ویديوی کوتاهی که یادآوری می‌کند چرا سفر ضروری است

راضیه شاهوردی
راضیه شاهوردی سه شنبه، ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۱۵
ویديوی کوتاهی که یادآوری می‌کند چرا سفر ضروری است

برای فعال‌ترین جهانگردها هم روزهایی پیش می‌آید که خسته می‌شوند یا انگیزه‌شان را از دست می‌دهند. کریس گیله‌بو جهانگردی است که به همه کشورهای جهان سفر کرده. او این ویدئو را به‌عنوان یادآوری انگیزه‌های سفر در وبلاگ خود قرار داده است. با کجارو همراه باشید و این ویدیوی زیبا را تماشا کنید.

کریس گیله‌بو، نویسنده‌ی سایت Chris Guillebeau، کارآفرین، نویسنده و جهانگردی است که به همه کشورهای جهان سفر کرده و در وبلاگش درباره‌ی سفر، زندگی و کار می‌نویسد. او به‌تازگی ویدیویی را در وبلاگش گذاشته تا مسافران خسته را تحریک به از سرگیری سفرهایشان کند.

دانلود ویدیو

گیله‌بو در مورد این ویدیو می‌گوید:

من می‌توانم تبدیل به یک مسافر خسته شوم، بنابراین ویدیوهایی مانند این را تماشا می‌کنم که جادوی سفر را به من یادآوری می‌کنند. این ویدیو مربوط به سفری تابستانی به دوبی و اندونزی است. به شباهت‌ها و تفاوت‌‌های این دو مکان، که هر دو در نوع خود جذاب هستند، توجه کنید. آیا من هرگز از سفر کردن خسته شده‌ام؟ البته. آیا تابه‌حال شده که بخواهم آن را متوقف کنم؟ اصلاً. احساسی وجود دارد که تنها وقتی در سفر هستی به سراغ تو می‌آید، و این احساس همان چیزی است که من به خاطرش زندگی می‌کنم. پس جادوی سفر را دوباره به دست بیاورید. شکرگزار باشید و سفر بعدی‌تان را برنامه‌ریزی کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه