بهترین رستوران های شهر پراگ

مرتضی گودرزی | سه شنبه, ۱۲ مرداد ۹۵ ساعت ۰۹:۰۰

پراگ یکی از مقاصد محبوب گردشگران است. در ادامه این مطلب می‌خواهیم رستوران‌های را به شما معرفی کنیم که در این شهر، متفاوت‌ترین غذاها را به شما ارائه می‌دهند. با کجارو همراه باشید.

به احتمال زیاد تاکنون درباره معماری زیبای پراک مانند پل تاریخی چالرز و یا ساعت نجومی آن چیزهای زیادی شنیده‌اید، اما من می‌خواهم شما را با غذاهای سنتی، گوشتی که امروزه رنگ مد روز را نیز پیدا کرده‌اند آشنا کنم، در اینجا نمی‌خواهم شما پول زیادی را از دست بدهید، شاید تعجب کنید که سفارش بعضی از این غذاهای خوشمزه برای شما یک پوند خرج بردارد.

رستوران Mala Strana

رستوران پراگ

منو درجه یک اینجا برای همه سلیقه‌ها مناسب است شما می‌توانید صبحانه خود را زیر سقف آراسته و مزین به لوسترهای تماشایی، میل نمایید در این مکان از نان تست فرانسوی تا شیرینی‌های چک وجود دارد.

رستورانNové Město

رستوران پراگ

صاحبان این مکان متخصص در ضمینه‌ای گوشت و نوشیدنی در کشور هستند، مردم محلی هر روز به اینجا سر زده و یک روز شاد را در اینجا آغاز می‌کنند، شاید در نظر اول غذاهای شور و آبدار اینجا ناسالم باشد ولی به شما پیشنهاد می‌کنم هنگام سر زدن به این مکان تخم‌مرغ اسکاچ و دونات وانیل کاستارد را امتحان نمایید

رستورانPodskalí

رستوران پراگ

مردم محلی با شروع تعطیلات آخر هفته بازار کشاورزی در امتداد رودخانه مولداو به پا می‌کنند، بنابراین نمی‌شود با دیدن آن همه جمعیت در این بازار شگفت‌زده نشد. با این حال غذاهای گرم برای صبحانه، قهوه، بازدید از رودخانه‌ها و قلعه‌های پراگ، در تعطیلات آخر هفته با گروه‌های موسیقی محلی و کوکتل همراه است.

رستورانStaré Město

رستوران پراگ

دارای تیم جوان پیش‌بند پوشیده و سرآشپزهای با کفش کتانی، دارای فرمت مدرن، شش تا یازده دوره منوی سلف‌سرویس با شراب‌های محلی و خارجی، دارای فضای شگفت‌انگیز مدرن پوشش داده شده با لوستر

رستورانPísnice

پراگ به لطف جامعه‌ای ویتنامی به شهرت قابل‌توجهی دست‌یافته است، بازار Sapa بهترین مکان برای مواد غذایی ویتنامی است. در این مکان زیبا که خانه‌ای بزرگ ویتنامی است مواد غذایی خوشمزه و ارزان را به شما ارائه می‌دهد این مکان برای افراد ماجراجوی تنها بسیار مناسب است.

رستورانKarlín

درواقع یک کارخانه‌ای قدیمی در منطقه‌ای کارلین است که امروزه به یک غذاخوری معروف در پراگ تبدیل شده است که در آن غذاهای سنتی چک و همچنین غذاهای مدرن به‌عنوان ناهار و شام ارائه می‌شود. در این مکان می‌توانید یک آخر هفته‌ای فوق‌العاده را با چغندر قرمز خشک و ماست، در ادامه با تخم‌مرغ آب پز و انواع توت‌ها، گندم تخمیر شده و در انتها با پنکیک چکی و قهوه در این مکان بگذرانید.

رستورانStaré Město

در این مکان ساندویچ‌های مدرن چک، به‌عنوان غذاهای سریع آماده شده (غذای فوری) سرو می‌شود، برخلاف دیگر غذای فوری‌ها غذاهای این مکان سرخ شدنی یا پوشیده با پودر قند نیست، پیشنهاد می‌کنم انتخاب اول خود را در این مکان نسخه‌ای کلاسیک سالاد سیب‌زمینی و ژامبون قرار دهید.

رستورانNové Město

توصیه‌ای یک رستوران غیر گیاهی برای گیاه‌خواران شاید عجیب به نظر برسد؛ اما در کشوری که غذاهای گیاهی را توسط پنیر سرخ می‌کنند، به نظر می‌رسد استفاده از غذاهای آب‌پز آسیایی مناسب‌تر به نظر می‌رسد، در این رستوران هم‌نظر گوشت‌خواران و هم‌نظر گیاه‌خواران را برآورده می‌کند، در این مکان کدوتنبل برای گیاه‌خواران و گوشت خوک برای گوشت‌خواران بهترین گزینه می‌تواند باشد.

رستورانNové Město

این مکان از ساعت ۱۰ صبح باز می‌شود و شما می‌توانید سوسیس و یا برگر گوشت گوساله خشک را به‌عنوان تنقلات مصرف نمایید.

رستورانKarlín

جمهوری چک و پراگ بهترین و ساده‌ترین غذاها را دارا هستند، در پراگ شما می‌توانید شیرینی‌های خوبی نظیر دست‌پخت‌های مادربزرگ‌ها را مانند شیرینی مربای آلو، پنیر کشاورز و یا خشخاش را امتحان کنید.

رستورانVinohrady

اگر شما یک همبرگر بزرگ می‌خواهید، این مکان مناسب با همبرگرهای بزرگ و سیب‌زمینی سرخ کرده می‌تواند شما را خوشحال کند، این مکان محل رفت و آمد جوان‌ها و افراد محلی است زیرا آبجو کم الکل محلی ارائه می‌دهد

رستورانStaré Město

چک دارای بیشترین مصرف نوشیدنی در یک شب است، این نوشیدنی ارزان را شما می‌توانید بدون سفارش دادن همراه با موسیقی سنتی و کتلت گوشت گوساله با سالاد سیب‌زمینی را در این مکان تجربه کنید.

 نظر شما خوانندگان محترم درباره این نوع گردشگری چیست؟ آیا شما هم علاقمند به رستورانگردی در مقاصد سفر خود هستید؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان کجارو درمیان بگذارید.

مطالب مرتبط:

منبع thrillist

دیدگاه