ابزار سفر: کیف شارژر

سارا کرایی
سارا کرایی دوشنبه، ۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۰
ابزار سفر: کیف شارژر

در این مطلب درباره‌ی کیفی چرمی می‌خوانید که نیاز مسافران به حمل شارژرهای جاگیر و سنگین را رفع کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه با کجارو همراه باشید.

از امروز بخش جدیدی به نام ابزار سفر به کجارو اضافه شده که به معرفی ابزارهای مورد نیاز برای سفر می‌پردازد. در اینجا ما با شما بهترین‌های دنیای سفر را به اشتراک می‌گذاریم؛ هر آنچه برای شما سفری راحت‌تر و خیالی آسوده‌تر فراهم می‌کند.

این بخش جدید متعلق به شماست. امیدواریم در این مسیر ما را با نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود همراهی کنید. خیلی خوشحال می‌شویم اگر ابزارهایی را برای معرفی در کجارو شما به ما پیشنهاد دهید. چرا که هیچ کس بهتر از یک مسافر واقعی نیازمندی‌های مسافران را درک نمی‌کند.

کیف شارژر

کیف پاور بانک

گوشی را از جیب در می‌آورید که تماس بگیرید و این هشدار را می‌بینید: «شارژ گوشی رو به اتمام است»، پس قدم‌هایتان را بلندتر بر می‌دارید تا سریع‌تر به پنل شارژر فرودگاه برسید، اما می‌بینید که جایی برای گوشی شما باقی نمانده است. مجبورید منتظر بمانید. نیم ساعت بعد در حالی که به دیوار تکیه دادید، منتظرید تلفن همراهتان شارژ شود یا شاید هم روی صندلی نشسته‌اید و از دور چشمتان به گوشی در حال شارژ است.

خیلی از ما بارها با این شرایط عذاب‌آور روبه‌رو شده‌ایم. به همین دلیل است که در این مقاله ما به شما کیف پولی چرم مجهز به یک شارژر داخلی معرفی می‌کنیم.

این کیف پول چرم دومنظوره که هم به عنوان یک کیف پول و هم یک شارژر استفاده می‌شود از جنس چرم مرغوب هوروین (Horween leather: یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های چرم در آمریکا با بیش از ۱۰۰ سال سابقه حضور در عرصه‌ی صنعت چرم) است که دوختی ظریف و زیبا و به‌اندازه‌ی کافی جا برای کارت و پول نقد دارد. همچنین، این کیف مجهز به تکنولوژی RFID (سیستم محافظت از کارت‌های اعتباری و اطلاعات شخصی در برابر سارقان) است. 

تصویر زیر شکل ظاهری کیف پس از ۲ ماه استفاده را نشان می‌دهد.

کیف پاور بانک

شاید به این فکر کنید که چطور کابل شارژٰ درون این کیف جا می‌گیرد یا اینکه آیا وقتی آن را در جیب می‌گذارید باد کرده و پف به نظر نمی‌رسد؟ جای نگرانی نیست؛ کابل شارژر با ظرافت میان خط تای کیف جاگذاری شده است. وقتی احتیاج به شارژ کردن موبایل داشته باشید، کیف را از جیب بیرون‌ بکشید و روی میزی قرار دهید (یا حتی می‌توانید درون یک کیف مسافرتی کوچک قرار دهید) و با خیال راحت گوشی تلفنتان را شارژ کنید. وقتی کیف در جیب قرار دارد، اگر تعداد کارت‌های درون کیف خیلی زیاد نباشد، به هیچ وجه پف به نظر نمی‌رسد.

کیف شارژر

این کیف در دو مدل با کاریردهای کمی متفاوت ارائه می‌شود: یکی دارای دولبه‌ی تاشو برای نگه‌داری اسکناس و کارت و دیگری نمونه‌ی کوچک‌تر که تنها برای نگه‌داری کارت‌های اعتباری استفاده می‌شود. در نگاه اول احتمالا متوجه وجود کابل شارژر درون کیف نشوید اما از آنجایی که درون کیف یک باتری کار گذاشته شده است، حین عبور از گیت بازرسی فرودگاه باید کیف را از جیب بیرون بیاورید. 

شرگت سازنده‌ی این کیف، نومد (Nomad)، کیف را مناسب برای اسکناس‌های کشورهای مختلف، حتی آن‌هایی که شاید بسیار بزرگ باشند (مثل بعضی اسکناس‌‌های یورو) طراحی کرده است. وزن کیف تنها ۲۲۰ گرم است، به این معنی که دیگر نیازی به حمل شارژرهای جاگیر و سنگین نخواهید داشت. طراحی ساده، مینیمالیستی و در عین حال نوآورانه در این کیف موج می‌زند و به خاطر چرم مرغوب به کار رفته در این محصول قیمت آن کمی بالاست. سایز بزرگ این کیف چیزی حدود ۴۶۰ هزار تومان (۱۵۰ دلار) و سایز کوچک‌تر ۳۴۰ هزار تومان (۱۱۲ دلار) قیمت دارد.

کیف شارژر

برای دیدن سایر مقالات این مجموعه به صفحه‌ی اختصاصی ابزار سفر در کجارو مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه