سوچی کجاست؟

نیلوفر دوشیری
نیلوفر دوشیری شنبه، ۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰
سوچی کجاست؟

سفر به روسیه می‌تواند سفری هیجان‌انگیز برای هر کس باشد. روسیه که کشوری سرد است، دیدنی‌های فراوان دارد. از سن پترزبورگ گرفته تا شهرستان‌های کوچک‌تر آن، همه دیدنی هستند. سوچی یکی از مناطقی است که همواره بسیار موردعلاقه و توجه گردشگران قرار می‌گیرد. برای آشنایی بیشتر با این شهر زیبا، با کجارو همراه شوید.

سوچی شهری گردشگری در روسیه و واقع در سرزمین کراسنودار است. این شهر بر کرانه‌های دریای سیاه و در دامنه‌ی بلندی‌های پوشیده از برف رشته‌ کوه قفقاز جای دارد. سوچی با مساحتی نزدیک به ۱۴۵ کیلومتر، طویل‌ترین شهر اروپا است.

سوچی

آب و هوای سوچی نیمه‌گرمسیری است. زمستان‌های این منطقه معتدل است. تابستان‌ها گرم و زمستان‌ها معتدل است.

در سال ۲۰۱۴ این شهر به‌عنوان میزبان المپیک زمستانی انتخاب شده بود.

سوچی بزرگ‌ترین شهر توریستی روسیه محسوب می‌شود و به «پایتخت تابستانی روسیه» و «مروارید دریای سیاه» هم معروف است.

سوچی

رشته‌های اسکی آلپاین و اسکی نوردیک المپیک و پارالمپیک زمستانی ۲۰۱۴ روسیه در «مجموعه‌ی اسکی رزا خوتور» در منطقه‌ی سوچی برگزار شد. بخشی از مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هم در سوچی برگزار خواهد شد.

دیدنی‌های سوچی

  • راه ساحلی
  • پارک ملی سوچی

پارک ملی سوچی در نزدیکی سواحل شمال شرق دریای سیاه قرار دارد. این پارک در سال ۱۹۸۳ ساخته شد. این پارک از اولین پارک‌های روسیه است. اطراف پارک ملی، کوه‌ها، غار‌ها و آبشار‌های سوچی هستند. موزه‌ی اقوام سوچی نیز در پارک ملی ساخته شده است.

  • کوهستان کراسنایا پولیانا
  • آب گرم ماتسستا
  • بیشه‌ی سرخدار
  • باغ گیاه شناسی

و بسیاری مناطق دیدنی و زیبای دیگر که از دیدن آن‌ها لذت خواهید برد.

آدرس

روسیه، مرز غربی این کشور

مسیر دسترسی

در صورت همراهی با یکی از تور‌های روسیه می‌توانید از این شهر دیدن کنید. وسایل حمل و نقل نیز در این شهر فراهم است و می‌توانید از قطار یا هواپیما برای رسیدن به این شهر استفاده کنید.

سوچی

مطالب مرتبط:

دیدگاه