تجهیزات سفر: ساعتی هوشمند برای کودکان

سارا کرایی
سارا کرایی چهار شنبه، ۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۰
تجهیزات سفر: ساعتی هوشمند برای کودکان

دوکیواچ (dokiWatch) اولین ساعت هوشمند مخصوص کودکان با قابلیت تماس تصویری است. از این پس می‌توانید در هر زمان و مکان که باشید کودکان خود را ببینید، با آنها صحبت کنید و از موقعیت آن‌ها مطلع شوید. برای آشنایی بیشتر با دوکیواچ و قابلیت‌های آن در ادامه با کجارو همراه باشید.

 دوکیواچ پیشرفته‌ترین ساعت هوشمند مخصوص کودکان است که برای کودکان رده سنی ۶ تا ۱۲ سال طراحی شده است. همچنین، این ساعت هوشمند اولین ساعت کودکان است که از سیستم 3G بهره می‌برد. با استفاده از فناوری 3G این دستگاه، کودک شما می‌تواند تماس ویدیویی برقرار کند و البته پیام صوتی و پیامک ارسال کند. به علاوه، دوکیواچ مجهز به سیستم مکانیابی در شرایط اضطراری است.

این ساعت خانواده شما را مرتبط نگه می‌دارد؛ در حالی که فرزندانتان نیازی به همراه داشتن گوشی تلفن ندارند. به این شکل، در حالی که، کاملا حواستان به کودکتان است، به او آزادی عمل هدیه خواهید داد.

icon-voice_call تماس تصویریدوکیواچ

والدین می‌توانند شماره‌های مشخصی را به حافظه دوکیواچ وارد کنند. کودکان نیز می‌توانند تنها با لمس صفحه ساعت و بالا و پایین کردن آن از میان شماره‌ها، به‌آسانی شماره مادر خود را بیابند و با او تماس برقرار کنند.

دوکیواچ
icon-voice_msg پیام صوتی حتی می‌توانند برای شماره‌هایی که در لیست تماس ساعت وجود دارد پیام صوتی ارسال کنند.

 

دوکیواچ



icon-text_msg پیامک

والدین می‌توانند به فرزندان خود پیام کوتاه بفرستند.


دوکیواچ


icon-send_emojis ایموجی

گاهی ارسال یک ایموجی به تنهایی، خود کافی است. بچه‌ها می‌توانند حس و حال خود را در قالب ایموجی برای دوستان و خانواده خود بفرستند. 

دوکیواچ

icon-smart_locatorردیابی هوشمند

دوکیواچ از ترکیبی از فناوری‌های GPS, GSM, and WiFi استفاده می‌کند تا والدین بتوانند به راحتی و از طریق اپلیکیشن دوکی‌اپ که روی تلفن‌های همراهشان نصب کرده‌اند از موقعیت فرزندشان اطلاع پیدا کنند. حتی می‌شود محدوده هشدار برای دوکی مشخص کرد. وقتی یک محدوده برای دستگاه مشخص شود، هربار که کودک به این محدوده وارد شود یا از آن خارج شود والدین در یک پیام، هشدار بر روی گوشی‌های خود دریافت خواهند کرد. 

دوکیواچicon-sos   حالت اضطراری SOS

شرایط اضطراری، چه حاد و چه کم اهمیت، همیشه درباره کودکان از اهمیت بالایی برخوردار است. با به همراه داشتن دوکیواچ، اگر کودک در شرایطی خاص نیاز به کمک داشته باشد می‌تواند با فشردن دکمه قرمز SOS برای حدود ۳ ثانیه شما را به کمک فرا بخواند. 

با فشردن دکمه: ۱. یک نوتیفیکیشن اضطراری برای تمام لیست تماس ارسال می‌شود. ۲. ۶۰ ثانیه صدای ضبط شده کودک و محیط اطراف برای شما ارسال خواهد شد. ۳. بلافاصله موقعیت کودک به روز رسانی می‌شود و برای همه لیست تماس ارسال می‌گردد. با داشتن دوکی‌اپ والدین می‌توانند امکان دنبال کردن موقعیت کودک را به دیگر اعضای خانواده هم بدهند.

دوکیواچ

icon-friends دوستان

کودک می‌تواند دوستان خود را از طریق بلوتوث به لیست تماس خود اضافه کند. البته با اضافه شدن هر کاربر جدید، والدین یک پیام دریافت خواهند کرد. حتی والدین می‌تواند در ساعت معین، به صورت اتوماتیک، دوکیواچ را از سرویس خارج کنند. 

دوکیواچ

icon-dokipet سلامت

دوکی‌پت یک حیوان مجازی است که سلامت کودک شما را پیگیری می‌کند. دوکی‌پت از سلامت کودک مطمئن می‌شود، هر چه فرزند شما فعال‌تر و پرجنب و جوش‌تر باشد، دوکی‌پت بزرگتر می‌شود. همچنین، تعداد گام‌ها، فاصله طی شده و میزان کالری سوخته شده را می‌سنجد.

 

icon-sleep راه اندازی دوکیواچ بسیار راحت است:

  • سیم کارت خود را وارد ساعت کنید.
  • اپلیکیشن را روی گوشی خود نصب کنید.
  • کد GR را اسکن کنید تا گوشی و ساعت با هم لینک شود.

ابزار سفر دوشنبه‌ها و چهارشنبه‌ها، ساعت ۱۱:۵۹ شب در کجارو منتشر می‌شود. برای دیدن سایر مقالات این مجموعه به صفحه‌ی اختصاصی ابزار سفر در کجارو مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:

منبع doki

دیدگاه