مجلل ترین هتل های جهان، از لاس وگاس تا سیدنی

زهره ملکی | سه شنبه, ۲۳ شهریور ۹۵ ساعت ۰۹:۰۰

اخیرا وبسایت Hotels.com بر طبق نظر ۲۰ میلیون مسافری که در هتل‌های مجلل اقامت داشته‌اند، محبوب‌ترین هتل‌های لوکس دنیا را مشخص کرده است. ۱۰ هتلی که در این فهرست قرار گرفته‌اند به خاطر ارائه‌ی خدمات بی‌نظیر و اسباب آسایش و راحتی بی‌همتای خود این عنوان را کسب کرده‌اند. برای آشنایی با مجلل‌ترین هتل‌های جهان با کجارو همراه باشید.

این نکته بر کسی پوشیده نیست که هتل و محل اقامتتان در طی سفر می‌تواند باعث شود که تعطیلات بسیار خوبی داشته باشید یا اینکه باعث شود تعطیلات‌تان به کلی خراب شود. از تمیزی اتاق‌ها گرفته تا امکانات رفاهی، کارکنان و خدمه‌ی‌ خوش‌برخورد هتل همگی در محبوبیت و درجه‌بندی هتل‌ها تأثیر دارند. قرار است که مسافران در هتل، مانند زمانی که در منزل هستند احساس راحتی کنند.

اما هتل‌های لوکس و مجلل از لحاظ آسایش و راحتی، چندین گام فراتر نهاده‌اند و امکاناتی را به مسافران خود ارائه می‌کنند که ممکن است آنها در منزل خود چنین امکاناتی را نداشته باشند. از ویژگی‌های بارز این هتل‌ها به وجود پیشرفته‌ترین سالن‌های ورزشی و تناسب اندام، تختخواب‌های شیک و مجلل، رستوران و سالن‌های غذاخوری درجه یک می‌توان اشاره کرد.

هتل ونیشن ریزورت، لاس وگاس ایالت نوادا

هتل لوکس۲

هتل ونیشِن ریزورت (Venetian Resort) بیش از ۴۰۰۰ اتاق دارد. ساختمان عظیم این هتل دارای ۲۰ رستوران و کافه، ۳ استخر، سالن ماساژ و اسپا، یک سالن ورزشی بزرگ و زمین گلف است. در ساخت این هتل که در سال ۱۹۹۹ افتتاح شده از سبک معماری  شهر ونیز ایتالیا الهام گرفته شده است. این هتل مجلل در امتداد کانال‌ها و آبراهه‌های  Faux Venetian ساخته شده است.  هتل ونیشن به همراه مجموعه امکانات تفریحی مجاور خود، دومین هتل بزرگ جهان محسوب می‌شود.

هتل والدورف آستوریا، اورلاندو

هتل لوکس۳

این هتل مجلل در نزدیکی دیزنی ورلد (Disney World) قرار دارد و این یکی از مزیت‌های هتل محسوب می‌شود زیرا مسافران می‌توانند از امکانات تفریحی این پارک موضوعی نیز لذت ببرند. این هتل شیک با ۱۲ رستوران و ۲ کافه این امکان را به مهمانان می‌دهند که هر نوع غذا و نوشیدنی را سفارش بدهند. از دیگر امکانات هتل والدورف آستوریا (Waldrof Astoria) می‌توان به ۳ استخر بزرگ، سالن ورزشی، محل نگهداری کودکان، زمین گلف، سالن ماساژ و اسپا اشاره کرد.

هتل موندریان، لندن

هتل لوکس ۴

هتل موندریان لندن (Mondrian)، هر امکاناتی را که مسافران نیاز داشته باشند در اختیار آنها قرار می‌دهد. این هتل در کنار رودخانه‌ی تیمز (Thames River) ساخته شده است. چشم‌انداز زیبا، دکوراسیون جالب و خیره کننده، سالن‌های غذاخوری درجه یک و تراس‌های بزرگ، یک سفر فراموش نشدنی را برای مهمانان این هتل رقم می‌زند.

هتل تریدرز، کوالالامپور

هتل لوکس ۴

هتل ترِیدرز (Traders) در شهر کوالالامپور، به عنوان یک هتل لوکس و مجلل دارای طراحی داخلی شیک و منحصربه‌فرد است. این هتل علاوه بر اینکه یک هتل لوکس برای اقامت مسافران این شهر محسوب می‌شود از زیبایی‌های بصری فوق‌العاده زیبایی نیز برخوردار است. در بیشتر اتاق‌ها و مکان‌های عمومی هتل، چشم‌اندازی بی‌نظیر از شهر کوالالامپور و برج‌های دو قلو پتروناس پیش روی مسافران قرار دارد. برای صرف غذا در مواقع غیر رسمی، یک کافی‌شاپ وجود دارد و برای مواقع رسمی‌تر یک رستوران استیک فروشی در طبقات بالایی هتل وجود دارد. یکی از مزیت‌های این هتل، نزدیک بودن به مراکز خرید و بازار بوکیت بینتانگ (Bukit Bintang) است. از دیگر امکانات و خدمات این هتل می‌توان به سرو ۲۴ ساعته غذا در اتاق مسافران، خدمات انتقال به فرودگاه، دسترسی به اینترنت و سالن کنفرانس اشاره کرد. هتل تریدرز توسط وبسایت Trip Advisor پنج سال پی‌درپی از سال ۲۰۱۱ تا سال ۲۰۱۵ به عنوان بهترین هتل شهر کوالالامپور انتخاب شده است.

هتل پلی فورد آدلاید ام گالری

هتل لوکس ۵

هتل پِلی فورد آدلاید ام گالری (Playford Adelaide MGallery)، یک هتل بوتیک در مرکز شهر آدلاید است که آمیزه‌ای از طراحی مدرن و کلاسیک در آن دیده می‌شود. این هتل که بر طبق استاندارهای هتل‌های پنج ستاره‌ی سوفیتل اداره می‌شود به خاطر ارائه‌ی خدمات بی‌نظیر خود شهرت و محبوبیت یافته است. سر‌آشپزهای رستوران پلی فورد، غذاهای هتل‌های پنج ستاره را برای مهمانان خود سرو می‌کنند. نزدیک بودن به مرکز فستیوال آدلاید و گالری هنر جنوب استرالیا (Art Gallery of South Australia) از دیگر ویژگی‌های خاص این هتل است.

هتل دلچه کمپوریل، لیسبون

هتل لوکس ۶

هتل دُلچه کمپوریل (Dolce CampoReal) شهر لیسبون، یک اقامتگاه ایده‌آل در زمان بازدید از کشور پرتغال است. این هتل مجلل در مرکز منطقه‌ی تورس ودراس (Torres Vedras)، در شمال شهر لیسبون ساخته شده است که با اتومبیل فقط ۳۰ دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد. بعضی از اتاق‌های هتل‌، تراس‌هایی دارند که چشم‌اندازی وسیع از منطقه و زمین گلف هتل را پیش روی مهمانان هتل قرار می‌دهند. غذاهای لذیذ و رستوران‌های درجه یک این هتل، تجربه‌ای بی‌نظیر و فراموش نشدنی از سفر به کشور پرتغال را برای مسافران رقم خواهند زد. سالن ماساژ و اسپا، زمین گلف و تنیس از دیگر امکانات این هتل است.

هتل چاتریوم، بانکوک

هتل لوکس ۷

هتل چاتریوم (Chatrium) در کنار رودخانه‌ی چائو پرایا در شهر بانکوک به بهترین نحو ممکن فرهنگ و حال و هوای خاص پایتخت تایلند را نشان می‌دهد. چشم‌انداز زیبا از رودخانه‌ی چائوپرایا، امکانات شیک و مدرن همراه با ۵ رستوران متفاوت (یکی از رستوران‌های هتل بر روی سکویی در میان آب‌های رودخانه ساخته شده است)، سالن ماساژ و اسپا، استخر، زمین بازی مخصوص کودکان، پارکینگ رایگان، اینترنت و قایق سواری رایگان در رودخانه از ویژگی‌های خاص این هتل است.

هتل سوفیتل، نیویورک

هتل لوکس ۸

هتل سوفیتل (Sofitel) شهر نیویورک جزو بهترین هتل‌های این شهر رده‌بندی شده است. این هتل در مرکز شهر و در نزدیکی برادوی (Broadway)، میدان تایمز، ترمینال گراند سنترال و مرکز تجاری راکفلر سنتر (Rockefeller center) قرار دارد. بالکن‌های خاص و زیبای این هتل، چشم‌اندازی فوق‌العاده از خط افق و نمایی از ساختمان‌های سر به فلک کشیده‌ی منهتن را پیش روی مهمانان هتل قرار می‌دهد. سوئیت‌های شیک و مجلل هتل سوفیتل، اقامت در این هتل را به تجربه‌ای فراموش نشدنی از شهر نیویورک بدل خواهند کرد.

هتل چهار فصل سیدنی

هتل لوکس ۹

اقامت در هتل چهار فصل (Four Seasons) شهر سیدنی، سفر به استرالیا را به تجربه‌ای بی‌نظیر تبدیل خواهد کرد. این هتل در مرکز شهر قرار گرفته است و مسافران از داخل اتاق‌های خود می‌توانند نمادهای اصلی شهر سیدنی از جمله تالار اپرای سیدنی و پل بندرگاه سیدنی (Sedney Harbor bridge) را ببینند. سالن ورزش و تناسب اندام، استخر، پارکینگ اختصاصی با هزینه‌ی کمتر از ۷۰ دلار و محل نگهداری کودکان از امکانات این هتل است.

هتل دبلیو، تایپه

هتل لوکس ۱۰

هتل دبلیو (W hotel) در شهر تایپه، پایتخت تایوان به خاطر طراحی خاص و شگفت‌انگیز خود بسیار شناخته شده و مشهور است. این هتل دارای ۴۰۵ اتاق است که تمام این اتاق‌ها با مبلمان و اسباب و اثاثیه‌ی شیک و مدرن تجهیز شده‌اند. این هتل به همراه تمامی امکانات خود برای یک اقامت فراموش نشدنی طراحی و ساخته شده است. از هر ۳۱ طبقه‌ی این ساختمان، چشم‌اندازی زیبا از شهر تایپه پیش روی مسافران قرار دارد. از امکانات خاص این هتل می‌توان به سالن ورزشی، اسکیت روی یخ، کلاس یوگا، دسترسی آسان به مرکز خرید و فرودگاه بین‌المللی سونگ شان (Songshan) اشاره کرد.  

مطالب مرتبط:

منبع businessinsider

دیدگاه