هتل ریگوپیانوی ایتالیا زیر بهمن رفت

تیم  کجارو
تیم کجارو جمعه، ۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۰
هتل ریگوپیانوی ایتالیا زیر بهمن رفت

ریزش بهمن در منطقه‌ای کوهستانی در مرکز ایتالیا ساختمان یک هتل را پوشاند. دست کم سه نفر جانشان را از دست داده و حدود ۳۰ نفر هنوز پیدا نشده‌اند. علت ریزش بهمن، چند زمین لرزه شدید است که چهارشنبه اتفاق افتاد.

به دنبال وقوع زلزله‌های مکرر در ایتالیا، سقوط بهمن بر روی یک هتل کوهستانی لوکس در مرکز این کشور حدود ۳۰ نفر زیر ده‌ها تن برف مدفون کرد. این حادثه نیمه‌های شب‌ چهارشنبه در هتلی نزدیک کوه «گِران ساسو» در منطقه «آبروزو» رخ داده است.

ریزش بهمن در ایتالیا

گزارش‌های اولیه حاکی از کشته‌شدن یک نفر و ناپدیدشدن یک تن دیگر است. نیروهای امداد و نجات به سرعت به این منطقه کوهستانی اعزام شده‌اند.

ریزش بهمن در ایتالیا«آنتونیو کروسِتا» رئیس یک تیم امداد و نجات کوهستان ضمن بیان اینکه در این حادثه افراد زیادی کشته شده‌اند اعلام کرد که در زمان حادثه بیش از ۳۰ نفر در هتل «ریگوپیانو» حضور داشتند. بنا بر گفته این مقام ایتالیایی ظاهرا علت سقوط بهمن وقوع زمین‌لرزه‌ در آن مناطق کوهستانی بوده است.

ریزش بهمن در ایتالیاسقوط بهمن تمام مسیرهای منتهی به این هتل را مسدود کرده و اولین گروه امدادگران با اسکی موفق شدند که ساعت ۴ بامداد پنج‌شنبه خود را به محل حادثه برسانند.

هتل ریگوپیانو، هتلی ۴ ستاره با یک باغ بزرگ با استخر شنا و صندلی‌های آفتاب مشرف به کوه گران ساسو بود. تعداد اتاق‌های این هتل ۴۳ عدد بود.

هتل ریگوپیانو

مطالب مرتبط:

دیدگاه