ایرباس قیمت های جدید فروش هواپیماهایش را اعلام کرد

تیم  کجارو
تیم کجارو سه شنبه، ۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۵
ایرباس قیمت های جدید فروش هواپیماهایش را اعلام کرد

شرکت ایرباس قرار است بزودی قیمت هواپیماهای تولیدی خود را افزایش دهد. به‌ همین منظور جدیدترین نرخ قیمت فروش هواپیماهای خود را اعلام کرده است.

شرکت هواپیماسازی ایرباس، قیمت هواپیماهای تولیدی خود را به میزان ۱.۱ درصد افزایش داده است. قیمت‌های جدید برای سفارش‌های داده شده  از ابتدای ژانویه ۲۰۱۶ اعمال می‌شود.

این افزایش ۱.۱ درصدی بر اساس فرمول ارتقاء استاندارد ایرباس در طول بازه زمانی ژانویه ۲۰۱۵ تا ژانویه ۲۰۱۶ محاسبه شده و در آن کاهش قیمت تجهیزات و کالاهای اولیه مورد استفاده در ساخت هواپیما لحاظ شده است.

جان لیهی، مدیر بخش مشتریان ایرباس گفت: «افزایش قیمت‌های جدید ما در سال ۲۰۱۶ منعکس کننده اشتهای فراوان مشتریان در نقاط مختلف جهان برای محصولات کامل، مدرن و نوآورانه ایرباس است.»

وی افزود: «ما شاهد تداوم افزایش تقاضا برای همه انواع هواپیماهایمان هستیم، زیرا محصولات قابل اتکا و کارآمد ما مشتریان را قادر می‌سازد تا سودآوری کسب‌وکار خود را ارتقا دهند و از سوی مسافرانی که می‌خواهند در هواپیماهای راحت سفر کنند، ترجیح داده می‌شوند.»

ایرباس یکی از بزرگترین شرکت‌های هواپیماسازی در جهان است که هواپیماهایی در سایزهای مختلف از ۱۰۰ نفره یا بیش از ۵۰۰ نفره تولید می‌کند. ایرباس تاکنون بیش از ۱۶ هزار و ۳۰۰ هواپیما به بیش از ۳۸۰ مشتری در سراسر جهان فروخته است. از این تعداد بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ هواپیما تحویل مشتریان شده است.

فهرست هواپیماهای ایرباس و قیمت آن‌ها به میلیون دلار به شرح زیر است:

 

قیمت هواپیما

قیمت ایرباس

مطالب مرتبط:

منبع تسنیم

دیدگاه