نشست جهانی گردشگری کشورهای اسلامی در ابوظبی برگزار می‌شود

تیم  کجارو
تیم کجارو شنبه، ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰
نشست جهانی گردشگری کشورهای اسلامی در ابوظبی برگزار می‌شود

ابوظبی که سال گذشته نیز میزبان نشست جهانی گردشگری کشورهای اسلامی (WITS) بود، امسال نیز فعالان این صنعت را برای شرکت دراین نشست دعوت کرد. با کجارو همراه باشید.

گردشگری حلال به عنوان بخشی با رشد برق آسا که ۱۳ درصد از کل بازار جهانی سفر را دراختیار گرفته، درسال‌های اخیر بشدت توجه ناظران و فعالان گردشگری جهان را جلب کرده است.

طبق بررسی‌های انجام شده از سوی موسسه مشاوره‌ای Crescent Rating و دینار استاندارد، تا سال ۲۰۲۰ گردشگری کشورهای اسلامی در سطح بین‌المللی شاهد رشدی بسیار سریع تر از برخی دیگر از گونه‌های گردشگری مانند گردشگری همایش‌ها خواهد بود و میزان پول خرج شده در این بخش در سال احتمالا به ۱۹۲ میلیارد دلار می‌رسد . این درحالی است که این رقم جدا از آمار مربوط به هزینه و ارقام مربوط به حج و عمره است که توسط مسافران این گردشگری اسلامی خرج می‌شود.

تمرکز کنفرانس امسال بر روند گردشگری و فرصت‌های متنوع سفر، بودجه و پروژه‌های گردشگری و کسب و کار گردشگری فرهنگی در میان کشورهای عضو کنفرانس اسلامی OIC است.

این نشست ۲۸ و ۲۹ اکتبر ۲۰۱۶ با حضور متخصصان وبا هدف ارایه مدل‌های مختلف تجاری درتوسعه گردشگری حلال برگزار می‌شود که به عنوان بازار و فرصت تجاری جدیدی برای کسب درآمد و محرک موتور گردشگری دربازارهای بزرگ سفر و گردشگری درکشورهایی است که اکثریت جمعیت آن را مسلمانان تشکیل می‌دهند.

منبع: CHN

مطالب مرتبط:

دیدگاه