آغاز فروش بلیت‌ قطارهای جدید نوروزی از امروز

تیم  کجارو
تیم کجارو چهار شنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰
آغاز فروش بلیت‌ قطارهای جدید نوروزی از امروز

شرکت رجا، با ایجاد ظرفیت‌های جدید برای سفرهای نوروزی، بلیت‌های سفر را از صبح امروز در مسیرهای مشهد مقدس و یزد عرضه می‌کند.

شرکت رجا با اعلام ایجاد ظرفیت‌های جدید برای سفرهای نوروزی از ویژه بودن ظرفیت‌های جدید قطارهای تندروی پردیس و واگن صبا خبر داد و گفت که عرضه بلیت آنها از سامانه‌های فروش رجا از ساعت ۱۱ صبح امروز ۱۸ اسفند ماه آغاز شده است.

 علاوه بر قطارهای یادشده، ظرفیت ناشی از بلیت‌های استردادی برای ایام نوروز ۱۳۹۵ نیز برای همه مسیرها در زمان ذکر شده، از طریق سیستم فروش آنلاین در دسترس متقاضیان قرار می‌گیرد.

بر اساس این اعلام متقاضیان خرید بلیت قطار علاوه بر امکان تماس با سامانه‌ی ۱۵۳۹ می‌توانند به سایت فروش بلیت اینترنتی این شرکت با نشانی www.raja.ir یا مراکز و نمایندگی‌های فروش بلیت قطار در سراسر کشور مراجعه کرده و از آخرین وضعیت موجودی بلیت‌ها مطلع شوند.

 روابط عمومی رجا اعلام کرد که متقاضیان با برنامه‌ریزی مطلوب علاوه بر ظرفیت‌های ایجاد شده جدید، می‌توانند از تخفیف‌های ارایه شده در بلیت برخی از قطارهای این شرکت در مسیرهای مختلف به ویژه در هفته دوم تعطیلات نوروزی استفاده کرده و بهره‌مند شوند.

 پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی از سوی شرکت راه آهن از ششم بهمن آغاز شد و بناست تا تمام شدن ظرفیت‌های موجود ادامه پیدا کند.

مطالب مرتبط:

منبع CHN

دیدگاه