هواپیمایی ایژین برنده بهترین خط هوایی اروپا برای ششمین سال متوالی

مینا داودی
مینا داودی دوشنبه، ۲۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۰
هواپیمایی ایژین برنده بهترین خط هوایی اروپا برای ششمین سال متوالی

ایژین ایرلاینز، (Aegean Airlines) شرکت هواپیمایی یونانی است، که از سال ۲۰۰۹ به‌عنوان بزرگترین شرکت هواپیمایی یونان، شناخته می‌شود. این شرکت در سال ۲۰۱۲ اقدام به خریداری هواپیمایی ملی یونان، المپیک ایر کرد. اکنون در سال ۲۰۱۶ و برای ششمین سال متوالی این ایرلاین از طرف شرکت Skytrax به عنوان بهترین خط هوایی منطقه‌ای اروپا معرفی شده است. با کجارو همراه باشید.

اسکای ترکس (Skytrax) یک شرکت مشاوره‌ای در انگلستان است. این شرکت که بیشتر به عنوان مرکز تحقیقات پرواز شناخته می‌شود، وبسایتی برای امتیازدهی و نقد خطوط هوایی و فرودگاه را تاسیس کرده است. اسکای ترکس هر سال به فرودگاه‌ها و خطوط هوایی که عملکرد قابل توجهی دارند، جوایزی اعطا می‌کند.

جوایز اهدایی به فرودگاه‌ها برای فرودگاه ۵ ستاره جهان، بهترین فرودگاه بین‌المللی بر اساس تعداد مسافر،‌ بیش از ۵۰ میلیون مسافر، بهترین فرودگاه ترانزیت جهان، تمیزترین فرودگاه جهان و بهترین تحویل بار فرودگاهی جهان و این جوایز برای خطوط هوایی به این ترتیب هستند: خطوط هوایی ۵ ستاره‌ی جهان، خطوط هوایی با بهترین خدمات فرودگاهی، بهترین سرگرمی درون پروازی، بهداشت داخل هواپیما، بهترین خطوط هوایی منطقه‌ای (پروازهای کوتاه)، بهترین اتحاد هواپیمایی جهان.

پس از اعلام نتایج سال ۲۰۱۶ شرکت اسکای ترکس، هواپیمایی ایژین به عنوان بهترین خط هوایی منطقه‌ای اروپا و برای ششمین سال متوالی انتخاب شد. این انتخاب توسط ۱۹/۲ میلیون مسافر و از بین ۲۸۰ خط هوایی سراسر جهان صورت گرفته است.

شرکت ایژین ایرلاینز در سال ۱۹۸۷ راه‌اندازی شد و در حال حاضر روزانه به ۶۰ مقصد پروازهای مستقیم دارد. این شرکت در سال ۲۰۱۳ بیش از ۶٫۹ میلیون مسافر را منتقل کرده است.

شرکت هواپیمایی ایژین ایرلاینز یونان در حال حاظر به بیش از ۷۲ مقصد مختلف در قاره‌های آسیا و اروپا و آمریکا پرواز های مسافربری و باربری انجام می‌دهد که از شهرهای ایران فقط تهران جز مقاصد این ایرلاین است و می‌توانید به وسیله هواپیمایی ایژین ایرلاینز یونان از تهران به مقاصد زیر پرواز انجام دهید. تمامی این پروازها از طریق هاب آتن انجام می‌گیرند:

 ژنو، فرانکفورت، ورشو، زوریخ، پاریس، استکهلم، مونیخ، بارسلون، مادرید، دوسلدورف، رم، میلان، بروکسل،‌ ایروان،‌ صوفیه، هلسینکی، تفلیس، استانبول و شهرهای دیگر اروپا، خاورمیانه، استرالیا و آفریقا. 

مطالب مرتبط:

دیدگاه