مایکروسافت قابلیت های جدیدی را به Outlook در خصوص سفر اضافه کرد

سعید میرزاپور
سعید میرزاپور پنجشنبه، ۱۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۵
مایکروسافت قابلیت های جدیدی را به Outlook در خصوص سفر اضافه کرد

Outlook نام یکی از سرویس‌های مایکروسافت است که کاربران از طریق آن می‌توانند ایمیل، تقویم، مخاطبان و موارد این چنینی را مدیریت کنند. حال قابلیت‌های جدیدی به این سرویس اضافه شده است که اغلب در خصوص سفر هستند. همراه کجارو باشید تا با این قابیلت‌ها آشنا شویم.

مایکروسافت امروز ویژگی جدیدی را برای سرویس Outlook معرفی کرد که کاربران از طریق آن می‌توانند هرچه ساده‌تر روی برنامه سفرشان باشند و البته دریافت و تحویل بسته‌ها نیز از طریق این سرویس امکان پذیر است. در ادامه با ویژگی‌های مختلفی که در خصوص سفر به Outlook اضافه شده‌اند، آشنا می‌شویم:

کارت‌های خلاصه

با استفاده از قابلیت‌های جدید آوت‌لوک کاربران به سادگی می‌توانند از طریق کارت‌های خلاصه، اطلاعات مختلفی را در خصوص رزرواسیون و تحویل بسته‌ها به دست بیاورند و آن‌ها را بررسی کنند. این بخش از طریق اینباکس و تقویم قابل مشاهده است. آوت‌لوک اطلاعات مهم مربوط به سفرتان را در بالای صفحه ایمیل‌ها قرار می‌دهد تا کاربر هرچه ساده‌تر از آن‌ها مطلع گردد. علاوه بر این، کاربران امکان انجام برخی اقدامات سریع را نیز از این طریق دارند. با استفاده از این قابلیت دیگر نیازی به انجام تاییدیه‌های طولانی نظیر تایید ایمیل و... نیست و به سادگی می‌توانید روی خلاصه مورد نظر کلیک کنید تا به صفحه‌ای که آن هشدار را نمایش داده، منتقل شوید.

رویداد‌های سفر

آوت‌لوک به‌صورت خودکار رویداد‌های سفر را به تقویم اضافه می‌کند که همراه آن برخی خلاصه‌ها نیز وجود دارد که مربوط به رزرواسیون‌های مختلفی می‌شود که در طول سفر به آن‌ها نیاز دارید. بخش رویداد‌ها شامل تمام اطلاعاتی می‌شود که کاربران در سفرشان به آن‌ها نیاز دارند که در این بین می‌توان به تاریخ، زمان، موقعیت، شماره تاییدیه و هر اطلاعات دیگری که ممکن است نیاز داشته باشید اشاره کرد. در این بخش نیز کاربران می‌توانند با یک کلیک ساده به اطلاعات بیشتری در خصوص رویداد دسترسی یابند.

یادآور

آوت‌لوک هشدار‌هایی را نیز ۲۴ ساعت قبل از پرواز به کاربر ارسال می‌کند تا به صفحه چک‌این خطوط هوایی برود. ۳ ساعت قبل از تیکاف هواپیما نیز هشداری در این خصوص ارسال می‌شود تا موضوع دوباره یادآوری شود. با استفاده از این قابلیت کاربران می‌توانند به خوبی برنامه‌ریزی کنند تا در زمان مناسب در فرودگاه حاضر شوند.

تحویل بسته‌ها

زمانی که ایمیل تاییدیه تحویل بسته‌ها را دریافت کردید، آوت‌لوک به طور خلاصه اطلاعات مهمی را در این خصوص به شکل کارت در بالای ایمیل‌ها نمایش می‌دهد و به صورت خودکار رویدادی در این خصوص در تقویم ایجاد می‌کند.

کاربران می‌توانند قابلیت‌های مذکور را در آوت‌لوک مک و نسخه وب آن تجربه کنند و البته مایکروسافت نسخه ویندوز، iOS و اندروید آن را نیز به زودی عرضه خواهد کرد. البته شاهد آپدیتی هم برای ویندوز ۱۰ میل و اپلیکیشن تقویم خواهیم بود. عرضه این قابلیت‌ها از آمریکای شمالی شروع شده و به سراسر جهان گسترش می‌یابد.

نظر شما در خصوص قابلیت‌های جدید آوت‌لوک چیست؟ با ما و کاربران کجارو از طریق بخش دیدگاه‌ها در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط:

منبع mspoweruser

دیدگاه