کافه گردی: کافه نزدیک (تئاتر)، جایی در همین نزدیکی

علیرضا کیخا
علیرضا کیخا چهار شنبه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۴۰
کافه گردی: کافه نزدیک (تئاتر)، جایی در همین نزدیکی

از این هفته، هر چهارشنبه تا جمعه با سری گزارش‌های اختصاصی «کافه‌گردی»‌ قصد داریم بهترین کافه های تهران را به شما معرفی کنیم و امکانات و فضای هرکدام از این کافه‌ها را به شما نشان دهیم. امروز در اولین قسمت این سری گزارش‌ها به «کافه نزدیک تئاتر» سری زدیم. با کجارو همراه باشید.

معرفی

«کافه رستوران نزدیک» نام یکی از کافه‌های دنج و زیبای اطراف میدان انقلاب است. در این محدوده به‌دلیل قرار داشتن دانشگاه تهران و مراکز خرید و فرهنگی اطراف میدان انقلاب و چهارراه ولیعصر تعداد زیادی کافه و رستوران وجود دارد. اما چیزی که «کافه نزدیک تئاتر» را از سایر کافه‌های این محدوده متمایز می‌کند، محیط دنج و شاداب درون آن و همچنین برخورد بسیار صمیمی مدیر و کارکنان آن است. این کافه در محدوده قیمتی میان‌رده قرار دارد و کیفیت نوشیدنی و غذاهای آن مطلوب است. همچنین یکی از نکات جذاب این کافه‌رستوران دکوراسیون زیبا و دلنشین آن است که توجه مشتری‌ها را به خود جلب می‌کند.

کافه نزدیک

کافه نزدیک (تئاتر) کجاست؟

کافه نزدیک تئاتر در خیابان انقلاب، خیابان قدس، پلاک ۵ قرار دارد. برای رسیدن به کافه نزدیک می‌توانید از مترو میدان انقلاب و تئاتر شهر در خط ۴ مترو و همچنین بی‌آرتی‌های مسیر آزادی - تهرانپارس (ایستگاه میدان انقلاب)، راه‌آهن - تجریش و راه‌آهن - پارک‌وی (ایستگاه چهارراه ولیعصر) استفاده کنید. 

موقعیت کافه نزدیک (تئاتر) روی نقشه

کافه نزدیک

چی بخوریم؟

پیشنهاد ویژه این کافه‌رستوران به شما «سالاد پارمژان»، «وجی گریل»، «فولدد املت» و «پن‌کیک» خوشمزه این کافه‌رستوران است.

کافه نزدیک

اما در این کافه انواع نوشیدنی مثل کاپوچینو، کافه لاته عسل و دارچین، آیریش کافه لاته، موکا، شکلات داغ، وایت وانیلا، چای لاته، شیرعسل و دارچین و نوشیدنی‌‌های گرم و سرد با پایه قهوه و با پایه میوه دیگر ارائه می‌شود.

کافه نزدیک

غذاهای قابل سفارس در بخش رستوران شامل ساندویچ با تست فیله گوشت گریل، بوقلمون گریل، فیله پارمژان گریل، وجی گریل، سینه بوقلمون دودی (سرد) و سوپ هستند. همچنین انواع کیک و دسر و میلک‌شیک و سالاد در این کافه قابل سفارش است.

کافه نزدیک

امکانات

«کافه نزدیک» دارای امکاناتی مثل اینترنت بی‌سیم، جای پارک، سرویس بهداشتی و امکان رزرو است. همچنین ساعت کار کافه از ۱۰ صبح تا ۲۲ شب و ظرفیت آن ۶۰ نفر است.

کافه نزدیک

جمع‌بندی

«کافه نزدیک» از نظر ما دارای محیطی دلنشین، با غذاهای مطلوب است و نکته مثبت مهم دیگر آن خوش‌برخوردی کارکنان و دکور رنگارنگ و زیبای آن است. اگر شما هم قبلا به این کافه سرزده‌اید، تجربه‌های خود را با کجارو و خوانندگان ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه