۷ هتل برتر که در سال ۲۰۱۶ افتتاح می شوند

امیرعلی محمودی
امیرعلی محمودی شنبه، ۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰
۷ هتل برتر که در سال ۲۰۱۶ افتتاح می شوند

۲۰۱۶، سالی‌ است که در آن هتل‌های جدید و قابل‌توجه بسیاری در سراسر جهان افتتاح خواهد شد؛ از هتل‌های کوهستانی دوستدار طبیعت گرفته تا هتل‌های خانوادگی لب دریا. (هتل‌هایی که توسط افراد یک خانواده اداره می‌شوند.) در ادامه ۷ هتل از این مجموعه را برای شما معرفی خواهیم کرد. با کجارو همراه باشید.

۱. هتل اوزن، مالدیو؛ تاریخ افتتاح جولای ۲۰۱۶ (Ozen by Atmosphere Maldives)

هتل

تفریحگاه «اوزن» با جدیدترین امکانات روز و سرمایه‌ چندین میلیون دلاری، در «مادهو»، مالدیو در حال احداث است. این هتل طبق طرح و برنامه‌ی « Atmosphere Indulgence» در حال توسعه است که وعده‌ ساخت بزرگ‌ترین هتل مالدیو را به مردم داده است. باوجود دسترسی آسان به این هتل با قایق‌های تندرو از ماله (پایتخت مالدیو)، انتظار می‌رود هم‌زمان با افتتاح، شاهد استقبال بی‌سابقه‌ مردم باشیم.

جدا از ۴۱ ویلای ساحلی بزرگ، تفریحگاه کاملا مجهز و جدید این هتل دارای ۴۹ ویلای فوق‌العاده‌ی ساخته شده روی آب نیز هست که گوشه‌ای دنج برای خلوت کردن و رفتن به‌سمت آب‌های آزاد است. ترکیب همه این‌ها با تفریحگاه این هتل، شام خوردن کنار ساحل و گستره‌ی عظیمی از تفریحات از قایق‌سواری گرفته تا غواصی، همگی «اوزن» را تبدیل به مکانی بی‌نظیر می‌کند.

۲. هتل مارتینال کاسیاس، پرتغال؛ تاریخ افتتاح اواخر مارس ۲۰۱۶ (Martinhal Cascais)

هتل

اگر در تعطیلات، شادی کودکانتان اولویت اصلی‌تان است، این هتل بهترین مکان برای شما است. این هتل بعد از تکامل، دارای مساحتی به بزرگی ۷۵۰ متر مربع فقط برای تفریحات کودکان در داخل خواهد بود. همچنین تعداد زیادی زمین‌بازی مخصوص کودکان ۶ ماهه تا ۱۶ ساله نیز در دسترس خواهد بود. بازی‌های مناسب سنین بالاتر نیز برای همگان فراهم خواهد بود؛ خردسالان می‌توانند با خمیربازی سرگرم شوند، از طرفی نوجوانان نیز می‌توانند خود را از بند والدین رها کرده و انواع و اقسام شربت و نوشیدنی برای خود بسازند، موج‌سواری کرده و به غواصی بروند. برای بزرگترها یک تفریحگاه مجهز وجود دارد تا وقتی‌که کودکان در مهدکودک در حال بازی کردن هستند، آن‌ها نیز به تفریح و سرگرمی خود بپردازند. همچنین رستوران‌های خانوادگی بسیار خوبی در این هتل وجود دارد که دارای زمین‌بازی است؛ باوجود این زمین‌های بازی، کودکان بازی می‌کنند و والدین نیز می‌توانند با خیالی آسوده، غذایشان را میل کنند. در حوالی این هتل، ساحلی وجود دارد که می‌توانید در آن به ساخت قلعه‌های شنی مشغول شده یا زیر نور آفتاب استراحت کنید.

۳. هتل چهار فصل، ابوظبی؛ تاریخ افتتاح اواسط ۲۰۱۶ (Four Seasons Abu Dhabi)

هتل

ایالات متحده‌ی عربی امارات که با تفریحگاه‌های اعیانی‌اش شهره عام و خاص است، هتل «چهارفصل» خود را اواخر امسال در ابوظبی افتتاح می‌کند. هتل چهارفصل ابوظبی در نوع خود بسیار بزرگ و مجلل خواهد بود. اتاق‌های بسیار بزرگ را در کنار معماری نوین تصور کنید؛ حتی با استانداردهای امارات هم که حساب کنیم، بازهم اتاق‌های این هتل بسیار بزرگ خواهند بود. این هتل با نمای رو به دریایش که به‌سمت کشتی‌های تفریحی مجلل جزیره‌ی الماریه دید دارد، تراس‌های متنوع که می‌توان در آن حمام آفتاب گرفت و استخر باشکوه‌اش روی بام ساختمان که نمایی فوق‌العاده از آسمان‌خراش‌های اطراف دارد، از هر لحاظ دلبری و طنازی می‌کند.

۴. هتل آنانتارا جبال الاختر، عمان؛ تاریخ افتتاح آگوست ۲۰۱۶ (Anantara Jabal Al Akhdar Resort)

هتل

این هتل بر فراز «جبل اخضر» (کوهستان سبز) عمان ساخته می‌شود و زمانی که در اواخر امسال افتتاح شود، مرتفع‌ترین هتل ۵ ستاره‌ی خاورمیانه خواهد بود؛ در واقع این تفریحگاه در زمره‌ی یکی از مرتفع‌ترین هتل‌های دنیا نیز هست که وعده‌ی بهترین امکانات رفاهی را داده است. مکانی که این هتل در آن در حال ساخت است، یکی از معدود مکان‌های شبه‌جزیره‌ی عربستان است که در تابستان آب و هوای خنک و مطبوع دارد؛ (البته هرازگاهی باران نیز در این منطقه می‌بارد.) همین موضوع، این هتل را برای ورزش‌های ماجراجویانه، بی‌نظیر می‌سازد. مناظر این منطقه از روی کوهستان‌های الحجر، شگفت‌انگیز است و به لطف جاده‌ی تازه آسفالت شده‌ی این منطقه، رفت و آمد نسب به سال‌های گذشته به‌طور قابل‌توجهی آسان‌تر خواهد بود.

۵. هتل مونتیگو، سمینیاک، جزیره بالی، اندونزی؛ تاریخ افتتاح ژوئن ۲۰۱۶ (Montigo Resort)

هتل

این هتل تقریبا حالا هم افتتاح شده است اما فعلا امکانات کمتری در اختیار مشتریان می‌گذارد؛ تفریحگاه و باشگاه کودکان با افتتاحیه‌ی بزرگ هتل در اواسط ماه ژوئن شروع به کار خواهند کرد. بررسی‌های اولیه که از شبکه‌های اجتماعی به‌دست رسیده‌اند، امیدبخش هستند؛ غروب زیبای آفتاب، غذاهای رنگارنگ و ورزش‌های آبی کنار ساحل از جمله تصاویری هستند که در شبکه‌های اجتماعی یاده شده، در حال انتشار هستند. شایعات نیز از فوق‌العاده بودن خدمات ارائه شده در این هتل حکایت دارند. این سخنان در صورتی درست خواهند بود که ضرب‌المثل «یک هتل را باید از کارکنانش شناخت» در مورد این مکان صدق کند.

۶. کرِست پوکت، تایلند؛ تاریخ افتتاح جولای ۲۰۱۶ (Crest Phuket)

هتل

هتل «کرِست پوکت» در دامنه‌ی یک تپه احداث شده و شعار «اکوتوریسم» را در مقیاسی بسیار بزرگ‌تر از آنچه فکرش را کنید سرلوحه‌ی کار خود قرار داده است. اتاق‌های نورگیر و دل‌باز این هتل با استفاده از مواد نگه‌دارنده ساخته شده‌اند؛ همچنین مواد دیگری نیز برای کاهش تاثیرات گازهای گلخانه‌ای در دیوارهای این هتل استفاده شده است. باغچه‌ای برای تهیه‌ی سبزیجات رستوران‌ها نیز در دستور کار هتل قرار دارد. این هتل در مکانی آرام و دنج واقع شده است؛ با این‌حال اگر دنبال جای شلوغ‌تری هستید، می‌توانید با اتوبوس‌های رایگان در عرض ۱۰ دقیقه به رستوران‌ها و کافه‌های نزدیک «پاتونگ» بروید. شایان ذکر است، اشاره‌ای هم به استخرهای اختصاصی اتاق‌های بزرگ کنیم. این استخرها بسیار بزرگ هستند؛ البته عمقشان به‌قدری نیست که بتوان در آن‌ها شیرجه زد ولی برای شنا ایدئال‌اند. این استخرها نمای بسیار زیبایی از ساحل و دریای آندامان ارائه می‌دهند.

۷. هتل شن، باربادوس؛ تاریخ افتتاح اکتبر ۲۰۱۶ (The Sands)

هتل

هتل شن (Sands) در باربادوس که جزیره‌ای در اقیانوس اطلس شمالی است، واقع‌شده است. این هتل ۴ ستاره علاوه بر داشتن ساحل شنی فوق‌العاده، در حوالی مکان دیگری برای جشن و پایکوبی شب‌زنده‌داران، درست در چند مایلی «لارنس گپ»، قرارگرفته که خانه‌ی انواع رستوران‌ها و کافه‌های شیک جزیره است. این هتل مجهز به‌تمامی امکاناتی که فکرش را می‌کنید است؛ رستوران‌های فراوان، تفریحگاه کودکان، ورزش‌‌های آبی رایگان، تفریحگاه بزرگسالان، استخر و یک باشگاه ورزشی بدن‌سازی تنها بخشی از امکانات یادشده است. اتاق‌های این هتل به سبک و سیاق آپارتمان‌های نقلی ساخته شده که بسیار روشن، نورگیر و در عین حال شیک هستند. (خبری از دکوراسیون سنتی در این اتاق‌ها نخواهد بود.) 

این هتل به مذاق خانواده‌ها و زوج‌های جوانی که دنبال شادی و سرگرمی هستند، خوش خواهد آمد.

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه