کافه گردی: کافه ژانر، تجربه آرامش در محیطی آرام و زیبا

علیرضا کیخا | پنجشنبه, ۱ مهر ۹۵ ساعت ۲۲:۴۰

کافه ژانر یک کافه متفاوت و زیباترین کافه های تهران است. امروز قصد داریم سری به این کافه بزنیم تا در آن گشتی بزنیم و با دکوراسیون و امکانات آن بیشتر آشنا شویم. با کجارو همراه باشید.

معرفی 

کافه ژانر یک کافه متفاوت است. این کافه فضایی خاطره‌انگیز دارد و اولین چیزی که پس از ورود به آن توجه شما را به خود جلب می‌کند، بار زیبای آن است. بار این کافه روی یک دستگاه فولکس واگن ون استیشن ساخته شده است. تقریبا همه مراجعه‌کنندگان به این کافه، با این بار زیبا و کم نظیر عکس یادگاری می‌گیرند. نکته بعدی که در مورد این کافه بسیار مهم است برخورد خوب و حرفه‌ای کارکنان این کافه زیبا است. دکوراسیون این کافه بسیار زیبا است و از رنگ‌های آرامش‌بخشی در آن استفاده شده است. با هم تصاویری از دکوراسیون داخلی زیبا و نمای خارجی این کافه را می‌بینیم.

کافه ژانر

کافه ژانر

کافه ژانر

کافه ژانر

کافه ژانر

کافه ژانر

کافه ژانر

کافه ژانر

کافه ژانر کجاست؟

کافه ژانر در خیابان به‌آفرین، جنب بیمارستان صدر قرار دارد. خیابان به‌آفرین بین خیابان حافظ و خیابان ولیعصر قرار دارد. 

موقعیت کافه ژانر روی نقشه

کافه ژانر

چی بخوریم؟

منوی پیشنهادی این کافه به شما بسیار مفصل و متنوع است. از میان قهوه‌های این کافه به شما لاته و اسپرسو و از میان دم‌نوش‌ها، دم‌نوش میکس به شما پیشنهاد می‌شود. از بین قهوه سردهای این کافه به شما فراپاچینوی کلاسیک و از میان نوشیدنی‌های سرد پشن فروت به شما پیشنهاد می‌شود. همچنین شیک نوتلا، آلفردو و بشقاب فیله و اسپاگتی بلونز از دیگر خوردنی‌های خوشمزه و باکیفیت این کافه هستند که به شما پیشنهاد می‌شوند.

کافه ژانر

در ادامه توجه شما را به دیدن منوی این کافه جلب می‌کنیم.

کافه ژانر

کافه ژانر

کافه ژانر

کافه ژانر

کافه ژانر

کافه ژانر

کافه ژانر

کافه ژانر

کافه ژانر

کافه ژانر

کافه ژانر

کافه ژانر

کافه ژانر

کافه ژانر

کافه ژانر

کافه ژانر

امکانات

از امکانات این کافه می‌توان به اینترنت بی‌سیم، دستگاه کارت‌خوان، تحویل رایگان، جای پارک، (گاه) موسیقی زنده، صبحانه، غذای بیرون‌بر، دسترسی به حمل و نقل عمومی، ۲ سرویس بهداشتی (زنانه و مردانه)، امکان رزرو، امکان برگزاری جشن و میهمانی اشاره کرد. ظرفیت این کافه ۷۰ نفر است و ساعت کار آن در روزهای عادی از ۸:۳۰ تا ۲۳:۳۰ و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۶ تا ۲۳:۳۰ است.

جمع‌بندی

دکوراسیون این کافه، غذاهای باکیفیت، برخورد بسیار خوب کارکنان و مدیریت و همچنین امکانات کامل از مزایای این کافه هستند. همچنین فضای دنج و رنگارنگ و بار زیبایی که روی فولکس واگن ساخته شده است، به شما حس بسیار خوبی را منتقل می‌کند. ما حضور در این کافه را به شما توصیه می‌کنیم. اگر شما هم می‌خواهید کافه‌های موردعلاقه خود را به دیگران معرفی کنید، نام و محدوده آن‌ها را برای کجارو و خوانندگان ما بنویسید.

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه