تجهیزات سفر: اونیکس؛ دستگاه ارتباطی هوشمند

سارا کرایی
سارا کرایی دوشنبه، ۱۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۰
تجهیزات سفر: اونیکس؛ دستگاه ارتباطی هوشمند

برای برقراری ارتباط ابزارهای بسیاری چون تلفن همراه و دستگاه‌های مختلف ارتباطی وجود دارد. اما اونیکس پیشنهادی ایده‌آل‌تر برای مسافران به نظر می‌رسد. در ادامه با کجارو همراه باشید و بیشتر درباره دستگاه ارتباطی پوشیدنی به نام اونیکس بخوانید.

اونیکس چیست؟

اونیکس یک ابزار ارتباطی پوشیدنی برای مکالمات صوتی اضطراری است. با استفاده از اونیکس می‌توانید با هر تعداد مخاطبی که مایلید و بدون توجه به مسافت مکالمه‌ای شفاف و سریع داشته باشید. حتی زمانی که تلفن همراه‌ را در جیب یا کیف خود قرار می‌دهید، ارتباط شما برقرار خواهد شد.

اونیکس

می‌توانید اونیکس را روی پیراهن، کت یا بند کیفتان وصل کنید و با سایر کاربران اونیکس مکالمه داشته باشید؛ تنها کافی است دسترسی به اینترنت داشته باشید.

می‌توانید چندین گروه‌ مکالماتی تشکیل دهید. در حین مکالمه با یک گروه و به طور هم‌زمان با گروه دیگری مکالمه داشته باشید. همچنین، می‌توانید موقعیت اعضای هر گروه‌ را روی نقشه GPS دستگاه مشاهده کنید. 

اصلا نیازی نیست از تلفن همراه استفاده کنید و خود را درگیر صفحه نمایش تلفن کنید. اونیکس شرایط را برای شما راحت‌تر کرده است.

این وسیله برای تیم‌های ورزشی، دوچرخه سواران و مسافران بسیار مناسب است. می‌توانید در صورت هر گونه تغییر احتمالی در برنامه‌ها، زمان استراحت، وقت صرف غذا، تغییر مسیر و بسیاری موارد دیگر از اونیکس استفاده کنید و به‌راحتی با اعضای گروه خود ارتباط برقرار کنید.

اونیکس به‌آسانی به اپلیکیشن اریون (Orion) که روی تلفن همراه نصب شده متصل می‌شود.


با خرید هر اونیکس

تمام آنچه نیاز دارید را در یک بسته دریافت خواهید کرد.

اونیکس

کابل شارژ                                                         کیف سفری                                                        اونیکس 


چیزی فراتر از یک تلفن همراه

اونیکس از اینترنت تلفن همراه یا سیستم Wifi برای برقراری ارتباط استفاده می‌کند.

اونیکس وسیله‌ای است ایده‌آل برای زمانی که در حال رانندگی هستید.

بدون هیچ محدودیتی در تعداد کاربران، مکالمات و کانال‌های ارتباطی


ویژگی‌های اونیکس

۱ سال گارانتی از زمان خرید           سازگار با سیستم عامل‌های اندروید (اندروید بالاتر از 4.4) و iOS (آیفون‌ها بالاتر از 4S و آیپاد 5/6)

باتری لیتیومی داخلی                   شارژ از طریق کابل USB

صفحه نمایش LED                     وزن: ۳۵ گرم


اونیکس

اونیکس بسیار سبک، کوچک و مقاوم است و به‌راحتی به هر سطحی متصل می‌شود. همچنین، این دستگاه از اسپیکر قدرتمندی برخوردار است که برقراری ارتباط را به سهولت امکان‌پذیر می‌سازد. البته، در صورت تمایل به برقراری مکالمه خصوصی می‌توانید از یک هدفون استفاده کنید. اونیکس در ۴ رنگ آبی، مشکی، صورتی و سفید عرضه می‌شود.

مطالب مرتبط:

منبع orionlabs

دیدگاه