تغییر نام خیابان اسفراین به «مهران دوستی»

تیم  کجارو
تیم کجارو شنبه، ۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۰
تغییر نام خیابان اسفراین به «مهران دوستی»

همزمان با سالروز درگذشت مهران دوستی، خیابان اسفراین در منطقه‌ی ۶ به مهران دوستی تغییر نام داده و آیین تجلیل از این هنرمند برجسته‌ی ایرانی صورت گرفت.

مهران دوستی گوینده‌ی برتر رادیو و مجری برنامه‌های تلویزیونی ایرانی در ۵ خرداد سال گذشته به دلیل ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

مراسم تغییرنام خیابان اسفراین با حضور خانواده مرحوم دوستی و جمعی از اهالی هنر و رسانه در روز چهارشنبه پنجم خرداد صورت گرفت.

تشییع مهران دوستی

زنده‌یاد مهران دوستی در سال ۱۳۵۹ و هنگام تصدی سمت مدیریت تولید صدا و سیمای مرکز گیلان، به‌دلیل نیامدن گوینده، این کار را بر عهده گرفت و از آن پس حرفه‌ی گویندگی را دنبال کرد. مرحوم دوستی در زمان جنگ ایران و عراق اطلاعیه‌های ارتش را در رادیو می‌خواند و از گویندگان رادیو جبهه بود. او در سالیان آخر عمر خود به‌عنوان یکی از چهره‌های شناخته‌شده رادیو، گویندگی برنامه‌های متعددی را برعهده داشت. همکاری در برنامه‌های تلویزیونی ازجمله سینما یک، سینما دو و سینما چهار و انبوه تیزرهای تبلیغاتی از دیگر فعالیت‌های او در زمینه‌ی گویندگی بود.

دوستی توانسته بود با اجرای بی‌نظیر خود، سلسله برنامه‌های ساعات بعدازظهر رادیو جوان را تبدیل به پرشنونده‌ترین ساعات رادیو کند و به عنوان یکی از محبوب‌ترین گویندگان ایرانی جای خود را در دل مردم ایران باز کند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه