بدترین مهمان ها از نظر خدمتکاران هتل

حمیده خادم زاده | سه شنبه, ۹ شهریور ۹۵ ساعت ۱۶:۳۰

همه‌ی ما قبول داریم که خیلی از شغل‌ها شرایط سختی دارند اما وقتی پای صحبت خدمتکاران هتل می‌نشینیم از شرایطی می‌گویند که به‌ندرت برای اکثر ما قابل‌تحمل باشد. در این مطلب به نظرات خلاصه‌ی چند خدمتکار هتل در مورد بدترین مهمان‌هایی که تجربه کرده‌اند، اشاره می‌کنیم. در ادامه با کجارو همراه باشید.

مقاله مرتبط:

  • ?? ??? ?????????? ???????‌?? ?????? ??????? ?? ????? ??????

اگر کمی منصف باشیم باید قبول کنیم که خدمتکاران هتل، سزاوار آخرین ریال از انعامی که دریافت می‌کنند هستند. شغل آن‌ها کمرشکن بوده و تقریبا می‌توان گفت که پول قابل قبولی برای آن‌ها ندارد و تقریبا باید هر روزِ خود را صرف تمیز کردن کثیف کاری‌های دیگران کنند.

آن‌ها بیش از دیگر کارکنان هتل در ارتباط مستقیم با مهمان‌ها (خصوصا مهمان‌های بد!) قرار دارند. در ادامه به معرفی ویژگی‌های بدترین مهمان‌ها پرداخته شده است که از قول تعدادی خدمتکار بازنشسته‌ی هتل نقل شده است.

اشخاص پارانویید و وسواسی

بعضی از مهمانان اصرار دارند که تمیزکاری ما را تماشا کنند. از مرتب کردن تخت تا شستشوی توالت باید زیر نظر آن‌ها باشد!

پدر و مادرهای بی ملاحظه

مهمان های بد هتل

اگر فکر می‌کنید رد انگشت نمای بدی به شیشه می‌دهد، رد کچاپ را روی دیوار تصور کنید! چیبس‌های خرد شده داخل تار و پود فرش را هم به آن اضافه کنید.

بچه‌هایی که در همه جا قضای حاجت می‌کنند

معمولا سالی دو بار شاهد صحنه‌ی مدفوع روی فرش هستیم.

مهمانان اهل مهمانی

روز بعد از ‌هالووین بود و شواهد نشان می‌داد که روز قبل یک مهمانی در این اتاق برگزار شده است. بطری‌های پراکنده‌ی نوشیدنی، رد رنگ‌های صورت در سراسر مبلمان و آینه و سینک دستشویی پر از استفراغ سهم ما از آن مهمانی بود.

افرادی که سرنگ را با سرپوش دور نمی‌اندازند

یک بار که در حال تعویض کیسه زباله‌ی دستشویی بودم، متوجه شدم که سوزن تیزی در بدنم فرو رفته است. تا هفته‌ها درگیر انواع آزمایش‌های دردناک پزشکی و واکسن‌های مختلف بودم.

افرادی که شلخته چیزی می‌خورند

پنکیک

سطح کاناپه تماما آغشته به شربت بود. البته من فکر می‌کنم که شربت بود و امیدوارم که همان شربت باشد!

مطالب مرتبط:

منبع thrillist

دیدگاه