۱۸ سرویس ویژه هتل ها در سرتاسر جهان(قسمت اول)

رضا صادقی مقدم | یکشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۹۵ ساعت ۰۹:۰۰

دنیای هتل‌داری همراه با رقابتی‌ بی‌پایان و گاهی افراطی، برای ارائه‌ی خدمات خاص و منحصر به فردی است که بتواند میهمانان ویژه و متمول را جذب خود کنند. با کجارو همراه باشید تا با ۱۹ هدیه‌ی ویژه‌ی مخفی، که توسط هتل‌های مجلل و لوکس ارائه می‌شوند آشنا شویم.

بیشتر مسافرین در زمان رزرو هتل دوست دارند درباره‌ی هدایا و امتیازات ویژه‌ی هتل محل اقامت خود تحقیق کنند. وقتی محل اقامتی لوکس را انتخاب می‌کنیم، توقع خدمات درجه یک، لابی‌های خیره‌کننده، خدمات ماساژ و جکوزی روح‌نواز و سویت‌های مبله شده‌ی بی‌نقص را داریم. اما برخی از هتل‌ها و اقامتگاه‌ها خدمات مخفی و خاصی را فرای قراردادن شکلات بر روی بالشتمان و یا حتی خدمات ویژه‌ی اتومبیل ارائه می‌کنند.

غالباً در تبلیغات هتل‌ها، خدمات وسوسه‌کننده‌ای را برای جذب مشتری‌های ثروتمند پیدا می‌کنیم. اما بیشتر مردم نمی‌دانند که برخی از هتل‌ها ملایمات و خدمات مخفی نیز دارند. این خصوصیات آنقدر مخفی هستند که حتی مسافرین فصلی نیز از آن‌ها خبر ندارند مگر اینکه مستقیماً با آن‌ها مواجه شده باشند. این هدایا و خدمات در بازه‌ی وسیعی قرار دارند. از ارائه‌ی یک تجربه‌ی منحصر به فرد گرفته تا هدایای فوق‌العاده برای بردن به خانه و حتی انعکاس فرهنگ محلی به روشی بی‌همتا. به چیز‌هایی از جمله تجربه‌ی زنبورداری، اقلام مخفی در منوی غذا، هدایای غافلگیر کننده یا امکان در دست گرفتن اشیاء کمیابی فکر کنید که فقط تعداد محدودی انسان در جهان  شانس لمسشان را داشته‌اند.

برای باخبر شدن از این هدایا و تجارب مخفی، ممکن است میهمان‌ها مجبور شوند که عنوان دهان‌ پر کن مشتری VIP را داشته باشند، یا در زمان ورود توسط هتل غافلگیر شوند. برخی از این خدمات آن‌قدر مخفی هستند که حتی اگر از نگهبان درباره‌ی آن‌ها بپرسید، گیج می‌شود.

خوشبختانه Travel + Leisur توانسته برخی از این خدمات را کشف کند تا به شما این شانس داده شود که در زمان رزرو هتل برای سفر بعدی‌تان، حس کنید عضوی از یک باشگاه اختصاصی هستید.

۱.خرید VIP در بولگاری

خدمات هتل

هتل بولگاری لندن، تعداد زیادی سرویس ویژه و هدایای سخاوتمندانه برای میهمانانش تدارک دیده است. اما وقتی وارد خدمات درجه یک می‌شوند، که نوبت به مشتریان VIP می‌رسد. میهمانان ویژه توسط راننده‌ی شخصی به یکی از فروشگاه‌های بولگاری لندن برده می‌شوند. این فروشگاه‌ها هر روز کمی زود‌تر باز و کمی زود‌تر بسته می‌شوند تا اطمینان حاصل شود برخی از مشتریان خاص بتوانند یک خرید خصوصی را تجربه کنند.

۲.جام قهرمانی مسابقات جهانی بیسبال را در دست بگیرید

خدمات هتل

میهمانان ساکن سوییت فنوی پارک (Fenway Park Suite) در هتل کامانولس (Hotel Commonwealth) می‌توانند سفارش دهند جام قهرمانی مسابقات جهانی بیس‌بال را برایشان به سوییت آورده تا با آن عکس سلفی بگیرند. این سرویس در پی شراکت هتل با «فنوی پارک» (استادیوم اختصاصی تیم بیسبال ردساکس) ممکن شده‌ است. هزینه‌ی اقامت در این سویت از ۱۰۰۰ دلار در شب شروع می‌شود. سوییتی که پر شده از یادگاری‌های بسیار با ارزش تیم رد ساکس است. شما همچنین می‌توانید از بالکن خصوصی خود مستقیماً داخل استادیوم را ببینید.

۳.لباس‌های اختصاصی و رسمی

گراند هتل اکسلسیور ویتوریا (Excelsior Vittoria) در سورنتوی ایتالیا، هدیه‌ی ویژه‌ای را برای یک گروه از کودکان آمریکایی تدارک دیده‌اند. این کودکان لباس رسمی تیم فوتبال ایتالیا را که اسم‌فامیل خودشان بر رویش حک شده بود، دریافت کردند. این هتل معمولاً هدایای شخصی‌سازی شده و خاص به مشتریانش تقدیم می‌کند.

۴.بسته‌ی نقاشی

خدمات هتل

میهمانانی که در اقامتگاه خصوصی San Miguel de Allende’s Artesana از مجموعه‌ی «رزوود» اقامت می‌کنند، با یک سه‌پایه‌ که با رنگ و سایز لوازم نقاشی همراه است خو‌ش‌آمد گویی می‌شوند تا بتوانند اثر هنری خود را خلق کرده و به خانه ببرند. خدمات از این هم جالب‌تر است چراکه در کنار سه‌پایه‌ی سایز بزرگسال، یک سه‌پایه‌ی کودکان نیز ارائه می‌شود تا همه‌ی اعضای خانواده بتوانند در این هدیه‌ی هنری سهیم شوند.

۵.ماساژ

وقتی مسافرین به اقامتگاه Las Ventanas al Paraiso در رزوود می‌رسند، به سولاریم  چشمه‌ی آب‌معدنی برده می‌شوند تا با یک ماساژ ۱۰ دقیقه‌ای گردن و پا غافلگیر شده و برای اقامت و لذت از این بهشت، استرس و خستگی پروازشان از بین برود.

۶.بسته‌ی شخصی‌سازی شده‌ی خیاطی

 One&Only Palmilla در لوس کابوس یک هدیه‌ی متفکرانه را ارائه می‌کنند که در تبلیغاتشان آن را نمی‌یابید. پس از این‌که میهمان‌داران برای اولین بار به اتاق شما می‌آیند، یک بسته‌ی شخصی‌سازی شده‌ی خیاطی را برایتان می‌گذارند که دقیقاً بر طبق رنگ لباس‌هایتان در کمد است.

۷.راهنمای دوچرخه سواری خصوصی

میهمانان، سوییت چهار‌خوابه‌ی سلطنتی در برج مسکونی خصوصی هتل رزوود جورجیا در ونکوور، می‌توانند از خدمات بسیار زیادی ازجمله مشاور کمد لباس و تور اختصاصی دوچرخه سواری در کنار رئیس هیئت‌مدیره‌ی هتل، «فیلیپ میر» لذت ببرند. در ادامه‌ی این پیشکش‌ها، این میهمانان اختصاصی می‌توانند خدمات ماساژ و تمدد اعصاب روزانه را از مرکز معروف هتل دریافت نمایند. این ماساژ وغذایی که توسط آشپز اختصاصی سوییت پخته شده به‌صورت اختصاصی ارائه می‌گردند.

۸.آموزش گیتار بر روی پشت‌بام

Westin Austin Downtown یک تجربه‌ی VIP موسیقی آستین (Austin) را ارائه می‌کند که شامل گیتار در اتاق، دسترسی اختصاصی به باشگاه‌های برتر و تاریخی موسیقی بلوز، و آموزش گیتار توسط یکی از گروه‌های محلی بر روی پشت‌بام می‌شود.

۹.هدیه‌ی خوش‌آمد‌گویی شخصی‌سازی شده

هتل روکسی نیویورک هدایایی VIP ارائه می‌کند که به صورت اختصاصی و کاملا منحصر به فرد بر طبق علایق شخصی هریک از میهمانان دوخته وشده‌اند. برای مثال اگر یک میهمان به سگ یا گربه علاقه داشته باشد، هدیه‌ی خوش‌آمدگویی به آن حیوانات را به او می‌دهند است.

۱۰.دسترسی رایگان موزه

به‌عنوان بخشی از برنامه‌ی گشایش هنری اقامتگاه و هتل‌های  Le Méridien، میهمانان می‌توانند از کارت کلید اختصاصی خود که به‌صورت هنری طراحی شده است، برای دسترسی رایگان به مراکز فرهنگی محلی از جمله مرکز هنری Yerba Buena در سانفرانسیسکو، مرکز هنرهای Walker در مینیاپولیس، مرکز هنرهای معاصر نیواورلئانز و موزه‌ی هنر در تامپا استفاده کنند.

برای خواندن ادامه این مقاله در بخش دوم نیز با کجارو همراه باشید.

مطالب مرتبط:

منبع fortune

دیدگاه