بازاریابی گردشگری و صنایع وابسته به آلمان در افق دید ایرانی ها

تیم  کجارو
تیم کجارو شنبه، ۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰
بازاریابی گردشگری و صنایع وابسته به آلمان در افق دید ایرانی ها

بازاریابی گردشگری و صنایع وابسته به آلمان توسط ایرانی‌ها مدنظر قرار گرفته است.

سازمان توسعه تجارت ایران قصد دارد با ساماندهی و اعزام هیئتی تجاری به آلمان در زمینه گردشگری و صنایع وابسته به این کشور، اقدام کند تا علاوه بر پرداختن به صنعت گردشگری در مورد صنایع وابسته به آلمان زمینه‌ساز تبادلات تجاری شود.

اخیرا تجاری‌سازی خدمات گردشگری توسط سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و نیز سازمان توسعه تجارت ایران به منظور رهایی از درآمدهای نفتی در دستور کار قرار گرفته است و اعزام هیئت تجاری به آلمان در زمینه گردشگری می‌تواند موجبات افزایش تجربه و نیز امکان تبادلات دو طرفه را در این حوزه فراهم کند.

علاوه بر این آلمان یکی از کشورهای توسعه‌یافته صنعتی در دنیا به شما می‌رود که با توجه به میزان جمعیت این کشور می‌تواند به عنوان اولین صادرکننده بر حسب میزان جمعیت در دنیا به شمار آید. بنابراین اعزام هیئت تجاری از ایران به آلمان در زمینه صنایع وابسته به این کشور در راستای بهره‌مندی از مسائل مختلف مربوط به صنایع در آلمان است تا مسئولان متناظر دو کشور چه در راستای بالا بردن میزان بازدهی و عملکرد در عرصه صنعت نسبت به انتقال دانش در این حوزه اقدام کنند.

طبق اعلام سازمان توسعه تجارت، اعزام این هیئت تجاری در زمینه گردشگری و صنایع وابسته به آلمان هم‌زمان با برگزاری پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه برلین مدنظر قرار می‌گیرد که در اسفند ماه سال جاری انجام خواهد شد.

مطالب مرتبط:

منبع ایسنا

دیدگاه