اوت لت‌ های سنگاپور، مکان هایی برای خرید ارزان

محبوبه رستمی
محبوبه رستمی پنجشنبه، ۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰
اوت لت‌ های سنگاپور، مکان هایی برای خرید ارزان

سنگاپور یکی از بهترین نقاط دنیا برای علاقه‌مندان به خرید محسوب می‌شود. چه طرفدار برندهای لوکس و گران قیمت باشید یا کالاهای ارزان، پایتخت کشور سنگاپور شما را ناامید نخواهد کرد.

بدون شک خرید برند‌های گران‌قیمت برای همه‌ی مسافرانی که با بودجه‌ای مشخص مکانی را انتخاب می‌کنند، مقرون به صرفه نیست. اوت لت استورها گزینه‌های قابل توجهی هستند که می‌توانید در آن‌ها خریدهای خوب و مقرون به صرفه‌ای انجام دهید.

پیش‌تر شما را در مطلبی جداگانه با مفهوم اوت لت آشنا کردیم. مزیت اوت لت استورها در این است که می‌توان اغلب مجموعه‌هایی از برندهای مختلف را که در حال حاضر کمی قدیمی شده‌اند و به اصطلاح مد روز محسوب نمی‌شوند، با قیمت‌هایی وسوسه‌انگیز و استثنایی خریداری کرد.

امروزه اوت لت استورها به بخشی جدایی‌ ناپذیر از فرهنگ خرید مردم تبدیل شده‌اند. برخی از اشخاص تنها برای سرگرمی از این مراکز دیدن و خرید می‌کنند، کما اینکه بسیاری از افراد به دلیل نداشتن توان مالی زیاد، برای خرید تنها این مراکز را انتخاب می‌کنند. در هر صورت نمی‌توان از رشد روز افزون و اثر زیاد اوت لت استورها بر اقتصاد جهانی چشم پوشی کرد.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید در سنگاپور 

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و برنامه‌های مسافران سنگاپور، خرید کردن و یکی از مهم‌ترین جذابیت‌های سنگاپور، مراکز خرید بزرگ آن است که تنوع بی‌نظیری از محصولات را عرضه می‌کنند. فروشگاه‌های بزرگ، بازارهای خیابانی و شلوغ، بوتیک‌های کوچک و اوت لت ها به قدری تنوع دارند که هر مسافری را سردرگم می‌کنند.

اوت لت سنگاپور

در طول چند سال گذشته دست کم ۳۰ فروشگاه فکتوری اوت لت (اوت لت کارخانه‌ای) در این شهر راه اندازی شده است که هر کدام اجناسی از برندهایی خاص را با قیمت‌هایی عالی و مقرون به صرفه به فروش می‌رسانند، به گونه‌ای که برخی از برندها بین ۳۰ تا ۷۰ درصد تخفیف بر روی کالاهایشان اعمال می‌کنند که احتمالا هر کسی را وسوسه خواهد کرد.

اوت لت سنگاپور

از جمله این برندها می‌توان به برندهای آمریکایی کالوین کلین جینز (Calvin Klein Jeans) کول هان (Cole Haan) و جوسی کاچر (Juicy Couture) اشاره کرد. در این مطلب لیستی از بهترین اوت لت‌های سنگاپور را برایتان گردآوری کرده‌ایم.

کاتی سینلیژر اورچارد (CATHAY CINELEISURE ORCHARD)

در این مرکز می‌توان کفش و پوشاک زنانه و مردانه از برندهای مشهور و قدیمی مانند ریبوک، ساکونی اوریجینالز، کاترپیلار و مِرِل را پیدا کرد. به طور کلی تمرکز اصلی این مکان روی کالاهای ورزشی است. اجناس این مرکز دست کم یک فصل از تولیدشان گذشته است و به صورت هفتگی جایگزین می‌شوند. با این وجود می‌توان کالاهای جدیدتری را هم در میان آن‌ها یافت. میزان تخفیفی که به روی اجناس اعمال می‌شود بین ۳۰ تا ۷۰ درصد است. شما می‌توانید از صبح زود تا ۱۰ شب از این مرکز بازدید کنید.

اوت لت سنگاپور

آدرس: ایت گرانج راود (8 Grange Road)، منطقه‌ی سامرست (Somerset District)

ای ام کی هاب (LEFTFOOT)

اگر به دنبال پوشاک ساده تا مد روز، لباس‌های زیر، دامن، و مجموعه‌ای بزرگ از لباس‌های جین زنانه هستید، ای ام کی هاب یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما است. برای مردان گرچه مقدار کمتری کالا وجود دارد اما همان مقدار هم از تنوع بالایی برخوردار است که در میان آن‌ها می‌توان انواع زیرپوش، جین، شِرت و تی شرت را پیدا کرد. همچنین می‌توان تعدادی لباس کودکانه هم خریداری کرد. مانند مرکز قبلی در این مرکز هم دقیقا یک فصل از تولید کالاها گذشته است که البته به صورت هفتگی جایگزین می‌شوند. میزان تخفیفی که به روی اجناس اعمال می‌شود بین ۳۰ تا ۸۰ درصد است. همه روزه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۱۰ شب می‌توانید از مرکز خرید ای ام کی هاب دیدن کنید.

اوت لت سنگاپور

آدرس: 53 Ang Mo Kio Avenue 3

دسنترپوینت (THE CENTREPOINT)

پوشاک و کفش و همچنین کتانی و چکمه‌های زنانه و مردانه از برند دانمارکی که به خاطر راحتی ساخته‌هایش شهرت دارد از جمله اجناسی است که می‌توانید توقع پیدا کردن آن‌ها را در این مرکز داشته باشید. خوشبختانه همه‌ی این اجناس بر اساس اندازه در ویترین‌ها چیده شده‌اند تا کار شما را راحت کنند. علاوه بر این‌ها انتخاب‌های محدودی از کیف و کیف پول چرم هم وجود دارد که می‌توانید از میان‌ آن‌ها به انتخاب بپردازید. حدود ۳۰ تا ۷۰ درصد تخفیف بر روی اجناس در مرکز خرید دسنترپوینت اعمال می‌شود. همچنین کالاها به صورت هفتگی جایگزین می‌شوند، بنابراین در صورت انتخاب جنسی سعی کنید همان لحظه آن را خریداری کنید تا از دست‌تان نرود. ساعات به کار مرکز همه روزه بین ۱۰:۳۰ صبح تا ۹:۳۰ شب است.

اوت لت سنگاپور

آدرس: 176 Orchard Road

آی ام ام (IMM)

نزدیک کریسمس و سال نوی میلادی و همچنین رویداد فروش بزرگ سنگاپور (چیزی شبیه به جمعه سیاه) بهترین زمان برای خرید از مرکز اوت لت IMM است. می‌توانید انواع پوشاک، کیف، کفش و لباس زیر را با قیمت‌هایی تقریبا مقرون به صرفه از این مرکز خریداری کنید. مانند همه‌ی اوت لت‌هایی که پیش‌تر معرفی کردیم در این یکی هم به صورت هفتگی کالاها را جایگزین می‌کنند. شاید تنها ایراد وارد به آن تخفیف کم‌تر نسبت به دیگر مراکز باشد که بین ۳۰ تا ۵۰ درصد است که البته تنوع مثال زدنی اجناس تا حدودی آن را جبران می‌کند. ساعات به کار مرکز خرید IMM روزهای یکشنبه تا پنج‌شنبه از ۱۰ صبح تا ۹:۳۰ عصر و روزهای جمعه تا شنبه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است.

اوت لت سنگاپور

آدرس: 2 Jurong East Street 21

جورنگ پوینت (JURONG POINT)

کفش‌ها همیشه بخش بزرگی از عامل موثر در شیک پوشی ما را به خود اختصاص داده‌اند. بنابراین اغلب ما همیشه سعی داریم تا بهترین کفش‌ها از بهترین برندها را تهیه کنیم. البته نمی‌توان از قیمت بسیار بالای آن‌ها به راحتی چشم پوشی کرد. مرکز خرید جورنگ پوینت به طرز ویژه‌ای تمرکزش را روی کفش‌هایی از محبوب‌ترین برندهای روز دنیا مانند بیرکن‌استوک، تیمبرلند، نچورالیزر، چیلو (Ccilu) و پاپیلیو کرده تا رضایت مشتریانش را به ارمغان بیاورد. علاوه بر همه‌ی این‌ها، کفش‌های بچه‌گانه از برندهایی مانند پورو رالف لاورن و گس (Guess) در این مکان به فروش می‌رسد. میزان تخفیف وارد شده روی اجناس رضایت بخش است و به ۳۰ تا ۷۰ درصد می‌رسد. نکته‌ی ناامید کننده در مورد اجناس این است که حدود ۴ تا ۸ فصل از تولید آن‌ها می‌گذرد، بنابراین شاید برای بسیاری توی ذوق بزند. این اجناس به صورت هفتگی با کالاهای جدیدتر جایگزین می‌شوند. ساعات به کار این مرکز خرید همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۹ شب است.

اوت لت سنگاپور

آدرس: 1 Jurong West Central 2

همیشه می‌توانید تورهای مختلف آژانس‌های مسافرتی را در صفحه اختصاصی کجارو برای ??? ??????????? - ??????? مقایسه کرده و تور مناسب خود را بیابید.

مطالب مرتبط:

منبع straitstimes

دیدگاه