کابینی از استخوان های فسیل دایناسور؛ آمریکا

رکسانا  زارع نعمتی
رکسانا زارع نعمتی یکشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰
کابینی از استخوان های فسیل دایناسور؛ آمریکا

در نزدیکی مدسین باو در وایومینگ در آمریکا، یکی از عجیب‌ترین جاذبه‌های کنار جاده‌ای نهفته است. با کجارو همراه باشید تا در مورد کابینی ساخته شده از استخوان‌های فسیل شده دایناسور در آمریکا بیشتر بدانید.

در نزدیکی مدسین باو در وایومینگ، پایین مسیر ۳۰ آمریکا، یکی از عجیب‌ترین جاذبه‌های کنار جاده‌ای آمریکا نهفته است. کلبه‌ای که از فسیل استخوان‌های دایناسور ساخته شده و شامل ۵۷۹۶ قطعه از استخوان‌های پیدا شده در نزدیک کومو بلاف، یکی از سایت‌های بزرگ برای کشف اولیه دایناسورها است.

ایالت وایومینگ

این کابین به عنوان بخشی از یک ایستگاه پمپ بنزین در اوایل دهه ۱۹۳۰ توسط توماس بویلن ساخته شد. توماس بویلن برای مدت هفده سال استخوان جمع‌آوری کرده بود و قصد ایجاد یک مجسمه‌ دایناسور در مقابل خانه و ایستگاه گاز خود در امتداد بزرگراه لینکلن را داشت. اما وقتی بویلن متوجه شد که استخوان‌های جمع‌آوری شده از گونه‌های مختلفی از حیوانات بودند و به نظر می‌رسید که هیچ نمونه کاملی در کل استخوان‌ها وجود نداشت، او این ایده را کنار گذاشت و به جای آن کابینی با ابعاد ۲۹ فوت در ۱۹ فوت را با کمک پسرش ساخت.

ایالت وایومینگ

 این کابین در سال ۱۹۳۸ به خاطر حضورش در برنامه «چه باور کنید چه نکنید» ریپلی، توجه زیادی به دست آورد. ریپلی آن را «قدیمی‌ترین کابین جهان» نامید؛ گرچه بسیاری از صخره‌های مشترک در عصر دایناسورها به‌وجود آمده بودند. پس از اشاره ریپلی، بویلن نیز کابین را با «موزه ایجاد» و »نساختمانی که قبلا راه می‌رفت» نام‌گذاری کرد.

ایالت وایومینگ

بویلن در سال ۱۹۴۷ درگذشت، اما ایستگاه‌های گاز تا دهه ۱۹۶۰ توسط همسر او اداره می‌شدند. زمانی که در سال ۱۹۷۴ ساخت و ساز بزرگراه بین ایالتی ۸۰، باعث تردد حجم بزرگی از ترافیک در جاده ۳۰ شد، کابین به مالک فعلی، یعنی جودی فولتز فروخته شد. بنا بر گزارش‌ها، کابین فسیلی دوباره برای فروش گذاشته شده و ممکن است به مکان دیگری منتقل گردد.

ایالت وایومینگ

ایالت وایومینگ

ایالت وایومینگ

مطالب مرتبط:

منبع amusingplanet

دیدگاه