وی‍ژه برنامه های نوروز ۹۵ برج میلاد با عنوان نوروزگان

تیم  کجارو
تیم کجارو چهار شنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۵
وی‍ژه برنامه های نوروز ۹۵ برج میلاد با عنوان نوروزگان

به گفته مدیر عامل برج میلاد تهران ویژه برنامه نوروز ۹۵ با عنوان نوروزگان، دوم تا ۱۲ فروردین ماه از ساعت ۹ تا ۲۲ در این مجموعه فرهنگی، گردشگری برگزار می‌شود.

«علیرضا شریفی» با اشاره به تغییرات ایجاد شده در برنامه‌های نوروز ۹۵ افزود:

با توجه به هم‌زمانی نوروز ۹۵ و ولادت حضرت فاطمه (س)، ویژه برنامه‌هایی به مناسبت روز مادر و بزرگداشت مقام زن در نظر گرفته شده است.

وی از برپایی ۲۰ غرفه با موضوعات کودک، نوجوان و خانواده در زمینه‌های مختلف آموزشی، فکری، بازی و فروشگاهی خبر داد و گفت که دراین برنامه‌ها حدود ۴۰ هنرمند برتر داخلی و همچنین هنرمندانی از کشورهای عضو اکو در قالب کارگاه‌های هنری به ارائه آثار خود می پردازند. همچنین موسیقی اقوام ایرانی در ایام نوروز در محوطه میدانی برج میلاد برگزار می‌شود، ضمن اینکه در راستای حمایت از کودکان کار، اجرای ویژه برنامه محفل‌های کوچه نوازان نیز در نظر گرفته شده است.

به گفته وی در قالب ویژه برنامه محفل‌های کوچه نوازان آن دسته از کودکان کار که به موسیقی می‌پردازند شناسایی، ارزیابی و ساماندهی شده و قرار است پیش از اجرای کنسرت‌های موسیقی در برج میلاد به اجرای برنامه بپردازند.

شریفی با اشاره به گسترش فضای مجازی از راه‌اندازی کمپین «در دسترس خانواده» خبر داد و گفت:

افراد با عضویت در این کمپین متعهد می‌شوند که جمعه‌های اول هر ماه اینترنت تلفن همراه خود را خاموش کرده و لوگوی کمپین را به‌عنوان تصویر پروفایل خود انتخاب کنند.

وی در ادامه درخصوص اجرا نشدن موسیقی پاپ در جشنواره موسیقی فجر در مجموعه برج میلاد تهران، بلندترین برج ایران، بیان کرد که مخالف موسیقی یا نوع خاصی از موسیقی نیستیم و در این زمینه مدیران مجموعه برج میلاد هیچ‌گونه دخالتی در تصمیم‌گیری برای اجرا و نوع اجراها ندارد.

شریفی پیرامون حسابرسی برج میلاد تهران نیز گفت:

تمام موضوعات و روند فعالیت های فرهنگی و اجرایی برج میلاد از شفافیت کامل برخوردار است و تمامی صورت جلسه‌ها به حسابرس تحویل داده شده است. بسیاری از موارد اختلاف مربوط به نقص مدارک بود که برطرف شده و در حال حاضر حسابرس در مجموعه برج میلاد مستقر است.

مدیرعامل برج میلاد تهران با یادآوری اینکه امسال هیئت‌های رسمی که از مجموعه برج میلاد تهران بازدید کرده‌اند، نسبت به سال گذشته ۷۱ درصد رشد داشته است، گفت:

تلاش شده برنامه‌های در نظر گرفته شده برای ایام نوروز از کیفیت قابل‌قبولی برخوردار باشد.

برج میلاد تهران با حدود ۴۳۰ متر ارتفاع، ششمین برج بلند جهان محسوب می‌شود.

مطالب مرتبط:

منبع ایرنا

دیدگاه