خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، گردشگری بریتانیا را تهدید می کند

تیم  کجارو
تیم کجارو سه شنبه، ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۵
خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، گردشگری بریتانیا را تهدید می کند

خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، مشاغل وابسته به گردشگری را در این کشور در خطر قرار می‌دهد.

«آلن لمبرت» مدیرعامل شرکت گردشگری و تور گردانی Blue Chip Holidays با اشاره به همه‌پرسی انجام‌شده کمتر از یک ماه پیش بیان کرد که Brexit می‌تواند آثار منفی گسترده‌ای بر بازار سفر داخلی بریتانیا و سپس بر اقتصاد کشور و در نهایت بر مشاغل کنونی مرتبط با بخش گردشگری بگذارد.

او گفت که برای بسیاری از گردشگران بریتانیا صرفاً از آن رو که بریتانیا عضو اتحادیه اروپاست، جذابیت دارد زیرا آنان را قادر می‌کند بهترین بازده را از یک تور اروپایی به دست آورند.

به گفته وی این خطرناک است که این گردشگران از بریتانیا دور بمانند اگر بریتانیا از نظر سفر و امور تجاری با دیگر کشورهای اروپایی مانند فرانسه، آلمان و هلند و اسپانیا متفاوت باشد و متفاوت عمل کند.

او افزود که تردیدی نیست که گردشگری همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد. اگر ما وضعیت موجود را حفظ کنیم و گردشگران مطمئن باشند که وقتی به بریتانیا می‌آیند، آنچه را که انتظار دارند، دریافت می‌کنند.

او تاکید کرد که ترک کردن اتحادیه‌ی اروپا می‌تواند به احتمال زیاد سبب بروز احساسات ضد بریتانیایی در میان دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا شود و این می‌تواند به برند «بریتانیای کبیر» و نیز احتمالاً ازسرگیری کنترل‌های مرزی شود. این موضوع می‌تواند مردم را از دیدار بریتانیا دور کند.

 

مطالب مرتبط:

منبع CHN

دیدگاه