۳۵ فعالیت جذاب در بارسلونا با کمتر از ۴۰ هزار تومان (بخش دوم)

رضا صادقی مقدم
رضا صادقی مقدم دوشنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰
۳۵ فعالیت جذاب در بارسلونا با کمتر از ۴۰ هزار تومان (بخش دوم)

اکر شما هم عاشق شهر بارسلون هستید، شاید بخواهید بدانید که آیا می‌توان در این شهر از تمامی جذابیت‌ها با قیمتی پایین لذت برد؟ در این مقاله با ادامه‌ی انتخاب‌های ارزان گردشگری در ??????? اسپانیا در خدمت شما هستیم.

۱۴. تله‌کابین برفراز بندرگاه را سوار شوید

برای یک سلفی عالی که شما را معلق بر روی شهر نشان می‌دهد، به درون این تله‌کابین کابلی بپرید که از Port Vell در ساحل بارسلونا حرکت کرده و به Montjuic که کوه کوچک اختصاصی شهر است، منتهی می‌شود. مناظر برای خاستگاری کردن از یک دوست یا حتی خاستگاری کردن از خودتان بی‌نظیرند!

۱۵. در Parc de Montjuic به پیک‌نیک بروید

باغ‌هایی که در کوه Montjuic بر فراز بارسلونا قرار دارند واقعا عالیند. یکی از سرگرمی‌های معشوقتان و یک مرغ رست شده از دکه‌های غذافروشی خیابان را به اینجا بیاورید و بر روی زیرانداز پیک‌نیک از زندگی مسحور کننده لذت ببرید. البته اینجا هم مثل مکان قبلی می‌توان به تنهایی نیز از زندگی لذت برد.

۱۶. به Fundació Joan Miró بروید

گردشگری در بارسلونا

بر روی قله‌ی Montjuic یک ساختمان مدرن و خارق‌العاده‌ی سفید‌رنگ را خواهید یافت که توسط Lluis Sert طراحی شده است. یکی از دوستان نزدیک هنرمند معروف، Miro. این دو نفر این ساختمان را نه تنها برای کارهای خود میرو، بلکه برای رفت و آمد هنرمندان همدوره خلق کرده‌اند. خصوصا بالکن خارجی که به عنوان فضایی برای مجسمه ها در نظر گرفته شده است، چشمگیر و زیباست. ورودی برای دانش‌آموزان و دانشجویان کارت شناسایی دار رایگان است.

۱۷. در Museu Nacional d’Art de Catalunya از تعجب شاخ درآورید

این موزه‌ی زیبا که درون Palau Nacional با شکوه قرار گرفته است، منزلگاهیست برای هنر. از هنر قرون وسطی گرفته تا هنر مدرن. در اینجا نگاهی به هنر کاتالونیا بیاندازید تا بیشتر با روح شهر آشنا گردید. ورودی همه‌ی شنبه‌ها از ۳ عصر به بعد و اولین یکشنبه‌ی هرماه رایگان است. اگرچه گشت‌ و گذار و تماشای صحنه‌ی پله‌های بیرونی به تنهایی به لطف آب‌نمای جادویی‌اش خود یک تجربه‌ی عالی محسوب می‌شود.

۱۸. در فواره‌ی جادویی، روح رومانتیک خود را فعال کنید

در این نمایش آبی رنگارنگ مثل کودکان از خود بیخود شوید. نمایش آب با موسیقی هماهنگ شده است. موسیقی نیز به طور منظم و به نسبت فصل عوض می‌شود. با توجه به اینکه آب‌نما در جلوی Palau Nacional قرار گرفته‌، تماشایش واقعا نفس‌گیر است.

۱۹. در خیابان‌ها بر روی دوچرخ بچرخید

پس از یک روز تنبلی و ریلکس کردن در کنار آب، یک دوچرخه را با ۵ یورو در ساعت کرایه کرده و راهتان را در باد بر مسیر کنار اقیانوس بیابید. شرکت Biking in Barcelona در کنار ساحل یک شعبه دارد اما شرکت‌های مختلفی را در سرتاسر شهر می‌توانید بیابید.

۲۰. در IceBarcelona مثل پنگوئن‌ها میهمانی بگیرید

گردشگری در بارسلونا

چرا‌که هیچ چیز مثل قطعات یخ کنار ساحل حال نمی‌دهد! دوستتان را (برای استفاده از گرمایش) برداشته و به تریای یخی طارحی شده توسط هنرمندان درست در کنار دریای مدیترانه بروید. تلاش کنید ۴۵ دقیقه که میانگین ماندن در این فضاست دوام بیاورید. قوی باشید!

۲۱. از قدیمی‌ترین قهوه‌خانه‌ی بارسلونا بازدید کنید

زندگی شبانه در بارسلونا نیازمند مهارت‌های جدیست. پیشنهاد حرفه‌ای‌ها: یک چرت ۳ ساعته در بعد از ظهر بزنید، شام را ساعت ۱۰:۳۰ شب بخورید و برای دیدن طلوع آفتاب آماده شوید! شب را با Bar Marsella شورع کمید که به عنوان قدیمی‌ترین از نوع خود در شهر مشهور است.

۲۲. در یکی از بازی‌های تیم فیوتبال بارسلونا حاضر شوید

گردشگری در بارسلونا

شما می‌توانید یک بلیط بازی را با کمتر از ۹ یورو خریداری کنید. البته قطعا بهترین صندلی ممکن نصیبتان نمی‌شود اما این تجربه بیشتر لذت بردن از اتمسفر هیجان‌انگیز استادیوم است تا دیدن تمامی جزئیات بازی.

۲۳. در Passeig de Gràcia قدم بزنید

پر شده از مجسمه‌هایی از دوران جنبش مدرنیسم، فروشگاه‌های جالب، و صحنه‌های جذابی از جمله نیمکت‌ها و چراغ‌ برق‌های خاص ، این مکان برای قدم‌زدن‌های عصر شنبه ایده‌آل است. اینجا به دنبال Casa Amatller نیز بگردید.

۲۴. بروید و به La Pedrera خیره شوید

اگر تا به‌حال نمی‌دانستید، گائودی سلطان جنبش مدرنیسم بارسلونا است. کازا میلا (Casa Milà) نیز بخشی از این حقیقت است. خطوط خمیده‌ای که امضای او هستند را در نمای بیرونی مواج ساختمان می‌بینید. در حالی‌که سازه‌های دودکش باعث می‌شوند خانه‌های معمولی حسابی خسته‌کننده به نظر برسند. این مکان در مسیر de Gracia واقع شده پس وقتی که در حال ویترین‌گردی در این منطقه‌ی جالب هستید، به سمت این ساختمان نیز قدمی بزنید.

۲۵. به سمت منطقه‌ی Gracia بروید

گردشگری در بارسلونا

به عنوان Williamsburg بارسلونا، این محله در پایه‌ی پارک گوئل، پربازدیدترین منطقه‌ی شهر است. خیابان‌های باریک پرند از بوتیک‌های بامزه، فضاهای کاری، کافه‌های دوست‌داشتنی، و رستوران‌های خوشمزه! راه خود را از مسیر عابرین پیاده پر از فروشگاه در Carrer de Verdi بین Carrer de Providencia و Carrer de l’Or اغاز کرده تا حس این محله را با قلبتان دریافت نمایید. قصر‌های باستانی شب‌ها زنده می‌شوند و شما بی درنگ‌ خواهید خواست که برای زندگه به آن‌ها نقل مکان کنید. تا زمانی که این رویا محقق شود، توقفی کرده و در L’entresol گلویی تازه کنید.

در بخش بعدی نیز باکجارو همراه باشید

مطالب مرتبط:

منبع thrillist

دیدگاه