بلیت باغ موزه دفاع مقدس در رمضان با ۷۰ درصد تخفیف

تیم  کجارو
تیم کجارو چهار شنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۵
بلیت باغ موزه دفاع مقدس در رمضان با ۷۰ درصد تخفیف

قیمت بلیت باغ موزه دفاع مقدس در شب‌های ماه مبارک رمضان تخفیف ۷۰ درصدی دارد.

«اصغر رضوانی» مدیر روابط عمومی و امور بین الملل موزه دفاع مقدس، گفت:

بازدیدکنندگان می‌توانند بلیت این باغ موزه را در این ماه مبارک با ۷۰ درصد تخفیف به مبلغ سه هزار تومان تهیه کنند.

رضوانی از تغییر ساعت بازدید تالارهای باغ موزه در ماه رمضان خبر داد و گفت که باغ موزه ، پیش از این از ساعت ۹ صبح پذیرای عموم بود که در ماه رمضان این ساعت به دلیل رفاه حال بازدیدکنندگان و ایجاد فرصت مناسب برای آنان برای حضور در مراسم شب های شیدایی و نیز بازدید از تالارها به ساعت ۱۳:۳۰ تغییر کرد.

وی ادامه داد که بازدیدکنندگان در ادامه‌ی بازدیدهای خود می توانند در مراسم شبانه شب‌های شیدایی به مناسبت شب‌های رمضان شرکت کنند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل باغ موزه دفاع مقدس درباره شب‌های شیدایی گفت که این مراسم همانند سال‌های گذشته هر شب پس از اقامه نماز جماعت در مسجد جامع خرمشهر با پخش نورنمای بیت المقدس روی دیوار این مسجد نمایش آغاز می‌شود. در ادامه نمایش تاریخی فصل وصل در کنار دریاچه‌ی هورالهویزه از ساعت ۲۱:۳۰ آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۳:۳۰ ادامه دارد.

رضوانی اعلام کرد که روزهای شنبه هم باغ موزه دفاع مقدس باز است اما پذیرایی از بازدیدکنندگان از ساعت ۱۵:۳۰ انجام خواهد شد.

وی همچنین بیان کرد که شنبه‌ها، طبق تقویم باغ موزه دفاع مقدس در ماه‌های عادی سال، روز تعطیلی این مجموعه به شمار می‌آید. اما در ماه رمضان به خاطر رفاه حال بازدیدکنندگان، این تعطیلی لغو شد.

باغ موزه دفاع مقدس دربزرگراه شهید حقانی مجاور بوستان جهان کودک واقع شده است.

مطالب مرتبط:

منبع ایرنا

دیدگاه