اقامت در هتل بدون نیاز به حمام به زودی میسر می شود

هانیه احمدی
هانیه احمدی سه شنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۰۰
  اقامت در هتل  بدون  نیاز به حمام به زودی میسر می شود

تاکنون اتفاق افتاده است که پس از یک مسافرت طولانی به هتل برسید و متوجه شوید که هیچ حمامی وجود ندارد تا ماهیچه‌های خسته‌ی خود را آرام کنید! با کجارو همراه باشید تا در این مقاله حلال جالب این قضیه را که به زودی در دسترس همگان قرا ر خواهد گرفت را به شما معرفی کنیم.

 اکنون دیگر جای نگرانی وجود ندارد به زودی شما قادر خواهید بود حمام خود را به همراه داشته باشید. در واقع درآینده‌‌ی نزدیک ‌این امکان برای مسافران فراهم می‌شود تا حمام فرنگی (وان) پیش ساخته‌ی خود را به همراه داشته باشند.طراح این محصول Carina Deuschl یک طراح آلمانی است. این حمام مسافرتی که سال گذشته برنده‌ی جایزه‌‌ی معتبر نقطه قرمز یا Red Dot برای بهترین طراحی هم شده است، Xtend نام دارد یک وان از پیش ساخته شده‌ی کامل که طراحی آن با پلاستیک بسیار باریک سبب می‌شود تا ارتفاع حدود یک سوم اینچ تا ‌شود که به اندازه‌ی کافی آن را برای قرار گرفتن در ته چمدان شما فشرده می‌کند. البته در صورتی که چمدان شما  سایز بسیار بزرگ باشد.

وزن این حمام ۶ کیلوگرم است، یک محصول سبک که دارای یک قاب از فیبرکربن و یک لوله ورودی است برای نگه داشتن آب. یک لوله‌ هم این لوله‌ی ورودی آب   را ( که دارای یک سردوش قابل اتصال است) به جریان آب در اتاق هتل متصل می‌کند.

وان حمام

حلقه های پلاستیکی  که دورتا دورآن  وجود دارد داخل وان را به چهارچوب  متصل می کنند.

درون وان

این محصول۴ پایه دارد که در گوشه‌های آن بسته می‌شوند تا یک قاب ایجاد شود برای نگه داشتن آب و این ۴ پایه و سردوش قابل اتصال برای راحتی حمل  در زیرقاب آن قرار می‌گیرند.

پایه های حمام

شما می‌توانید تمامی این جزییات گفته شده را در این ویدئو تماشا کنید تا بهتر متوجه نحوه‌ی کار و طراحی این محصول شوید. 

اما گذشته از طراحی هوشمندانه‌ی این محصول هیچگونه اطلاعاتی برای نحوه‌ی خشک کردن وان وجود ندارد و هیچ روشی هم به جز وجود یک راه فاضلاب در کف اتاق هتل برای خالی کردن آن عنوان نشده است.

ایکس تند

 و متاسفانه هنوز این طراح آلمانی برنامه‌ای برای تولید انبوه این وان حمام  ندارد و در حال حاضر مسافران خسته باید به همان روش قدیمی حمام کنند.

منبع:dailymail

مطالب مرتبط:

دیدگاه