سفر اپ: Periscope سرویسی برای سفر ویدیویی

سعید میرزاپور
سعید میرزاپور دوشنبه، ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۰
سفر اپ: Periscope سرویسی برای سفر ویدیویی

Periscope نام اپلیکیشنی است که کاربران از طریق آن می‌توانند به صورت ویدیویی و مجازی سفر کنند. با کمک Periscope می‌توانید به صورت زنده ویدیو‌هایتان را در اختیار دیگران قرار دهید یا به تماشای ویدیو‌های در حال پخش بنشینید. همراه کجارو باشید تا هرچه بیشتر با پریسکوپ آشنا شویم.

مقاله‌های مرتبط

تکنولوژی به شکل حیرت‌آوری در حال گسترش است و روزانه بخش‌های بیشتری از این جهان را در اختیار می‌گیرد. چند صباحی است که شاهد حضور تکنولوژی در صنعت گردشگری هستیم. رزرو آنلاین هتل، هتل‌داری از طریق ربات‌ها و موارد این چنینی همگی از جمله نشانه‌های حضور تکنولوژی در این صنعت هستند. یکی از جالب‌ترین بخش‌های حضور تکنولوژی در گردشگری نیز مربوط به فناوری واقعیت مجازی می‌شود. کاربران از طریق این تکنولوژی و ابزار‌های مربوط به آن می‌توانند در خانه‌شان بنشینند و به صورت مجازی سفر کنند. اما سفر کردن به صورت مجازی، تنها محدود به واقعیت مجازی نمی‌شود. سرویسی به نام پریسکوپ (Periscope) وجود دارد که کاربران از طریق آن می‌توانند به صورت زنده و ویدیویی به بخش‌های مختلفی از جهان سفر کنند.

Periscope

Periscope نام سرویسی است که چندی پیش عرضه شد و توانست استقبالی خوبی را به دست آورد. این سرویس در حال حاضر در اختیار توئیتر است و کاربران از طریق آن می‌توانند ویدیو‌هایشان را به صورت زنده در اختیار سایرین قرار دهند. به این ترتیب سایر کاربران نیز در هر جایی که باشند می‌توانند از نگاه فرد پخش کننده ویدیو، سفری ویدیویی و مجازی داشته باشند. یکی از ویژگی‌های این سرویس نیز امکان مشاهده ویدیو‌های پربازدید است. بدین صورت که کاربران می‌توانند ویدیو‌های آنلاینی که افراد زیادی به تماشای آن‌ها نشسته‌اند را یافته و مشاهده کنند. امکان جستجوی ویدیو از سرتاسر جهان، بسته به موقعیت و موضوع نیز وجود دارد. لازم به ذکر است که هر کاربری می‌تواند از طریق پریسکوپ اقدام به پخش زنده ویدیو کند. این سرویس برای کاربران اندروید و iOS عرضه شده است. از طریق لینک‌های زیر می‌توانید Periscope را برای دستگاه‌های هوشمندتان دریافت کنید.

دانلود

دانلود

سفر اپ روزهای زوج ساعت ۱۸:۳۰ در کجارو منتشر می‌شود. شما همراهان کجارویی نیز می‌توانید اپلیکیشن‌های مورد نظر خود را در بخش دیدگاه‌ها پیشنهاد دهید تا در این بخش معرفی شوند.

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه