در سیدنی چه کارهایی را می‌ توان با کمتر از ۳۰ دلار انجام داد؟ (بخش دوم)

مینا رهبری | چهار شنبه, ۱۰ شهریور ۹۵ ساعت ۰۹:۰۰

در بخش اول این مقاله به معرفی چند تفریح ارزان‌ قیمت در سیدنی پرداختیم. برای تکمیل اطلاعات خود در این زمینه با کجارو همراه باشید.

در ادامه‌ی معرفی تفریحات ارزان قیمت در شهر گران‌ قیمت سیدنی، شما را با چند مکان دیگر آشنا می‌کنیم.

خوردن پیتزا در اواخر شب و موسیقی زنده در رستوران «فرانکی» 

جاهای دیدنی سیدنی

در این رستوران می‌توانید پیتزاهایی با قیمت‌های مناسب میل کنید و همزمان با آن از اجرای موسیقی زنده لذت ببرید. 

دیدن فیلم در سینمای سنت جورج (سینمایی در فضای باز)

جاهای دیدنی سیدنی

این سینما در صخره‌ی «میسیز مک کواری» بین «سیکیولار کی» و «وولومولو» قرار گرفته است و یکی از بهترین سینماهایی است که می‌توان برای دیدن فیلم در فضای باز از آن استفاده کرد. درست شبیه صحنه‌ای از یک فیلم، شما به تماشای فیلم در این سینما می‌نشینید، پرده‌ی سینما از آب بیرون می‌آید و «خانه‌ی اپرا» و «پل بندرگاه» در پس‌ زمینه‌ی آن نمودار می‌شوند. اکران فیلم‌ها هنگام غروب خورشید آغاز می‌شود و هزینه‌ی بلیط آن حدود ۳۵ دلار است.

خوردن ناهار در بازار ماهی سیدنی

جاهای دیدنی سیدنی

برای ناهار می‌توانید در این بازار مشهور، ماهی تازه و مقداری چیپس تهیه کنید که هزینه‌ی آن در مجموع حدود ۱۰ دلار می‌شود، به همین راحتی

گشت‌وگذار در باغ گیاه‌شناسی سلطنتی

باغ گیاه شناسی سلطنتی سیدنی

در این باغ می‌توانید چشم‌اندازهای بکر شهر را نظاره‌گر باشید. می‌توانید در یک بعدازظهر خوش آب‌وهوا برای تجربه‌ی یک پیک نیک بی‌نظیر به این باغ بروید.

اجاره‌ی قایق پارویی در «منلی سنتر»

منلی سنتر سیدنی

شما می‌توانید در یکی از سواحل شمالی سیدنی یک قایق پارویی را با پرداخت ۲۰ دلار برای هر ساعت کرایه کنید و در نزدیکی اسکله در یکی از کوچک‌ترین سواحلی که با قایق قابل دسترسی است، پارو بزنید. برای پیک‌نیک به ساحل «استور» بروید و چند ساعتی را آن جا بگذرانید.

تماشای پنگوئن‌ها در «کیو استیشن»

پنگوئن های کوچک در سیدنی

«منلی» در ایالت «نیو سات ولز» استرالیا محل پرورش دسته‌ی پنگوئن‌های کوچک است. جمعیت این پنگوئن‌ها حدود ۵۰ تا ۶۰ جفت است و بهترین مکان برای تماشای آن‌ها ساحل «کولینز» در «نورس هد» یا اطراف ایستگاه قرنطینه‌ی قدیمی (old Quarantine Station) است. این مسیر را می‌توانید با دوچرخه طی کنید.

کرایه‌ی دوچرخه در پارک «سنتنیال»

پارک سنتنیال سیدنی

شما می‌توانید تنها با پرداخت ۲۰ دلار به ازای هر ساعت، یک دوچرخه کرایه کنید و ورزش روزمره‌ی خود را انجام داده و در طول مسیر این پارک تاریخی دوچرخه سواری کنید. اما مراقب خفاش‌های میوه‌ خواری باشید که در باتلاق «لاچلان» آویزان هستند.

تماشای فیلم در سینمای «دومارسک»

سینما دومارسک سیدنی

شاید تماشای یک فیلم برای شما حدود ۲۰ دلار تمام شود اما می‌توانید در سینمای «کمپبلتاون دومارسک» تنها با پرداخت ۶/۵۰ دلار بلیط تهیه کنید.

غذا خوردن در رستوران «فایو پوینت برگر»

فایو پوینت برگر سیدنی

اهالی سیدنی علاقه‌ی بسیار زیادی به برگر دارند و به‌ همین دلیل این شهر پر از رستوران‌های فست‌فود است و شما گزینه‌های مختلف و متنوعی برای خوردن فست‌فود دارید. اما می‌توانید میان این همه رستوران، «فایو پوینت برگر» را انتخاب کرده و از همبرگرهای ۱۰ دلاری آن بخورید. برگرهای این رستوران بسیار مشهور و خوشمزه هستند و ارزش یک بار امتحان کردن را دارند.

خوردن غذاهای گیاهی رستوران «Lentil As Anything»

رستوران در سیدنی

این رستوران ۱۳ سال است که با غذاهای گیاهی خود با موفقیت به مردم سرویس‌دهی می‌کند. در این رستوران می‌توانید برای غذایی که خوردید، هر قدر که دلتان خواست پول بدهید

خوردن کباب یکشنبه در رستوران «داو و اولیو»

رستوران داو واولیو سیدنی

تنها تعداد کمی از رستوران‌های این شهر «کباب یکشنبه» سرو می‌کنند. این کباب یک غذای سنتی انگلیسی است که معمولا در روزهای یکشنبه سرو می‌شد که شامل گوشت و سیب زمینی کباب شده و برخی سبزیجات مانند هویج است. اما این رستوران تنها با ۱۵ دلار بشقاب بزرگی از کباب یکشنبه را سرو می‌کند که شامل نصف یک مرغ، سیب زمینی کباب شده، عصاره‌ی گوشت، کدو تنبل و هویج است.

شرکت در کلاس‌های «Laneway Learning »

کلاس های laneaway learning سیدنی

بعد از این که این آموزشگاه در ملبورن کار خود را با موفقیت آغاز کرد، تیم خود را به سیدنی آورد تا کلاس‌های ارزان قیمت و سرگرم‌ کننده در هر زمینه‌ای تشکیل دهد. هزینه‌ی اغلب کلاس‌ها حدود ۱۲ دلار است و اغلب آن‌ها با موضوعات مختلف در کافه‌ها تشکیل می‌شود و باعث می‌شود در این زمینه‌ها مانند عروسک گردانی، سفال‌گری و ... مهارت پیدا کنید.

کباب درست کردن در پارک «بلک واتل بی»

پارک بلک واتل بی سیدنی

برای روز یکشنبه‌ی تعطیل خود برنامه‌ی خوردن کباب و پیک‌نیک رایگان در «بلک واتل بی» واقع در «گلیب» (واقع در ۳ کیلومتری غرب سیدنی) بچینید. در این پارک کباب‌پزهای تازه وجود دارد و چشم‌انداز ساحلی بسیار زیبایی از «آنزاک بریج» منظره‌ی بسیار زیبایی ایجاد کرده است.

سفر به پارک ملی سلطنتی با اتومبیل

پارک ملی سلطنتی سیدنی

با کمتر از یک ساعت رانندگی  به پارک ملی سلطنتی می‌رسید و می‌توانید یک روز کامل را اینجا بگذرانید. هزینه‌ی ورود هر اتومبیل به این پارک تنها ۱۱ دلار است.

شنا در استخر «اندرو چارلتون»

استخر اندرو چارلتون سیدنی

می‌توانید تنها با پرداخت ۶ دلار حین شنا در این استخر از چشم‌انداز وسیع «وولومولو» لذت ببرید.

خوردن هات داگ در «سودا فکتوری»

رستوران سودا فکتوری سیدنی

سه‌شنبه‌ها روز رویایی آمریکایی‌ها در رستوران «سودا فکتوری» است. در این روز ۵ نوع هات داگ خوشمزه فقط به قیمت ۱ دلار عرضه می‌شود.

مطالب مرتبط:

منبع thrillist

دیدگاه