سفر اپ: با 360Cities به سفری ۳۶۰ درجه بروید

سعید میرزاپور
سعید میرزاپور پنجشنبه، ۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۱۵
سفر اپ: با 360Cities به سفری ۳۶۰ درجه بروید

360Cities نام سرویسی است که تصاویر ۳۶۰ درجه‌ای را از مکان‌های معروف سراسر جهان در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همراه کجارو باشید تا در این مقاله از سری مقالات سفر اپ به معرفی اپلیکیشن 360Cities بپردازیم.

امروزه تکنولوژی وارد تمام بخش‌های زندگی شده است و با یک موبایل هوشمند هم می‌توان روی کاناپه به سفری دور و دراز رفت. چندی پیش در سری مقالات سفر اپ از کجارو به معرفی اپلیکیشن نمای خیابان گوگل پرداختیم که از طریق آن می‌شد در شهر‌های مختلف جهان قدم زد و با محیط‌های مختلفی از طریق موبایل آشنا شد. اما سرویس مذکور گوگل محدودیت‌هایی نیز داشت. زیرا تنها تصاویر شهر‌های خاصی در این سرویس گنجانده شده‌اند و نمی‌توان به بیشتر مکان‌های معروف سر زد. در این مقاله از کجارو به اپلیکیشن 360Cities می‌پردازیم که نمای ۳۶۰ درجه‌ای (پانوراما) را از اغلب مکان‌های معروف جهان در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

360Cities

360Cities نام سرویسی است که کاربران از طریق آن می‌تو‌انند مکان‌های مهم جهان را به‌صورت ۳۶۰ درجه مشاهده کنند. این سرویس هم وب‌سایت و هم اپلیکیشن برای دستگاه‌های هوشمند دارد که از هر دو طریق می‌توان به سفری ۳۶۰ درجه‌ای رفت. استفاده از این سرویس ساده و آسان است و تنها با جستجو کردن نام مکان مورد نظر، می‌توانید به تصاویر ۳۶۰ درجه‌ای آن دسترسی پیدا کنید. نکته جالب اینکه تصاویر ۳۶۰ درجه بسیار زیادی نیز از شهر‌های مختلف ایران در این سرویس وجود دارد. این اپلیکیشن را می‌توان در هدست‌های قابلیت مجازی نیز استفاده کرد. پس اگر شما نیز مایل هستید تا به سفر‌های ۳۶۰ درجه‌ای بروید، این اپلیکیشن 360Cities می‌تواند یاری‌گر بسیار خوبی برایتان باشد. از طریق لینک‌های زیر می‌توانید این اپلیکیشن را برای دستگاه‌های هوشمندتان دانلود و نصب کنید.

دانلود

دانلود

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه