سفر اپ: با LoungeBuddy جایگاهی در سالن استراحت فرودگاه ها داشته باشید

سعید میرزاپور
سعید میرزاپور پنجشنبه، ۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۵
سفر اپ: با LoungeBuddy جایگاهی در سالن استراحت فرودگاه ها داشته باشید

LoungeBuddy نام سرویسی است که کاربران از طریق آن می‌توانند اجازه ورود به سالن‌‌های استراحت فرودگاه‌ها را به دست آورند و در طول مدتی که در فرودگاه‌ هستند، در آنجا بمانند. همراه کجارو باشید تا با این سرویس بیشتر آشنا شویم.

اگر از جمله افرادی هستید که زیاد پرواز می‌کنید یا سفر‌هایی با مسیر طولانی دارید، حتما می‌دانید که گاهی باید در فرودگاه‌ها منتظر ماند تا به پرواز بعدی رسید. این موضوع تاحدودی عذاب‌آور است و این مدت بسیار سخت می‌گذرد. اما باید بدین نکته نیز توجه داشت که اغلب فرودگاه‌های جهان دارای سالن‌هایی برای استراحت این‌گونه مسافران هستند و این سالن‌ها بر اساس نوع بلیط مسافران، اجازه ورود می‌دهند. البته در بیشتر مواقع چنین سالن‌هایی تنها برای پرواز‌های فرست کلس و تجاری هستند. اما جالب است بدانید که با یک بلیط ساده و اقتصادی هواپیما نیز می‌توانید در این سالن‌ها استراحت کنید. البته روش خاصی را برای این کار باید انجام دهید.

LoungeBuddy

LoungeBuddy نام سرویسی است که به کاربران این امکان را می‌دهد که اجازه ورود به سالن‌های استراحت فرودگاه‌ها را به دست آورند. البته باید بدین نکته نیز توجه داشت که اپلیکیشن مذکور تنها اپلیکیشنی است که این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از طریق این اپلیکیشن می‌توانید فرودگاه مورد نظرتان را انتخاب کنید تا لیست سالن‌های استراحت آن نمایش داده شود. سپس می‌توانید به مشاهده تصاویر و نظرات کاربران در خصوص آن سالن بپردازید و در صورت تمایل نام‌تان را ثبت کنید تا بتوانید ساعاتی را در آنجا بگذرانید. این سرویس از ۹۰۰ فرودگاه در سراسر جهان پشتیبانی می‌کند و ۲۸۰۰ سالن در پایگاه داده آن وجود دارد. پس اگر شما نیز زیاد به سفر می‌روید و مایل هستید که در سالن‌های استراحت فرودگاه‌ها ساعاتی را بگذرانید، می‌توانید از این سرویس که اپلیکیشن آن برای اندروید و iOS منتشر شده است استفاده کنید.

دانلود

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه