سفر اپ: با GasBuddy از نزدیک ترین پمپ بنزین ها مطلع شوید

سعید میرزاپور
سعید میرزاپور چهار شنبه، ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۰
سفر اپ: با GasBuddy از نزدیک ترین پمپ بنزین ها مطلع شوید

GasBuddy نام سرویسی است که نزدیک‌ترین جایگاه‌های سوخت را نمایش می‌دهد. نمایش قیمت بنزین در جایگاه‌ها نیز یکی دیگر از ویژگی‌های این سرویس است. همراه کجارو باشید تا با GasBuddy بیشتر آشنا شویم.

مقاله‌های مرتبط

سفر با خودرو شخصی لذت‌های خاص خودش را دارد. بسیاری از مردم سفر با اتومبیل شخصی‌شان را به سفر با اتوبوس و قطار و گاها هواپیما ترجیح می‌دهند. اما مسافرت کردن با خودرو شخصی نیز بدون مشکل نیست. احتمال دارد که خودرو خراب شود یا مشکلات دیگری نظیر تصادف اتفاق بیفتد. اما یکی از این نگرانی‌ها مربوط به بنزین می‌شود. بدین صورت که کاربران در سفر‌هایشان به شهر‌های دیگر نمی‌دانند که در کجا پمپ بنزین وجود دارد تا هرچه سریع‌تر برای سوخت‌گیری خودشان را به آن‌جا برسانند. این مشکل به خصوص زمانی که در کشور‌های خارجی باشید و با خودرو خودتان سفر کنید بیشتر جلوه می‌کند. چنین مشکلی بدون راهکار هم نیست. GasBuddy نام سرویسی است که کاربران از طریق آن می‌توانند از نزدیک‌ترین پمپ بنزین‌ها مطلع شوند.

GasBuddy

GasBuddy نزدیک‌ترین پمپ بنزین‌ها را نمایش می‌دهد. یکی دیگر از قابلیت‌های این سرویس نیز امکان نمایش قیمت سوخت در هر جایگاه است که کاربران از طریق آن می‌توانند بنزین ارزان‌تری را پیدا کند. این سرویس البته در ایران قابل استفاده نیست و تنها جهت استفاده در کشور‌های خارجی در این مقاله از کجارو به آن پرداختیم. GasBuddy برای وب، اندروید، iOS، ویندوز فون و بلک‌بری عرضه شده است. از طریق لینک‌های زیر می‌توانید GasBuddy را دانلود کنید.

دانلود

دانلود

سفر اپ روزهای زوج ساعت ۱۸:۳۰ در کجارو منتشر می‌شود. شما همراهان کجارویی نیز می‌توانید اپلیکیشن‌های مورد نظر خود را در بخش دیدگاه‌ها پیشنهاد دهید تا در این بخش معرفی شوند.

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه