نظرسنجی: سفر به کدام مقصد گردشگری آسیایی را ترجیح می‌ دهید؟

حمیده کریمی
حمیده کریمی پنجشنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۵
نظرسنجی: سفر به کدام مقصد گردشگری آسیایی را ترجیح می‌ دهید؟

نظرسنجی این هفته‌ی کجارو درباره‌ی مقصدهای گردشگری محبوب در آسیا است. با ما همراه باشید.

در نظرسنجی هفته‌ی پیش از شما پرسیدیم که کدام فصل سال را برای سفر ترجیح می‌دهید؟ نتایج این نظرسنجی را در نمودار زیر مشاهده می‌کنید:

نظرسنجی

نتایج این نظرسنجی به شرح زیر است:

  • بهار: ۴۳/۶۳ درصد
  • تابستان: ۲۷/۵ درصد
  • پاییز: ۲۱/۰۴ درصد
  • زمستان: ۷/۸۳ درصد

نظرسنجی این هفته در مورد محبوب‌ترین مقاصد گردشگری آسیایی است.

قاره‌ی آسیا به دلیل تنوع زیادی که در آب‌و‌هوا، فرهنگ و آداب و رسوم دارد، مقاصد گردشگری متنوعی دارد. از کلان‌شهرهای بزرگ و شلوغ گرفته تا کوهستان‌های زیبا و سواحل گرم و آفتابی.

از میان مقاصد گردشگری آسیایی این فهرست که به انتخاب سایت  U.S. News برگزیده شده‌اند، کدام را برای سفر ترجیح می‌دهید؟

بالی

بالی

جزیره‌ای در کشور اندونزی است که آب‌وهوایی استوایی دارد. سواحل زیبا، مزارع پلکانی، فرهنگ متفاوت و عوامل دیگر دست به دست هم داده‌اند تا این جزیره یه یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در دنیا تبدیل شود.

بیشتر بخوانید:

توکیو

توکیو

توکیو، پایتخت کشور ژاپن، یکی از بزرگ‌ترین شهرهای دنیا است. معماری مدرن و جذاب، بناهای تاریخی متعدد، فرهنگ غنی و جاذبه‌های گردشگری متنوع، این شهر را به یک مقصد گردشگری محبوب تبدیل کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

هنگ کنگ

آسیا

جزیره‌ای در جنوب چین است. بازارهای سنتی خیابانی و معابد زیبا، خیابان‌های شلوغ، آسمان‌خراش‌ها، تفریحات و سرگرمی‌های متعدد در هنگ کنگ پذیرای گردشگران سراسر دنیا هستند.

بیشتر بخوانید:

سئول

سئول

سئول، شهری قدیمی و زیبا است که فرهنگی غنی و متفاوت دارد. این شهر، پایتخت و کلان‌شهر کره جنوبی و با جمعیتی بیش از ۱۰ میلیون نفر، یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای جهان است.

بیشتر بخوانید:

سنگاپور

آسیا

مراکز خرید، باغ‌ وحش‌ها و پارک‌ها، جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی متعدد، جاذبه‌های طبیعی و... از دلایل محبوبیت سنگاپور در بین مقاصد گردشگری آسیایی هستند.

بیشتر بخوانید:

پوکت

پوکت

سواحل زیبای پوکت، ورزش‌های آبی، مراکز خرید و سرگرمی‌های متنوع سبب شده‌اند که این منطقه یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری آسیایی باشد.

بیشتر بخوانید:

بانکوک

آسیا

بانکوک، پایتخت کشور تایلند، مقصد جذابی است چرا که جذابیت‌های زندگی مدرن را با جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی متعدد در هم آمیخته است.  

بیشتر بخوانید:

مانیل

مانیل

مانیل پایتخت فیلیپین، شهری مملو از گروه‌های متنوع قومی و نژادی است که تاثیرش را در فرهنگ، مد، آشپزی و مذهب این شهر نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

کاتماندو

آسیا

کاتماند، پایتخت کشور نپال و بزرگ‌ترین شهر این کشور است. بیشتر جاذبه‌های اصلی این شهر را معابد و مکان‌های مذهبی تشکیل داده اما به دلیل قرار گرفتن در کنار رشته‌ کوه‌های هیمالیا از طبیعتی زیبا برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

کیوتو

کیوتو

کیوتو یکی از زیباترین شهرهای ژاپن است؛ شهری احاطه شده در میان کوه‌ها که دارای تعداد زیادی معبد برای بازدید، مراکز خرید متعدد و غذاهای لذیذ است.

بیشتر بخوانید:

این هفته هم مثل همیشه منتظر مشارکت شما هستیم.

تا ۴ گزینه می‌توانید انتخاب کنید.

برای شرکت در نظرسنجی تا ساعت ۶ عصر روز چهارشنبه فرصت دارید.

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه