غذاهای بهترین رستوران فرودگاهی دنیا در ناریتای توکیو

سعیده خلیلی‌صفا | یکشنبه, ۲۱ شهریور ۹۵ ساعت ۱۳:۳۰

بیشتر مسافران و گردشگران از صرف غذا در رستوران‌های فرودگاه‌ها اجتناب می‌کنند، زیرا بنا به باور عموم این غذاها مانده و کهنه هستند. ولی در واقعیت، رستوران‌های موجود در فرودگاه‌های جهان در حال رقابت با یکدیگر برای ارائه غذاهای باکیفیت و خوشمزه به مشتریان خود هستند. برای آشنایی با یکی از بهترین رستوران‌های فرودگاهی با کجارو همراه باشید.

غذاهای سرو شده در فرودگاه‌ها از محبوبیت چندانی در رابطه با کیفیت و طعم برخوردار نیستند و از این‌رو، بیشتر مسافران و گردشگران ترجیح می‌دهند تا پیش از مراجعه به فرودگاه غذای خود را در یکی از رستوران‌های معتبر صرف کنند. ولی به تازگی، فرودگاه بین‌ المللی ناریتای (Narita) توکیو در این خصوص ساختارشکنی کرده و توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. از این‌رو، بخش مشتریان سایت هوانوردی اسکای‌ترکس (Skytrax) نام رستوران این فرودگاه را در لیست برندگان جوایز سالیانه خود قرار داده است. منوی این رستوران متشکل از انواع غذاهای تازه و دریایی است و امتحان طعم این غذاها خالی از لطف نخواهد بود. گفتنی است رستوران فرودگاه ناریتای در ترمینال شماره یک واقع بوده و طعم سوشی کیتوتاتسو (Kyotatsu) آن اجتناب‌ ناپذیر است.

رستوران فرودگاه ژاپن

حتی برخی از مسافران صرفا برای امتحان طعم این سوشی برنامه سفر خود را از این فرودگاه تنظیم می‌کنند، زیرا ماهی مورد استفاده برای تهیه آن‌ها از تسوکیجی (Tsukiji)؛ معروف‌ترین فروشگاه توکیو، تهیه می‌شود.

رستوران فرودگاه ژاپن

صف‌های تهیه غذا در برخی مواقع بیش از حد طولانی می‌شوند، بنابراین بهتر است تا مسافران از سینی بنتو (bento - قابل حمل) با غذاهای آماده استفاده کنند. ولی اگر زمان بیشتری در اختیار دارید، به هیچ‌ وجه از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد

رستوران فرودگاه ژاپن

 رستوران ناریتای یکی از بهترین مکان‌هایی است که می‌توان سوشی کیوتاتسو را در آنجا امتحان کرد.

رستوران فرودگاه ژاپن

این رستوران، همانند رستوران‌های فست‌فود دارای منوی سه بعدی (3D) است، بنابراین مشتریان می‌توانند غذای خود را پیش از سفارش مشاهده کنند.

رستوران فرودگاه ژاپن

نودل سوبا و تمپورا (tempura - نوعی غذای ژاپنی) نیز در منوی غذایی این رستوران قرار دارند.

رستوران فرودگاه ژاپن

اگر شما نیز از طرفداران رامن ( ramen) هستید، در این رستوران می‌توانید یک کاسه داغ از این غذا را نوش جان کنید.

رستوران فرودگاه ژاپن

غذاهای رستوران محدود به غذاهای ژاپنی نبوده و تعدادی از غذاهای غربی مانند تست فرانسوی در کافی‌ شاپ رویال ترمینال یک سرو می‌شوند.

رستوران فرودگاه ژاپن

از نظر مشتریان دائمی این رستوران، کتلت ادویه کاری یکی از بهترین گزینه‌ها در منو است.

رستوران فرودگاه ژاپن

در ترمینال شماره دو نیز آشپزخانه بلو اسکای میسو (Blue Sky Miso) در حال ارائه انواع غذاهای متنوع ژاپنی به مشتریان خود است. 

رستوران فرودگاه ژاپن

مشتریان این رستوران طرفدار پر و پا قرص سوپ و کمبوی این رستوران هستند.

رستوران فرودگاه ژاپن

اگر طرفدار اسپاگتی هستید، می‌توانید در رستوران گئومن (Goemon) واقع در ترمینال شماره ۱ از طعم اسپاگتی به سبک ژاپنی لذت ببرید.

رستوران فرودگاه ژاپن

البته در حین حضور در این فرودگاه نباید صرف چای ژاپنی را فراموش کرد.

رستوران فرودگاه ژاپن

 

مطالب مرتبط:

منبع businessinsider

دیدگاه