سفر اپ: با Human ورزش را به فعالیت های روزانه تان اضافه کنید

سعید میرزاپور
سعید میرزاپور دوشنبه، ۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۵
سفر اپ: با Human ورزش را به فعالیت های روزانه تان اضافه کنید

Human نام اپلیکیشنی در حوزه ورزش است که برای تلفن‌های هوشمند اندرویدی و iOS عرضه شده است. این اپلیکیشنی یکی از برترین اپلیکیشن‌های سال گذشته شناخته شده و در این مقاله از کجارو قصد داریم تا با آن بیشتر آشنا شویم. پس تا انتهای مقاله همراه کجارو باشید.

ورزش یکی از فعالیت‌های ضروری برای انسان‌ها به حساب می‌آید. اگرچه بسیاری از افراد چندان توجهی به این موضوع ندارند و ورزش بخشی از زندگی آن‌ها را تشکیل نمی‌دهد، اما بدون شک ورزش کردن برای هر فردی ضروری است. اپلیکیشن‌های بسیار زیادی در حوزه ورزش برای تلفن‌های هوشمند عرضه شده‌اند. این اپلیکیشن‌ها اغلب کارایی بسیار خوبی دارند و باعث تشویق کاربران برای ورزش کردن می‌شوند. اکنون در این مقاله از سری مقالات سفر اپ قصد داریم تا یک اپلیکیشن بسیار کاربردی را در این زمینه معرفی کنیم.

Human

Human نام اپلیکیشنی در حوزه ورزش است که برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS عرضه شده است. این اپلیکیشن قابلیت‌های زیادی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. ویژگی جالب Human داشتن حالتی برای رقابت با سایر افراد است. در این حالت، برنامه فعالیت‌های ورزشی کاربر را پیگیری می‌کند و در نهایت با مقایسه آن‌ها با سایر کاربران تلاش می‌کند تا رقابتی را برقرار کند تا فرد هرچه بیشتر به ورزش کردن تشویق شود. البته اگر قصد رقابت هم نداشته باشید، اپلیکیشن Human کاربرانش را هر روز به نیم ساعت پیاده‌روی دعوت می‌کند. لازم به ذکر است که اطلاعات موجود در Google Fit نیز در این اپلیکیشن قابل استفاده هستند. از طریق لینک‌های زیر می‌توانید اپلیکیشن Human را برای دستگاه‌های هوشمندتان دریافت کنید.

دانلود

دانلود

مطالب مرتبط:

دیدگاه