شب یلدا با کجارو؛ برترین مقالات «ابزار سفر»

سارا کرایی
سارا کرایی یکشنبه، ۲۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰
شب یلدا با کجارو؛ برترین مقالات «ابزار سفر»

 برترین مطالب ابزار سفر کجارو مهمان شما هستیم. مطالب جذاب کجارو را به‌صورت یک مقاله جمع‌بندی از برترین‌های هر بخش به شما معرفی کنیم. این‌بار باجمع‌بندی‌های یلدایی کجارو را از دست ندهید.

تیم کجارو در آستانه تولد زمستان ۹۵، قصد دارد همراه با شما به استقبال این جشن باستانی برود و در روزهای باقی‌مانده تا شب یلدا، شما را با پربازدیدترین مطالب کجارو آشنا کند. 

این بار در مقاله جمع‌بندی یلدایی کجارو، برترین‌های ابزار سفر را معرفی می‌کنیم. مقالات ابزار سفر، ساعت ۲۳:۵۹ شب‌های دوشنبه و چهارشنبه در کجارو منتشر می‌شوند. در این مقاله یلدایی، به معرفی ۱۰ مورد از برترین‌های ابزار سفر پرداختیم. در هر بخش توضیح کوتاهی از مقاله داده شده است و شما می‌توانید با کلیک روی عنوان هرکدام از مقالات مقاله اصلی را مطالعه کنید.

۱. ابزار سفر: کیف شارژر

کیف شارژر

نومد (Nomad) کیف پول چرم دومنظوره‌ای است که هم به‌عنوان کیف پول و هم شارژر استفاده می‌شود. نومد از جنس چرم مرغوب هوروین و مجهز به تکنولوژی RFID (سیستم محافظت از کارت‌های اعتباری و اطلاعات شخصی در برابر سارقان) است. این کیف در دو مدل با کاربردهای کمی متفاوت ارائه می‌شود: یکی دارای دولبه‌ی تاشو برای نگه‌داری اسکناس و کارت و دیگری نمونه‌ی کوچک‌تر که تنها برای نگه‌داری کارت‌های اعتباری استفاده می‌شود. 

برای آشنایی بیشتر با این کیف منحصربه‌فرد و دریافت اطلاعات بیشتر درباره ویژگی‌ها، قیمت و مشاهده تصاویر بیشتر به مقاله اصلی مراجعه کنید.

۲. ابزار سفر: چمدان متحرک

چمدان هوشمند

مدوبگ (Modobag) یک چمدان معمولی نیست و تفاوت بزرگی با سایر چمدان‌ها دارد. این چمدان ۱۳ کیلومتر در ساعت سرعت دارد و با هر بار شارژ ۱۰ کیلومتر مسافت را طی می‌کند. همچنین، چمدان دارای نشیمن‌گاه اسفنجی است که تا ۱۱۸ کیلوگرم وزن را تحمل می‌کند. به‌علاوه، سیستم دو ترمزه چمدان هدایت آن را راحت‌تر کرده است. این یعنی اینکه می‌توانید روی چمدان بنشینید و مثل یک موتورسیکلت کوچک یا اسکوتر به‌راحتی آن را برانید. 

در مقاله اصلی می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره این چمدان به‌دست آورید.

۳. ابزار سفر: ماشین لباس‌ شویی قابل حمل

ماشین لباس‌ شویی قابل حمل

اسکرابا واش بگ (Scrubba Wash Bag) ماشین لباس‌شویی است که کمتر از ۱۴۵ گرم وزن دارد. در واقع، این ماشین تنها یه کیسه لاستیکی است که مثل یک تخته‌ی رخت‌شویی عمل می‌کند اما نه به‌شکل سنتی آن، این اختراع جدید به‌راحتی تا می‌شود و در میان اسباب و لوازم سفر قرار می‌گیرد. این کیسه به‌خوبی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن لباس‌ها را پاکیزه می‌کنند و نتیجه‌ی نهایی درست مثل زمانی است که لباس را در ماشین‌ لباس‌شویی‌ خانگی می‌اندازید.

برای آشنایی بیشتر با نحوه عملکرد این ابزار و مشاهده تصاویر بیشتر به مقاله اصلی مراجعه کنید.

۴. ابزار سفر: لایف استرو، فیلتر تصفیه آب به‌شکل نی 

لایف استرو

در شرایطی که مجبور به نوشیدن آب ناسالم می‌شوید، لایف استرو بهترین همراه شما خواهد بود. لایف استرو یک فیلتر آب است که می‌توانید همیشه همراه خود داشته باشید و در واقع این فیلتر یکی از لوازم ضروری هر مسافر است. لایف‌استرو در چندین مدل مختلف ارائه می‌شود. اگر به‌دنبال تصفیه حجم بالایی از آب باشید نیز می‌توانید یکی از مدل‌های خانواده لایف استرو را خریداری کنید.

برای آشنایی با مدل‌های مختلف، قایلیت‌ها و نحوه استفاده از این فیلتر تصفیه آب می‌توانید به مقاله اصلی مراجعه کنید.

۴. ابزار سفر: تختخواب مسافرتی 

تخت خواب سفری

کمپ رایت (Kamp-Rite) یک تخت مسافرتی است که می‌تواند بهترین و راحت‌ترین سرپناه شما در یک آخر هفته ماجراجویانه باشد. این تخت فضای کافی برای دو نفر دارد، یعنی شما و همراه خوش‌شانستان به لطف چهارچوب ۲۸ سانتی‌متری این تختخواب، به‌اندازه‌ای از زمین فاصله خواهید داشت که به دور از حشرات موذی، سنگ‌های تیز و سطح نمناک و سرد زمین شبی آرام و لذت‌بخش در هوای مطبوع طبیعت داشته باشید. این تخت‌خواب به‌گونه‌ای طراحی شده که به‌آسانی باز و بسته شود و حتی بتوان از آن به‌عنوان صندلی استفاده کرد.

اطلاعات بیشتر درباره این تختخواب را می‌توانید با مطالعه مقاله اصلی به‌دست آورید.

۵. ابزار سفر: بهترین شلوار مسافرتی برای آقایان

شل

شلوارهای وسترن رایز (Western Rise’s Granite Camp Pants 2.0) انتخابی ایدئال برای آقایانی است که بیشتر وقت خود را در سفر و به گشت و گذار سیر می‌کنند. چون مهم نیست کجا هستید و چه کار می‌کنید، این شلوار هیچ‌وقت خیس نمی‌شود و همیشه خشک باقی می‌ماند. حتی اگر در حین دویدن شلوارتان به سنگ یا صخره‌ای سابیده شود یا به شاخه تیز درختی گیر کند به‌هیچ‌وجه نباید نگران پاره شدن آن باشید، چون وسترن رایز حتی خراش هم بر نمی‌دارد.

۶. ابزار سفر: منقل سفری

منقل سفری

سولو استاو از استیل ضدخش باکیفیت است و با دقت تمام اندازه‌گیری و شکل داده شده‌ است. به‌منظور افزایش کارایی، سولو استاو دیواره‌ای دوجداره دارد. به‌علاوه، در قسمت زیرین این منقل چندین سوراخ تعبیه شده است؛ از این طریق اکسیژن ورودی به منقل شعله‌ی آن را به‌خوبی تغذیه می‌کند. 

۷. ابزار سفر: عکاسی هوایی با گوپرو بدون پهپا

گوپرو

آئر (AER) درست نقش یک گرداب را برای دوربین گوپرو بازی می‌کند؛ می‌توانید با استفاده از آن تصاویر هوایی بی‌نظیری خلق کنید که شاید هیچ‌وقت فکرش را هم نمی‌کردید. تنها کافی است دل و جرئت آن را داشته باشید که دوربین گوپرو خود را به هوا پرتاب کنید. شک نکنید، بعدا از نتیجه کار متعجب خواهید شد.

۸. ابزار سفر: ۳ ابزار تامین کننده امنیت برای بانوان

ابزار امنیتی

در این مطلب به معرفی ۳ ابزار زینتی برای بانوان و تامین امنیت آنان پرداخته‌ایم. اولین ابزار دستبندی به نام سیفلت است که با دقت و ظرافت خاصی طراحی شده است. برای استفاده از این دستبند شما باید ابتدا از طریق اپلیکیشن مخصوص، یک محدوده حفاظتی برای خود تعیین کنید. دو دکمه در گوشه این دستبند قرار دارد که فرد می‌تواند با فشار دادن یکی از آن‌ها به محدوده‌ی حفاظتی خود سیگنال ارسال کند و این‌گونه آن‌ها را از موقعیت خود آگاه کند. 

 ابزار دوم آتنا شبیه به یک سکه پول است و با فشردن دکمه‌ای روی آن توسط دارنده، شروع به تولید صدای بلند هشدار می‌کند؛ سپس سیگنال هشدار را به کاربرانی که قبلا به اپلیکیشن آن معرفی شده باشند ارسال می‌کند. 

سومین ابزار که در واقع یک انگشتر بسیار شیک و مدرن است سیرن نام دارد. سیرن از طریق تولید صدایی گوشخراش و بسیار بلند موجب گیج و دستپاچه شدن فرد متجاوز می‌شود. دارنده انگشتر می‌تواند تنها با چرخاندن نگین آن به‌سمت چپ، حدود ۶۰ درجه، انگشتر را به صدا درآورد.

در مقاله اصلی می‌توانید اطلاعات و تصاویر بیشتری از این ۳ ابزار ببینید.

۹. ابزار سفر: اولین کت مسافرتی چند منظوره دنیا

کت سفری

پاورآی‌ان (PowearIN2.0) یک کت هوشمند سفری است که هم برای نگهداری وسایل و هم شارژ گوشی و لوازم الکترونیکی طراحی شده است. این کت دارای جیب‌های RFID، برای بالابردن امنیت نگهداری از وسایل است. با داشتن چنین کت هوشمندی، می‌توانید تمام وسایل ضروری‌تان را همیشه در اختیار داشته باشید و حتی اگر کوله خود را به هر دلیلی از دست دادید، خیالتان راحت باشد که هرآنچه لازم، ضروری و مهم است را در کت خود به‌همراه دارید.

برای آگاهی از تمام ویژگی‌های این کت فوق‌العاده کاربردی به مقاله اصلی مراجعه کنید.

۱۰. ابزار سفر: بند آویز دوربینتان را خودتان بسازید

بند‌آویز دوربین

اگرچه، بندآویزهای زیبا در طرح‌، جنس و رنگ‌های متنوع در بازار موجود است، اما حس خوبی که از ساخت یک وسیله با دستان خودتان خواهید داشت، ارزش بالاتری دارد. از این‌رو در این مطلب ساخت یک بندآویز زیبا برای دوربین را به‌صورت گام‌به‌گام به شما آموزش داده‌ایم.

در مقاله اصلی، می‌توانید ویدیو آموزشی ساخت بندآویز را نیز تماشا کنید.

یلدا مبارک

پیشاپیش یلدا مبارک

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه