پروازهای Economy و Premium Flatbed ایرآسیا به تایلند با قیمت استثنایی

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات چهار شنبه، ۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۰
پروازهای Economy و Premium Flatbed ایرآسیا به تایلند با قیمت استثنایی

اگر قصد سفر به تایلند را دارید می‌توانید با پرواز مستقیم تهران-بانکوک به این کشور زیبا سفر کنید.

شرکت هواپیمایی ایرآسیا تعداد زیادی مسافر را بین ایران و مالزی و تایلند جابه‌جا می‌کند. اگر قصد سفر به تایلند را دارید می‌توانید با پرواز مستقیم تهران-بانکوک به این کشور زیبا سفر کنید. فقط تا ۷ آبان فرصت دارید تا بلیط رفت و برگشت خود را با قیمت فوق‌العاده یک میلیون و ۴۱۰ هزار تومان رزرو کنید. برای راحتی بیشتر هم می‌توانید بلیط Premium Flatbed را با قیمت دو میلیون ۴۹۰ هزار تومان بخرید. پس فرصت را از دست ندهید و از این تخفیف استثنایی استفاده کنید.

ایرآسیا چند ماهی است در ایران فعال شده و پروازهای منظمی به مقاصد بانکوک و کوالالامپور دارد. این شرکت هواپیمایی خدماتی با استاندارد بین‌المللی را با قیمتی بسیار مقرون به‌صرفه ارائه می‌کند و از این نظر می‌تواند یک گزینه عالی برای افرادی باشد که می‌خواهند پاییز امسال به تایلند سفر کنند.

در کمپین ویژه ایرآسیا تا ۷ آبان فرصت دارید تا با دفتر مرکزی این شرکت در تهران به شماره ۲۶۲۰۰۶۸۶ تماس بگیرید و بلیط پرواز خود را رزرو کنید. قیمت بلیط رفت و برگشت Economy در این بازه زمانی یک میلیون و ۴۱۰ هزار تومان است و بلیط رفت و برگشت کلاس Premium Flatbed را می‌توانید تنها با دو میلیون و ۴۹۰ هزار تومان خریداری کنید. برای استفاده از این سرویس نیز تا ۷ آبان فرصت دارید.

پس وقت را غنیمت بشمارید و پاییز امسال با ارزان‌ترین نرخ به تایلند سفر کنید

Premium Flatbed چیست؟

با خرید بلیط Premium Flatbed شما می‌توانید از خدمات ویژه ایرآسیا در زمان پرواز بهره‌مند شوید. پرواز تهران-بانکوک طولانی است و شاید برای برخی خسته‌کننده باشد. با رزرو بلیط Premium Flatbed می‌توانید روی یک صندلی پیشرفته و راحت بنشینید که امکان تبدیل شدن به تخت را نیز دارد. این صندلی به یک بخش جداکننده برای حریم خصوصی بیشتر، چراغ مطالعه، بالشتک قابل تنظیم و پورت‌های متنوع برای شارژ گوشی و لپ‌تاپ مجهز شده است. همچنین با خرید این بلیط امکان حمل ۴۰ کیلو بار را خواهید داشت که دو برابر بلیط اکونومی است. در طول مسیر، دو وعده نیز از شما پذیرایی خواهد شد.

Premium Flatbed

نکته: توجه کنید که برای استفاده از این تخفیف باید تا تاریخ ۷ آبان عملیات رزرو بلیط را انجام دهید. این فرصت تمدید نخواهد شد.

گروه ایرآسیا در حال حاضر در ۲۴ کشور جهان فعالیت دارد و جزو پرطرفدارترین ایرلاین‌های آسیا است. این شرکت فقط از هواپیماهای ایرباس A320 و A330 استفاده می‌کند. ایرآسیا ۸ سال متوالی است که توسط Skytrax به‌عنوان برترین هواپیمایی اقتصادی دنیا شناخته می‌شود.

مطالب مرتبط:

دیدگاه