خطوط هوایی آمریکا و Uber برای ارایه سرویس از درب منزل تا درب منزل با یکدیگر همکاری می‌کنند

سعید میرزاپور
سعید میرزاپور یکشنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰
خطوط هوایی آمریکا و Uber برای ارایه سرویس از درب منزل تا درب منزل با یکدیگر همکاری می‌کنند

Uber نام سرویسی برای کرایه خودرو و رفت و آمد‌های شهری است که اکنون شاهد همکاری آن با خطوط هوایی آمریکا در جهت آسایش بیشتر مسافران هستیم.

 خطوط هوایی آمریکا اخیرا با سرویس Uber همکاری‌ را آغاز کرده است که در جریان آن خدمت "از درب منزل تا درب منزل" را ارایه می‌دهند که این اقدام نیز با جفت‌سازی خدمات هر دو سرویس قابل انجام است.

شیوه فرآیند بدین صورت است که اگر برنامه پرواز با خطوط هوایی آمریکا را داشته باشید، می‌توانید این موضوع را به‌عنوان یادآور و درخواست ماشین در Uber ثبت کنید. در زمان پرواز خودرو مورد نظر آماده خواهد شد و فرد را به‌فرودگاه خواهد برد. در فرودگاه مقصد نیز با فرود آمدن هواپیما، Uber کاربر را به‌نزدیک‌ترین ایستگاه خود جهت سوار شدن به‌خودرو و رفتن به‌مقصد مورد نظر راهنمایی خواهد کرد. گفتنی است که این خدمت در ۱۱ شهر از آمریکا ارایه خواهد شد که در این بین می‌توان به دالاس، لس آنجلس و شیکاگو اشاره کرد.

این ویژگی‌ برای افرادی که چندان با مسیر‌های شهری آشنا نیستند بسیار کاربردی خواهد بود و می‌توانند به‌سادگی و هرچه سریع‌تر به‌مقصدشان برسند. نظر شما در خصوص این خدمت جدید خطوط هوایی آمریکا و Uber چیست؟ از طریق بخش دیدگاه‌ها با ما و کاربران کجارو در ارتباط باشید.

 منبع:autoblog

مطالب مرتبط:

دیدگاه