لوکس ترین هتل های شمال کشور با امکان رزرو آنلاین

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۱۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰
لوکس ترین هتل های شمال کشور با امکان رزرو آنلاین

در این بخش شما می‌توانید از لوکس‌ترین هتل‌های شمال کشور، خدمات آن‌ها و امکانات رزرو آنلاین این هتل‌ها مطلع شوید. با کجارو همراه باشید.

شمال کشور ایران، به‌دلیل زیبایی‌های بسیاری که دارد، در تمامی سال، پذیرای تعداد زیادی از مسافران است. اکثر افراد، تمایل به اقامت در هتل‌ها و سوئیت‌هایی دارند که به دریا نزدیک بوده تا بتوانند مسافت کمتری را طی کرده و از این زیبایی استفاده کنند بنابراین یافتن و رزرو هتل، از جمله برنامه‌ریزی‌های پیش از سفر به این منطقه خوش آب و هوا درکشور محسوب می‌شود. حال در این مقاله به بررسی بهترین هتل‌های شمال کشور و امکانات آن‌ها می‌پردازیم.

هتل پارسیان آزادی

هتل پارسیان

هتل پارسیان آزادی، هتلی ۵ ستاره که در شمال کشور و در شهر چالوس واقع شده است. این هتل در کنار دریای خزر و حاشیه شمالی جنگل‌های سرسبز چالوس همانند نگینی زیبا می‌درخشد. این هتل با مدرن‌ترین امکانات در کیلومتر ۱۲ جاده و در مقابل مجموعه تلکابین نمک آبرود قرار گرفته است. هتل پارسیان آزادی یا هتل هایت خزر دارای ۱۷۴ اتاق دوتخته و سه تخته بسیار زیبا، سوئیت جونیور، سوئیت رویال و لابی فوق‌العاده زیبا در طبقه همکف است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به رستوران فضای باز، رستوران سنتی، استخر روباز، جکوزی، سالن بدن‌سازی، اینترنت بی‌سیم، خشکشویی، سالن همایش و... اشاره کرد.

هتل بام سبز رامسر

هتل بام سبز رامسر

هتل بام سبز رامسر، هتلی ۴ ستاره که در فاصله ۷۰۰ متری از سطح دریا و در بالای کوه و میان جنگل واقع شده به‌گونه‌ای که تنها مسیر رفتن به آنجا استفاده از تله کابین است. این هتل در سال ۱۳۸۹ در ارتفاعات شهر رامسر و در امتداد تله کابین این شهر احداث شده است. این هتل زیبا و دوست داشتنی دارای ۸ سوئیت مجلل VIP و ۳۱ کلبه جنگلی بسیار زیبا است. این مجتمع رفاهی علاوه بر تله کابین، پروژه‌های اقامتی و تفریحی دیگری را نیز دارا است که از جمله آن‌ها می‌توان به کافی‌شاپ با منظره فوق‌العاده زیبا، رستوران و نیز واحدهای تجاری و فروشگاهی معتبر اشاره کرد. علاوه بر این موارد، هتل بام سبز رامسر دارای امکاناتی نظیر فست فود در دو شعبه، شهربازی مدرن، کلوپ دریایی شامل جت اسکی، شاتل، اسکی روی آب، قایق‌سواری با قایق دلفین، پیست کارتینگ و باشگاه پینت بال نیز است.

هتل اسپیناس آستارا

هتل اسپیناس آستارا

هتل اسپیناس آستارا ، هتلی ۴ ستاره با محیطی آرام و چشم‌اندازی فوق‌العاده زیبا در طبیعت زیبای غرب گیلان و در شهر آستارا واقع شده است. این هتل دارای ۱۶۰ اتاق بوده که شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سوئیت‌های رویال و یک سوئیت پرزیدنت است. لابی این هتل با موسیقی‌های زنده و نیز رستوران‌های تایلندی، فرانسوی، مدیترانه‌ای و سنتی، لحظاتی فراموش‌نشدنی و لذت‌بخش را برای شما در این هتل فراهم می‌آورد.

علاوه بر این از دیگر امکانات هتل اسپیناس آستارا می‌توان به قایق‌سواری، استخر روباز، جکوزی، سونا، کافی شاپ، سالن همایش، جت اسکی و سالن تنیس اشاره کرد.

هتل کادوس رشت

هتل کادوس رشت

هتل ۵ ستاره کادوس رشت، به‌عنوان بهترین هتل رشت شناخته می‌شود. این هتل پس از چند سال بازسازی، نهایتا با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان به این مهم دست یافت. هتل کادوس رشت به‌دلیل موقعیت جغرافیایی مناسبی که دارد، برای مسافران، دسترسی به بازارها و مرکز شهر را آسان کرده است. این هتل دارای ۹۶ اتاق بوده که این اتاق‌ها شامل اتاق ۲ تخته، سوئیت ۲ نفره، اتاق ۳ تخته و نیز سوئیت ۴ نفره است. هتل کادوس رشت، از نظر امکانات اقامتی و تفریحی، یکی از برترین هتل‌های شمال کشور است. از امکانات این هتل می‌توان به داشتن ۴ زمین تنیس، استخر روباز، پارک کودکان، رستوران و سالن‌های متعدد مخصوص برگزری مراسم، اتاق عقد و سالن عروسی اشاره کرد.

هتل سالار دره ساری

هتل سالار ساری

هتل ۴ ستاره سالار دره ، در ۱۲ کیلومتری جنوب شهر ساری و جاده این شهر به‌سمت سمنان و نزدیک رودخانه سالار دره واقع شده است. این هتل در فضایی به وسعت ۵۶۰۰ متر مربع و همچنین ۲ هکتار فضای بسیار فوق‌العاده زیبا احداث شده است. چشم اندازهای طبیعی این هتل به‌همراه امکانات اقامتی مطلوب و سوئیت های بسیار زیبا ، اقامتی فراموش‌نشدنی را برای مسافران رقم خواهد زد. شاید به جرات بتوان گفت که هتل سالار دره ساری، اولین و بهترین هتل ۴ ستاره جنگلی است که با قرار گرفتن در فضایی بسیار زیبا ، از مسافران و گردشگران ، پذیرایی خواهد کرد. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به سالن تنیس، زمین ورزشی، رستوران فضای باز، آلاچیق های زیبا و جنگلی، زمین روباز بسکتبال و نیز مراکز خرید آن اشاره کرد.

مجموعه اقامت ۲۴، به‌عنوان اولین مرکز رسمی رزرواسیون اماکن اقامتی کشور ، آماده خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران عزیز به شهرهای شمالی کشور در خصوص رزرو آنلاین هتل و ???? ???? ??????? است و سفر خوشی را برای شما آرزومند است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه