قیمت خانه های ویلایی در کشورهای مختلف چقدر است؟

مرتضی گودرزی | سه شنبه, ۲ شهریور ۹۵ ساعت ۱۶:۳۰

زندگی کردن در خانه‌ای بزرگ و ویلایی آرزوی بسیاری از مردم است. اما به نظر می‌رسد باید هزینه زیادی برای خرید یک ویلا پرداخت کرد. برای اطلاع از قیمت ویلاها در کشورهای مختلف با کجارو همراه باشید.

Columbus Landings؛ باهاما

ویلا

هزینه: ۲۵۰،۰۰۰ دلار

این خانه سه‌خوابه است و حمام آن در سال ۲۰۰۸ بازسازی شده است، اگر خواهان زندگی راحت و بی‌سروصدا و علاقه‌مند به جمع‌های دوستانه هستید این مکان مناسبی برای شما است.

Consejo, Corozal؛ بلیز

test

هزینه: ۴۹۹،۰۰۰ دلار

این ویلا با دوخواب و یک حمام، دسترسی مستقیمی به اقیانوس دارد. با پرداخت ۱۵۰ دلار شما به پانسیون، استخر خصوصی و زمین گلف نیز دسترسی پیدا خواهید کرد.

 ایلها گراند (Ilha Grande)؛ برزیل

غاغا

هزینه: ۲۴۷،۰۰۰ دلار

یک تخت و صبحانه کامل همان چیزی است که در این خانه برای شما مهیا است. با ۲۵۰ هزار دلار می‌توانید یک خانه دوست داشتنی در ایلها گراند  (Grande AND a B&B) بخرید.

 پرووادیا (Provadia)؛ بلغارستان

test

هزینه: ۱۰۶،۲۴۲ دلار

این ویلای ۳ خوابه با نشیمن بزرگش، روی دریاچه‌ای در نزدیکی شهر Provadia است. شما در این دریاچه می‌توانید قایق  اجاره کنید و از اینترنت رایگان با سرعت‌ بالا استفاده کنید.

جنگل، آنتاریو (Ontario)؛ کانادا

test

هزینه: ۶۲۲،۰۰۰ دلار

خانه‌ای جنگلی با ۴ اتاق خواب و ۴ حمام، همراه با ساحل خصوصی در کنار دریاچه هرن، می‌توانید از غروب آفتاب و پیاده‌روی شبانه در اطراف آن لذت ببرید.

 الگارابو چیل (Algarrobo)؛ شیلی

شیلی

هزینه: ۲۳۵،۰۰۰ دلار

این ویلای چهار خوابه دارای کف‌پوش چوب جنگلی، لوازم ضدزنگ و تزیین شده با گرانیت از جمله امکاناتی است که در این ویلا به چشم می‌خورد.

پلایا فلامینگو (Playa Flamingo)؛ کاستاریکا

test

هزینه: ۶۹۵،۰۰۰ دلار

خانه‌های اسکله‌ای در کاستاریکا ۳ اتاق خواب و ۲ حمام با راه‌پله‌های مجزا دارند که بدون نگاه‌های آزار دهنده می‌توانید از وجود این خانه‌های اسکله‌ای لذت ببرید. همچنین این خانه‌ دارای بالکن بزرگی از جنس چوب ساج است که استخر بزرگی در آن تعبیه شده است.

اسپلیت- دالماتیا (Split-Dalmatia)؛کرواسی

ویلا

هزینه: ۷۶۹،۴۸۴ دلار

۴ اتاق‌خواب، ۴ حمام، ۲ اتاق نشیمن، ۲ آشپزخانه از امکانات این ویلا است. لازم به یادآوری نیست با وجود کولرهای گازی و تلویزیون‌های ماهواره‌ای اینجا تلفیقی کمیاب از نمونه ویلاهای مدیترانه‌ای است. هر چند با بالن‌های ۶۰۰ فوت مربعی و منظره بسیار زیبای خلیج اومیس (Omis Bay) واقعا نیازی به استفاده از آنها ندارید.

دبی؛ امارات

ویلا

هزینه: ۲/۱۲ میلیون دلار

این خانه‌ها دارای ۶ اتاق و ۷ حمام هستند. این خانه‌ها معروف به نخل جمیرا در قالب ۴۰۴/۱۳ فوت مربع دارای استخر و خط دید افق دبی است.

 سنسناته (Sonsonate)؛ السالوادور

خانه ساحلی

هزینه: ۲۵۰،۰۰۰ دلار

دارای ۱۰ اتاق‌خواب ۱۰ حمام فضای پارکینگ برای ۲۰ اتومبیل، با این‌حال یک خانه خوب ساحلی است و امکانات پیاده‌روی آسان و غواصی در اعماق دریا و اقیانوس آرام را دارا است.

Vanua Levu Island؛ فیجی

فیجی

هزینه: ۴۴،۹۹۹۹

خانه‌های این منطقه دارای دوطبقه در دامنه فیجی همراه با ۳ اتاق خواب و ۲ حمام و مبلمان چوب ساج بالیایی و دو تخت ملکه است.

Busua؛ غنا

ویلا

هزینه: ۳۵۰،۰۰۰

دوخوابه ۱ حمام با منظره‌ای شبیه پارک ژوراسیک و دارای دو سوم از یک جریب ساحل خصوصی است.

جزیره Samos؛ یونان

هزینه: ۶۵۷،۹۶۵ دلار

هیچ کمبودی در خانه‌های زرق‌وبرق‌دار در جزایر یونان مشاهده نمی‌شود، این خانه‌ها دارای سقف مدرن هستند و همچنین دارای یک سوم جریب ملک در جزیره ساموس است.

Atlantida؛هندوراس

ویلا

هزینه: ۱۹۰،۰۰۰ دلار

Bondalem؛ اندونزی

ویلا

هزینه: ۵۴۶،۵۴۵ دلار

چه چیزی بهتر از یک خانه‌ ۳ خوابه در کنار ساحل سیاه و سفید، شن و ماسه است؟ بله با پرداخت مبلغی کمی بیش از نیم میلیون دلار، برای خود و فرزندانتان خانه‌ای رویایی با تهویه عالی به‌ علاوه آلاچیق ساحلی کنار اقیانوس و حمام در هوای آزاد بخرید

Gortnacrossig؛ ایرلند

ویلا

هزینه: ۵۹۹،۸۶۸ دلار

این خانه‌ها مانند یک کاخ سفید کوچک است، شاید تا کنون ایرلندی‌ها را با شانس خوبشان می‌شناختید ولی خلاقیت آنها در ساخت این خانه‌ها آنها را معروف‌تر می‌کند. این خانه‌های ۳ خوابه و دو حمام در مجموع ۱۷ جریب زمین قرار دارند. می‌توانید در این خانه‌ها حس بودن در کاستاریکار را تجربه کنید و این همان چیزی است که در این خانه‌های ساحلی ایرلندی شما را به تعجب وا می‌دارد.

ساحل Amalfi؛ ایتالیا

test

هزینه: ۵۰۳،۳۲۵ دلار

برای لذت بردن از سواحل و داشتن خانه‌ای ویلایی در کنار اقیانوس در ایتالیا لازم نیست که حتما ثروتمند باشید، فروش این خانه‌های ویلای در ساحل Amalfi به‌صورت پیش‌ساخته است، لذا با قیمت کم می‌توانید از زندگی در کنار ساحل و محیط مدیترانه‌ای آن لذت ببرید.

Sonora؛ مکزیک

مکزیک

هزینه: ۸۵،۰۰۰ دلار

۲ خوابه و ۲ حمام نزدیک به ایالت سونورا در مکزیک، دارای مخزن و سیستم تصفیه آب دارای بلوک و دروازه‌ای فرفورژه، دارای امنیت بالا و حمام کنار ساحل در فضای باز.

Vilankulo؛ موزامبیک

test

هزینه: ۱۵۰،۰۰۰ دلار

خانه‌ای دنج که تنها ۱۵ فوت از آب و ساحل فاصله دارد، ساخته شده از نی و کاهگل، کف آجری و دارای وسعت یک هشتم جریب بازسازی شده است.

Hihi؛ نیوزلند

نیوزلند

هزینه: ۲۸۲،۵۱۰ دلار

دارای دو سوئیت فوق‌العاده (یکی برای سینمای خانگی) با نمای ۱۸۰ درجه از خلیج، مناسب برای سرگرمی تمامی دوستان شما و در طبقه پایین آن، آشپزخانه، همراه با نیمکت گرانیت و کابینت و اجاق‌گاز قرار دارد.

Sorsogon؛ فلیپین

فثسف

هزینه: ۲۵۰ هزار دلار

خانه ۳ خوابه، دارای ۳ حمام به سبک مدیترانه‌ای و کمتر از یک دقیقه پیاده‌روی تا ساحل ریزال استف. دارای پارکینگ برای ۱۰ ماشین و زمینی به وسعت یک هشتم جریب.

Port Shepstone؛ آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی

هزینه: ۴۴۸ هزار دلار

با این مبلغ پول مالک یک خانه تاریخی مربوط به زمان ۱۹۳۶، ۳ خوابه و دارای ۳ حمام در یک محیط گرمسیری و تنها دو دقیقه فاصله به زمین گلف خواهید شد.

Mallorca؛ اسپانیا

ویلا

هزینه: ۹۹۸،۲۸۳ دلار

صاحب یک خانه ماهیگیری قدیمی می‌شود که کاملا بازسازی ‌شده، خانه‌ای سفید با پله‌های منتهی به آب که قطعا از خانه‌های جذاب در این لیست است.

Colombo؛ سریلانکا

ویلا

هزینه: ۳۵۵،۸۱۲ دلار

خانه‌ای با ۱۰ اتاق‌خواب با وسایل مخصوص، درب فرانسوی، استخر مشرف به اقیانوس، سقف طاقی و دیوارهای ضخیم با ۱۸۰ فوت ساحل خصوصی.

Kigombe, Pangani؛ تانزانیا

ش

هزینه: ۴۲۵ هزار دلار

خانه‌های ۳ خوابه، دارای ۴ حمام با عرشه‌ای چوبی پهن، مشرف به هشت جریب از اقیانوس دارای پارکینگ برای ۱۰ ماشین و نمای ۳۵۰ فوت از ساحل

Railei Beach؛ تایلند

تایلند

هزینه: ۷۰۰ هزار دلار

خانه‌ای گرمسیری با ۲۰۰ فوت وسعت دارای ساحل و ویوی زیبا دارای سه اتاق‌خواب دو حمام در میان بیشه‌های درختان یاسمن و گردشگاه‌های تحت حفاظت.

Kusadasi؛ ترکیه

ویلا

هزینه: ۱۳۹ هزار دلار

خانه‌ای با ۴ اتاق‌خواب فهرستی از بهترین امکانات، دارای باغ و سونای خصوصی.

Providenciales؛ در جزایر تورکس و کایکوس

ویلا

هزینه: ۶۹۹،۹۹۹ دلار

خانه‌ای بر روی آب‌های کارائیب دارای بالکن عظیم و استخر همراه با ۲ اتاق‌خواب و ۳ حمام و یک طبقه با امکانات رفاهی برای اجاره

مطالب مرتبط:

منبع thrillist

دیدگاه