ویلای مجلل لئوناردو دی‌کاپریو

راضیه شاهوردی | دوشنبه, ۱۲ بهمن ۹۴ ساعت ۱۳:۳۰

آیا می‌خواهید نگاهی به ویلای مجللی که بازیگر فیلم از گور برگشته یعنی لئوناردو دی‌کاپریو شب سال نو را در آنجا گذرانده و دارای یک استودیوی ضبط، سالن نمایش ۲۰ نفره و حوضچه‌ی آب گرم هشت نفره است، بیندازید؟ یا ببینید بازیگران طراز اولی مثل مریل استریپ و گوئینت پالترو تعطیلاتشان را کجا و چگونه می‌گذرانند؟ با کجارو همراه باشید.

 بازیگر فیلم از گور برگشته جشن سال نوی گذشته‌ی خود را در ویلای شش‌خوابه‌ی راک‌استار در سنت بارتز گذراند. این اقامتگاه تسهیلاتی مثل داشتن پیشخدمت شخصی، تالار همراه سیگاربار، استخر و هارلی دیویدسون را در اختیار همه‌ی کسانی می‌گذارد که در این اقامتگاه لوکس سکونت کنند. ریحانا، لانا دل‌ری و مارک جیکوبز از میهمانانی هستند که در میهمانی دی‌کاپریو حضور داشته‌اند.

اگر به زندگی لذت‌طلبانه‌ی لئوناردو دی‌کاپریو یا شب‌نشینی‌های سطح بالای مریل استریپ و استراحت‌های آرامش‌بخش گوئینت پالترو علاقه دارید، میل آنلاین، گزارشی اختصاصی از تعدادی از اقامتگاه‌های محبوب آن‌ها برای تعطیلات تدارک دیده است.

یکی از این‌ اقامتگاه‌ها ویلای لوکس سنت بارت است که دی‌کاپریو، کاندیدای اسکار امسال، سال نو را در آنجا گذراند. این ویلا در ملکی ۱۷ هکتاری و تماشایی در مونتگوبی قرار دارد که یکی از مکان‌های محبوب مریل استریپ نیز هست و دیگر سکونتگاهی که به آن می‌پردازیم، ویلای ایندیگو در باهاماست که گوئینت پالترو در آن استراحت می‌کند.

با ما همراه باشید تا نگاهی پنهانی به این پاتوق‌های تعطیلات حسادت‌برانگیز بیندازیم.

 ویلای راک‌ استار، سنت بارت -لئوناردو دی‌کاپریو

 بازیگر فیلم از گور برگشته، ویلای راک استار معروف در هتل ادن راک را برای چند روز اجاره کرد و در آن میهمانی سال نوی مجللی به راه انداخت.

امنیت یکی از اولویت‌های مهم برای کسانی است که مورد توجه عموم هستند و خوشبختانه این ویلا مفتخر به ارائه‌ی حریمی فوق‌العاده شخصی است، در حالی که می‌توان از موقعیت ساحلی حسرت‌برانگیز آن نیز لذت برد.

طبق شایعات، لانا دل‌ری، ریحانا و مارک جیکوبز از میهمانان جشن دی‌کاپریو بوده‌اند.

 نشیمن اوپن بزرگ این ویلا برای پذیرایی از تعداد زیادی میهمان (مانند مراسمی که دی‌کاپریو برگزار کرد) مناسب است.

ویلا راک استار

آماده باشید تا در ویلای راک استار حسابی غرق نعمت شوید، چرا که این ویلا دارای پیشخدمت شخصی، تالار همراه با سیگاربار، استخر و یک حوضچه ی آب گرم هشت نفره است.

بازیگر فیلم از گور برگشته، ویلای راک استار در هتل ادن راک را برای چند روز اجاره کرد تا در آن میهمانی مجللی راه بیندازد که ریحانا، لانا دل‌ری و مارک جیکوبز ظاهراً در آن شرکت داشته‌اند.

اگر اهل پول خرج کردن هستید، آماده باشید تا در این اقامتگاه ساحلی حسابی غرق نعمت شوید، چرا که این ویلا، پیشخدمت شخصی، تالار همراه با سیگاربار، استخر شنا و حوضچه‌ی آب گرم هشت نفره‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد.

همچنین در این ویلا یک سالن نمایش ۲۰ نفره وجود دارد که مکانی فوق‌العاده برای اجرای احتمالی موسیقی توسط یکی از دوستان مشهور این بازیگر بوده است.

این خانه‌ی مجلل شش خوابه که برای اقامت ده نفر مناسب است، توسط یک استودیوی ضبط که تجهیزاتی را که برای ضبط آهنگ تصور کن (Imagine) جان لنون استفاده شده در خود دارد، تکمیل می‌شود. این اقامتگاه کارائیبی حتی یک هارلی دیویدسون شخصی در ورودی خود دارد تا میهمانان را در بدو ورودشان شگفت‌زده کند.

این خانه‌ی مجلل شش خوابه که برای اقامت ده نفر مناسب است، توسط یک استودیوی ضبط که تجهیزاتی را که برای ضبط آهنگ تصور کن (Imagine) جان لنون استفاده شده در خود دارد، تکمیل می‌شود.

دی‌کاپریو امکان استفاده از تسهیلات هتل ادن راک را دارد، در حالی که می‌تواند همچنان از سطح بالایی از حریم شخصی برخوردار باشد.

دی‌کاپریو امکان استفاده از تسهیلات هتل ادن راک را دارد، در حالی که می‌تواند همچنان از سطح بالایی از حریم شخصی برخوردار باشد.

این اقامتگاه با اینکه بسیار خصوصی است، اما در بهترین مکان واقع شده است.

در واقع ویلای راک استار ۱۴۰۰ متر مربعی به طور مستقیم به ساحل سنت جین راه دارد و این ستاره‌ی سینما می‌توانسته در آنجا در میان شن‌های سفید و آب‌های فیروزه‌ای قدم بزند.

همراشتاین هایلند هاوس، جامائیکا-مریل استریپ

 همراشتاین هایلند هاوس که در ملک ۱۷ هکتاری زیبای مونتگوبی قرار دارد، یکی از مکان‌های مورد علاقه‌ی مریل استریپ است.

جاذبه برای ستارگان: این ملک زیبا که تنها پنج دقیقه تا ساحل فاصله دارد، مکانی مناسب برای یک ستاره‌ی درجه یک است.

همراشتاین هایلند هاوس

 این ستاره‌ی سینما که ۱۹  بار نامزد اسکار شده است، تنها کسی نیست که عاشق این اقامتگاه است.

همراشتاین هایلند هاوس که در ملک ۱۷ هکتاری زیبای مونتگوبی قرار دارد، یکی از مکان‌های محبوب مریل استریپ برای وقت‌هایی است که می‌خواهد از دست پاپاراتزی‌ها فرار کند. این ملک که تنها پنج دقیقه با ساحل فاصله دارد، انتخابی عالی برای یک ستاره‌ی طراز اول است. این ستاره که ۱۹ بار نامزد اسکار بوده است، تنها کسی نیست که عاشق این اقامتگاه است. برای مثال اسکار همراشتاین، آهنگ فیلم آوای موسیقی را در بالکن این ویلا و در مقابل چشم‌انداز زیبای دامنه‌ی کوه نوشت.

  اسکار همراشتاین، آهنگ آوای موسیقی را در بالکن این ویلا و در مقابل چشم‌انداز زیبای دامنه‌ی کوه نوشت.

کسانی که شانس گذراندن تعطیلات در این ویلا را دارند، می‌توانند از خدمات کامل یک هتل پنج ستاره بهره‌مند شوند: آشپز شخصی، پیشخدمت، خدمتکار، باغبان، رخت‌شور و یک باغ ارگانیک که از محصولات خانگی آن در غذاها استفاده می‌شود.

استریپ می‌توانست ترتیب جلسات یوگا را در پاویون شخصی خود بدهد، امکانی که به همه‌ی کسانی که برای تمدد اعصاب به اینجا آمده‌اند، داده می‌شود.

این ملک را می‌توان با هزینه‌ی ۶۰۰  پوند (حدود ۳۰ میلیون تومان) از طریق سایت هوم‌اوی اجاره کرد.

ویلا ایندیگو، باهاما-گوئینت پالترو

 آیا می‌خواهید با بخشی از سبک زندگی لوکس گوئینت پالترو آشنا شوید؟ نگاهی به ویلا ایندیگوی زیبا در باهاما بیندازید، جایی که وی و همسر سابقش کریس مارتین آن را عنوان یک اقامتگاه خانوادگی برای گذراندن تعطیلات اجاره کرده بودند.

این ملک چهارخوابه که دارای پنج سرویس بهداشتی و برای اقامت ۱۰ نفر مناسب است، به افراد مشهور امکان داشتن حریم شخصی را در حالی در که بالکن‌ و ایوان‌های آن نشسته و از آب‌های فیروزه‌ای اقیانوس اطلس لذت می‌برند، ارائه می‌دهد

 اگر ساحل شنی خصوصی سه مایلی برای شما جالب نیست، می‌توانید ساحل طرف دیگر ویلا را امتحان کنید.

آیا می‌خواهید با بخشی از سبک زندگی لوکس گوئینت پالترو آشنا شوید؟ نگاهی به ویلا ایندیگوی زیبا در باهاما بیندازید، جایی که وی و همسر سابقش کریس مارتین آن را عنوان یک اقامتگاه تعطیلات خانوادگی اجاره کرده بودند.

این ویلای چهارخوابه که دارای پنج سرویس بهداشتی است و برای اقامت ۱۰  نفر مناسب است، به خانواده‌های مشهور، مثل خانواده‌ی پالترو، در حالی که در بالکن‌ها و ایوان‌های این ویلا نشسته‌اند و آب‌های فیروزه‌ای اقیانوس اطلس را تماشا می‌کنند، حریم شخصی کاملی ارائه می‌دهد.

اگر ساحل شنی خصوصی سه مایلی برای شما جالب نیست، می‌توانید ساحل طرف دیگر ویلا را امتحان کنید.

ایندیگو یک لنگرگاه اختصاصی دارد که در آن قایق‌های موتوری و کایاک‌های دارای کف شیشه‌ای پهلو گرفته‌اند و استفاده از آن‌ها برای میهمانان مقیم رایگان است.

این ملک را می‌توان به قیمت ۷۱۴۳ پوند (حدود ۳۷ میلیون تومان) از طریق سایت هوم‌اوی اجاره کرد، قیمت دقیق پس از تقاضا به اطلاع می‌رسد.

سرگرمی‌های فوق‌العاده: ایندیگو یک لنگرگاه اختصاصی دارد که در آن قایق‌های موتوری و کایاک‌های دارای کف شیشه‌ای پهلو گرفته‌اند و استفاده از آن‌ها برای میهمانان مقیم رایگان است.

منبع: دیلی میل

مطالب مرتبط:

دیدگاه