با عجیب ترین رستوران های جهان آشنا شوید

مینا رهبری | چهار شنبه, ۲۷ مرداد ۹۵ ساعت ۲۱:۳۰

در سراسر جهان رستوران‌های عجیبی وجود دارد که شاید تفاوت آن‌ها با دیگر رستوران‌ها یکی از عوامل جذب مشتری یا گردشگر به این مکان‌ها باشد. برخی غذاهای عجیب سرو می‌کنند، برخی محیطی نامتعارف دارند یا برخی دیگر به‌ روش عجیبی از مشتریان خود پذیرایی می‌کنند. با کجارو همراه باشید تا با عجیب‌ترین رستوران‌های جهان آشنا شوید.

رستوران‌ها همیشه در تلاش هستند که با استفاده از ایده‌های نو، جدیدترین مد روز را به مشتریان خود عرضه کرده و در رقابت بین دیگر رستوران‌ها پیشتاز باشند. اما گاهی در این رقابت‌ها بیش از حد افراط می‌کنند!

رستوران گریل حمله قلبی، لاس وگاس، نوادا

عجیب ترین رستوران های جهان

اگر رستورانی وجود داشته باشد که در صدر رستوران‌هایی با مواد غذایی ناسالم باشد، آن رستوران گریل حمله‌ی قلبی در «سین سیتی» است. در این رستوران همبرگرهایی با ۱۰۰۰۰ کالری عرضه می‌شود. موسس آن، «جان باسو»، دوست دارد همیشه کیسه‌ای پر از خاکستر را با خود حمل کند و می‌گوید متعلق به یک مشتری است که در رستوران او به علت سکته‌ی قلبی مرده است. گارسون‌های این رستوران لباس پرستاران را می‌پوشند و غذاهای پرکالری و ناسالم به مشتریان عرضه می‌کنند.

رستوران ستاره‌های دوقلو، مسکو، روسیه

عجیب ترین رستوران های جهان

اگر به‌دنبال کار در رستوران ستاره‌های دوقلو هستید، اما خودتان دوقلو نیستید، پس امیدوار نباشید. این رستوران فقط دوقلوهای همسان را استخدام می‌کند.

رستوران هاچیکیو، ساپورو، ژاپن

عجیب ترین رستوران های جهان

بهتر است در این رستوران چیزی از غذایتان در بشقاب باقی نماند (باید تا آخرین دانه‌ی برنج را بخورید)، در غیر این‌صورت متحمل جریمه می‌شوید. آن‌ها می‌گویند به این خاطر چنین قوانین سختی گذاشته‌اند که حق ماهی‌گیران ژاپنی را ادا کرده باشند، چون این ماهی‌گیران مجبور هستند در شرایط بسیار سخت کار کنند تا غذا را بر سر سفره‌های آن‌ها بیاورند.

رستوران توالت مدرن، هنگ کنگ

عجیب ترین رستوران های جهان

آیا تا به‌حال به غذا خوردن در رستورانی که محیط و ظروفی شبیه توالت دارد، فکر کرده‌اید؟ اگر به چنین جایی علاقه دارید حتما به رستوران توالت مدرن هنگ کنگ سر بزنید! اما این را نیز در نظر داشته باشید که حتی بشقاب‌های آن نیز به شکل توالت است و باید غذای خود را در ظرفی نفرت‌انگیز میل کنید!

کافه باربی، تایوان

عجیب ترین رستوران های جهان

این کافه از کارخانه‌ی سازنده‌ی عروسک و محصولات باربی، «ماتل»، مجوز دارد و مکانی رویایی برای عاشقان باربی است. همه جای این کافه پوشیده از رنگ صورتی است و حتی خدمتکاران آن نیز لباس باربی را می‌پوشند. اگر به کافه باربی بروید، همه چیز و همه جا پر از تصویر باربی است.

رستوران نینجا، نیویورک سیتی

عجیب ترین رستوران های جهان

آیا دوست دارید موقع غذا خوردن ناگهان توسط نینجاها غافل‌گیر شوید؟ در نیویورک رستورانی وجود دارد که نینجاها مشتریان را هنگام غذا خوردن می‌ترسانند! خدمتکاران نه تنها غذا را با لباس‌های نینجا سرو می‌کنند، بلکه هر از گاهی در میز شما تردستی هم انجام می‌دهند.

رستوران آخرین حربه‌ی دیک، لاس وگاس، دالاس، شیکاگو

عجیب ترین رستوران های جهان

اگر تحمل گارسون‌های بی‌ادب و بددهن را دارید، می‌توانید به این رستوران بروید. در این رستوران ممکن است به سمت شما دستمال سفره پرت شود، خدمتکاران به شما توهین کنند و کلاهی کاغذی با جملات زشت نوشته شده روی آن را بر سر شما بگذارند.

رستوران آدمخوار، ژاپن

عجیب ترین رستوران های جهان

در ژاپن رستورانی وجود دارد که غذاهای آن را به شکل انسان درست می‌کنند. حتی هنگامی که مشتریان می‌خواهند غذا را بخورند انگار واقعا بدن انسان را می‌خورند (حتی خون نیز جاری می‌شود). کسانی که توهمات آدم‌خواری را در سر می‌پرورانند و به این فیلم‌ها علاقه دارند، می‌توانند سری به این رستوران بزنند!

رستوران زندان جزیره شیطان، چین

عجیب ترین رستوران های جهان

اگر دوست دارید برای شام با دوستانتان بیرون بروید و در عین حال ترس و وحشت زندگی یک مجرم را نیز تجربه کنید، به رستوران زندان جزیره‌ی شیطان بروید! محیط این رستوران مثل محیط زندان‌های چین است. در این رستوران امکان دارد دست یا پای شما با زنجیر به میز بسته شود و خدمتکاران این رستوران کسانی هستند که لباس‌های سیاه و سفید زندان‌بان‌ها را به تن کرده‌اند.

مطالب مرتبط:

منبع allday

دیدگاه