تجهیزاتی مسافرتی برای نوزادان

بهداد خسور | شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۹۵ ساعت ۰۷:۴۵

با به دنیا آمدن فرزندان دیگر سفر کردن به‌سادگی قبل نیست، مخصوصاً اگر آنها در سنین نوزادی باشد. اما حتماً هم لازم نیست که صبر کنیم تا نوزاد ما بزرگ شود. تجهیزات زیادی وجود دارند که مسافرت با کودکان و نوزادان را اندکی برای ما ساده‌تر می‌کنند. امروز در کجارو چند نمونه از بهترین تجهیزات مسافرتی نوزاد را به شما معرفی می‌کنیم.

آیا به دنبال لوازمی با ایده‌های نوآورانه هستید که مسافرت با نوزاد را برای شما راحت‌تر کنند؟ در این مقاله لوازم زیادی مثل کالسکه‌های سبک‌وزن و تجهیزات تعویض نوزادی را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانند مانند یک دستیار در تمام مراحل سفر به شما کمک کنند.

صندلی تقویتی مایفولد (Mifold)

car-seat

آیا قرار است در طول سفر خود ماشین اجاره کنید؟ در این صورت صندلی ماشین شما باید همه‌جا همراهتان باشد! مایفولد؛ یک بالشتک ویژه با نشیمن‌گاه آلومینیومی است، این وسیله‌ به‌اندازه‌ای تا می‌شود که به‌راحتی در داشبورد ماشین شما جا می‌گیرد. مایفولد به‌جای اینکه کودک شمارا تا ارتفاع مناسب برای بستن کمربند ایمنی بالا ببرد، درواقع کمربند ایمنی را تا ارتفاع مناسب برای کودک پایین می‌آورد.‌

زمین بازی سفری کیدکو (KidCo)

kidco-pod

این حیاط بازی کوچک چیز پیچیده و عجیب‌وغریبی نیست و بااینکه باز کردن آن برای استفاده در یک حرکت ممکن نیست و شاید برای خیلی از ما کار ساده‌ای نباشد، اما حمل آن بسیار راحت است. همچنین این وسیله کمتر از ۵ کیلوگرم وزن دارد و برای مسافرت‌های شبانه وسیله‌ی بسیار مناسبی است. زمین‌بازی کیدکو را می‌توان باقیمت ۱۴۹ دلار (۵۲۰ هزار تومان) تهیه کرد.

کیت تعویض تابستانی نوزاد ChangeAway

changing-kit

وقتی  این کیت تعویض را بازکنید به یک تشک ضد آب بسیار بلند تبدیل می‌شود، درون آن جیب‌های توری وجود دارد که می‌توان پوشک‌ها و دستمال مرطوب را درون آن‌ها قرارداد. همچنین یک جیب از جنس پلاستیک شفاف به این تشکچه متصل است که می‌توان لوازمی مثل پستانک یا کرم‌های نوزاد را درون آن قرار دهید. گیره‌ی خاصی هم‌روی کیت تعویض (ChangeAway) وجود دارد تا بتوانید به‌راحتی آن را به کالسکه متصل کنید. این وسیله ۱۰ دلار ( ۳۵۰۰۰ تومان) قیمت دارد.

صندلی اتوموبیل نوزاد دونا (Doona)

doona-strollet-seat

این صندلی اتومبیل نوزاد به یک کالسکه‌ی کامل تبدیل می‌شود. چرخ‌های کالسکه‌ی این صندلی از درون آن بیرون می‌آیند و دسته‌ی آن تا ارتفاع مناسبی برای هل دادن کالسکه باز می‌شود. البته ازآنجایی‌که این صندلی برای نوزادان طراحی‌شده و فقط به‌عنوان یک صندلی اتومبیل رو به عقب کاربرد دارد، حداکثر وزن قابل‌تحمل آن حدود ۱۵ کیلوگرم است. قیمت صندلی دونا ۴۹۹ دلار (۱.۷۵۰.۰۰۰) تومان است.

صندلی کودک قابل حمل لابستر (Lobster)، فیل اند تد (Phil and teds)

phil-and-teds

با یک اشاره می‌توانید صندلی لابستر را به مکانی برای نشستن کودک خود تبدیل کنید. اگر کودک شما تا ۱۷ کیلوگرم وزن داشته باشد این صندلی وسیله‌ی جای راحت را نشستن کودک شما فراهم می‌کند. لابستر به‌اندازه‌ی کافی محکم و بادوام است و حتماً در تمام طول دوران نوزادی کودک شما سالم خواهد ماند. این وسیله وقتی‌که بسته باشد کاملاً تخت است، که این امر حمل آن در طول سفر را بسیار آسان می‌کند. قیمت صندلی لابستر ۹۰ دلار (۳۱۵.۰۰۰ تومان) است.

ظرف نگهداری اسنک زولی (Zoli)

snack-dispenser

با این ظرف اسنک ۱۲۰ میلی‌لیتری دیگر نگران میان وعده‌های کودک خود نباشید. هرکدام از ظرف‌های این وسیله به‌صورت جداگانه بسته می‌شوند تا تازگی غذاهای مختلفی که درون آن‌ها قرار می‌دهید را حفظ کنند. این ظرف کاربردی ۱۸ دلار (۶۵.۰۰۰ تومان) قیمت دارد.

حمام انعطاف‌پذیر استاک (Stokke)

baby-tub

هر جا که بروید بچه‌ها حسابی کثیف کاری می‌کنند و همه‌چیز را به هم می‌ریزند. یک وان قابل‌حمل می‌تواند برای مواجهه با عواقب این کثیف کاری‌ها کمک زیادی به شما بکند. حمام قابل‌حمل استاک بسیار سبک است و کاملاً تا می‌شود. قیمت این وسیله ۴۰ دلار (۱۴۰.۰۰۰ تومان) است.

به نظر شما چنین وسایلی می‌تواند سفر با کودک را برای والدین راحت‌تر کنند؟ اگر وسیله‌ی بهتری برای آسان‌تر کردن سفر والدین می‌شناسید آن‌ها را برای ما معرفی کنید.

 

مطالب مرتبط:

منبع thebump

دیدگاه