سفر اپ: با گوگل Photos فضای نامحدودی برای ذخیره تصاویر و ویدیوها داشته باشید

سعید میرزاپور
سعید میرزاپور پنجشنبه، ۳۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۵
سفر اپ: با گوگل Photos فضای نامحدودی برای ذخیره تصاویر و ویدیوها داشته باشید

Google Photos نام سرویسی است که کاربران از طریق آن می‌توانند تصاویر مختلفشان را بدون کاهش کیفیت در فضاهای ذخیره سازی ابری، ذخیره کنند و سپس از طریق کامپیوتر، تبلت و موبایل در هر جایی از جهان به مشاهده تصویرشان بپردازند. همراه کجارو باشید تا در این مقاله از سفر اپ با گوگل فوتو آشنا شویم. 

عکاسی تبدیل به یکی از بخش های زندگی افراد شده است و تقریبا در هر زمان و شرایطی ممکن است که تصاویری را ثبت کنیم. تلفن‌های هوشمند نیز این موضوع را بسیار ساده‌تر کرده‌اند و در حال حاضر کاربران به سادگی می‌توانند از طریق آن‌ها تصاویر خوبی را ثبت کنند. اما عکاسی یک سمت ماجرا است و ذخیره و نگهداری تصاویر ثبت شده، سمت دیگر ماجرا به حساب می‌آید. حافظه تلفن‌های هوشمند محدود است و انتقال روزانه تصاویر به کامپیوتر نیز کار کسل کننده‌ای به حساب می‌آید. پس بهتر است که برای رفع این مشکل به سراغ تکنولوژی‌های جدید برویم.

Google Photos

گوگل فوتو (Google Photos) نام یکی از سرویس‌های شرکت گوگل است که بر روی تصاویر و ذخیره‌ آن‌ها تمرکز دارد. کاربران با نصب و تنظیم اپلیکیشن این سرویس روی تلفن هوشمندشان می‌توانند به سادگی تصاویرشان را به محض اینکه ثبت می‌کنند، روی سرور‌های ابری گوگل ذخیره نمایند. لازم به ذکر است که ذخیره تصویر در این سرویس هیچ محدودیتی ندارد و می‌توانید با خیالی راحت عکاسی کنید. البته در این اپلیکیشن تنظیمات مختلفی در خصوص زمان آپلود تصاویر روی سرور وجود دارد. از آن‌جایی که آپلود تصاویر باعث مصرف داده اینترنت‌تان می‌شود، بهتر است آن را برای زمانی تنظیم کنید که در منتزل هستید و به وای‌فای وصل شده‌اید. این سرویس قابلیت‌های نظیر تشخیص چهره افراد و ساخت فایل‌های گیف از تصاویر مختلف را نیز دارد. برای دانلود Google Photos می‌توانید از طریق لینک‌های زیر اقدام کنید.

دانلود

دانلود

دانلود

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه