زمین اختصاصی والیبال، جاده تندرستی مخصوص پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری، گشت اختصاصی با امکاناتی همچون ون اختصاصی و راهنمای مسلط به منطقه و امکانات لازم برای رفتن به تور باگی، تور آفرود و ماهیگیری، اتاق چمدان، موسسه اتومبیل کرایه، صندوق امانات و پارکینگ روباز اشاره کرد.

بوتیک هتل ایرمان

منبع عکس‌ها: irmanhotel.com

بوتیک هتل ایرمان، اولین بوتیک هتل جزیره قشم با ساختار و طراحی بسیار زیبا، تحسین‌برانگیز و منحصربه‌فرد با تلفیق سبک سنتی و مدرن است که در مرکز شهر و به دور از هیاهو و ازدحام شهری قرار دارد و آرامش و سکوت وصف‌ناپذیری را به مهمانان خود پیشنهاد می‌دهد. این هتل تا بزرگ‌ترین مراکز خرید قشم مانند سیتی سنتر یک و دو، ستاره، پردیس و فردوسی تنها چهار دقیقه فاصله دارد.

بوتیک هتل ایرمان دارای ۳۸ اتاق دو تخته، سه تخته و سوئیت یک خوابه دو نفره در پنج طبقه است و به‌عنوان لوکس‌ترین هتل قشم از نظر مسافران شناخته می‌شود. هر طبقه این هتل دارای طراحی و دکوراسیون خاص برگرفته از هنر زیبای هنرمندان مطرح ملی و بین‌المللی است. از امکانات بوتیک هتل ایرمان می‌توان به سیستم تلویزیون اینترنتی (IPTV)، اینترنت پر سرعت و نامحدود، پارکینگ اختصاصی، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، استخر، کافی‌شاپ و روم سرویس ۲۴ ساعته اشاره کرد.

هتل آتامان قشم

هتل آتامان قشم

منبع عکس: atamanhotel.ir

هتل چهار ستاره آتامان با ۵۸ اتاق و سوئیت و ظرفیت ۱۷۰، یکی از بهترین هتل‌های قشم در نزدیک‌ترین فاصله به مراکز تجاری شهر و ساحل نیلگون خلیج فارس است. این هتل نوساز در سال ۱۳۹۶ توسط سازمان منطقه آزاد قشم افتتاح شد. هتل آتامان با وجود کادر آموزش دیده، رستوران، کافی‌شاپ، سونا و جکوزی، مکانی مجلل با فضایی دلپذیر و آرام است و اقامت در آن توصیه می‌شود.

هتل آرتا قشم

هتل آرتا قشم

منبع عکس: artahotel.com

هتل آرتا قشم به‌دلیل زیبایی، راحتی، ساختار استاندارد، رفتار محترمانه کارکنان و محیط صمیمانه به مروارید قشم مشهور است

هتل آرتا در مرکز شهر قشم در فاصله ۲۰۰ متری از ساحل آب‌های نیلگون خلیج فارس، یکی از هتل‌های مجلل این جزیره است. این هتل لوکس که در فاصله کوتاهی از مرکز خرید سیتی سنتر یک و دو، بازار ستاره، پارک ساحلی زیتون و اسکله مسافری شهید ذاکری قرار دارد، در سال ۱۳۹۶ در یک ساختمان هفت طبقه و با ۴۴ اتاق دو و سه تخته و چهار سوئیت یک خوابه با امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع در اتاق، اسپلیت، تلوزیون، یخچال، درب و پنجره‌های ضد انتقال صدا و سایر امکانات رفاهی افتتاح شد. معماری هتل آرتا قشم ترکیبی از سبک کلاسیک و سنتی عربی است.

هتل آرتا قشم به‌دلیل زیبایی، راحتی، ساختار استاندارد، رفتار محترمانه کارکنان و محیط صمیمانه به مروارید قشم مشهور است. از خدمات و امکانات این هتل می‌توان به استقبال از مهمانان، خدمات بلیط، خدمات تور، خشکشویی، اتاق کنفرانس، سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، اجاره اتومبیل با راننده و بدون راننده، کافی‌شاپ ۲۴ ساعته در طبقه همکف، رستوران هتل واقع در طبقه اول با سرو صبحانه و منوی مختلفی از غذاهای ایرانی، خارجی و دریایی، پارکینگ فضای باز و مسقف، صندوق امانات و اینترنت پرسرعت اشاره کرد.

هتل آرام قشم

هتل آرام قشم

منبع عکس: reservinghotel.com

هتل آرام قشم در بلوار ولیعصر قشم در سال ۱۳۸۴ افتتاح شد و آخرین بازسازی آن در سال ۱۳۹۶ انجام گرفت. این هتل چهار طبقه با ۲۳ باب اتاق و سوئیت اقامتی با امکانات رفاهی مناسب، امکان دسترسی مناسبی به مرکز خرید ستاره قشم و تناسب قیمت با کیفیت امکانات و خدمات ارائه شده، مکانی آرام و فوق‌العاده برای اقامت در قشم است.

رستوران با منوی ایرانی، آسانسور، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی، خدمات تهیه بلیط، خدمات تور، تلویزیون در لابی، اینترنت بی‌سیم پرسرعت، لباسشویی، سیستم اعلام حریق، اتاق چمدان، صندوق امانات و خدمات خانه‌داری از جمله امکانات هتل آرام قشم هستند.

پرسش‌های متداول

بهترین هتل جزیره قشم از نظر مسافران کدام هتل است؟

هتل چهار ستاره ارم قشم از نظر بیشتر مسافران به‌عنوان بهترین هتل‌ این جزیره شناخته می‌شود. 

رستوران کدام هتل قشم معروف است؟

رستوران هتل ساحلی خلیج فارس از مشهورترین رستوران‌های جزیره قشم است.

نویسنده: نگین توکلی